GTX 4.954 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 Stelt u voor dat Russell zondag met overmacht wint.. zou dat Hamiltons positie (qua loon) niet ondermijnen voor een nieuw contract? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 19 minutes ago, GTX said: Stelt u voor dat Russell zondag met overmacht wint.. zou dat Hamiltons positie (qua loon) niet ondermijnen voor een nieuw contract? Neen, 7-voudig wereldkampioen is toch nog iets meer waard De plek van Bottas daarentegen, heeft wel een contract, maar hij is eigenlijk de enige die iets te verliezen heeft dit weekend. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 Mercedes wil geen 50 Miljoen betalen dus ik vermoed van wel hoor. Sowieso sterk om in te stappen en vooraan te staan. Ocharme Bottas Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 1 uur geleden, GTX zei: Stelt u voor dat Russell zondag met overmacht wint.. zou dat Hamiltons positie (qua loon) niet ondermijnen voor een nieuw contract? 1 uur terug, Monterey Jack zei: Neen, 7-voudig wereldkampioen is toch nog iets meer waard De plek van Bottas daarentegen, heeft wel een contract, maar hij is eigenlijk de enige die iets te verliezen heeft dit weekend. 1 uur terug, GTX zei: Ook de prijs? Vergeet niet dat de duitse merken zwaar onder druk staan om te besparen en Daimler jobs schrapt. Ik weet niet of Källenius dan bereidt is om ettelijke miljoenen voor een coureur te dokken. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 Idd, ik denk dat z'n besmetting eigenlijk extreeem ongelegen komt en dat Hamilton nu eigenlijk absoluut geen goed gevoel heeft bij 't zaakje. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 Fp2 'Toto insists it's not a shootout between Bottas and Russell' Nee dat is duidelijk. Bottas schiet in eigen voet. 2 Quote
Lotuzzz 17.066 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 3 minuten geleden, gTa zei: Idd, ik denk dat z'n besmetting eigenlijk extreeem ongelegen komt en dat Hamilton nu eigenlijk absoluut geen goed gevoel heeft bij 't zaakje. Daarom dat ik ergens eerder zei, zou Hamilton het wel leuk vinden dat iemand rechtstreeks het echte potentieel van die wagen toont. OK, Russell presteert ook wel dominant op Latifi. Ook rapste in FP2 nu 1 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 Bottas krijgt daar een beetje een pandoering Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 Kwam net toevallig dit tegen: Tijdens de uitzending zondag is dat niet aan bod gekomen, best uitzonderlijk. 1 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 4 december 2020 Geplaatst: 4 december 2020 2 minuten geleden, Monterey Jack zei: Kwam net toevallig dit tegen: Tijdens de uitzending zondag is dat niet aan bod gekomen, best uitzonderlijk. Heb het ook gezien online. Blijkbaar had ie geen set meer over, en moest hij een vorige set nemen (waarvan er 1 puncture was). Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 De top 3 binnen 1 tiende Midden q2 zelfs de top 5 binnen 1 tiende Bottas en Russell zijn de enige die q2 overleefd hebben op Mediums. Als Verstappen zijn start niet mist, wordt het een leuk spurtje naar bocht 1. Quote
Subaru555 3.609 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 Hoe zit het eigenlijk qua punten met Russel. Zowel individueel als per team. Wat zegt het reglement? Ik vind het niet meteen. Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 13 minutes ago, Subaru555 said: Hoe zit het eigenlijk qua punten met Russel. Zowel individueel als per team. Wat zegt het reglement? Ik vind het niet meteen. Punten in de kampioenschappen tellen door. Constructeurs/teamkampioenschap haalt hij nu dus punten voor Mercedes, in het rijderskampioenschap voor zichzelf. 2 Quote
PJH 21.019 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 Ik hoop zo hard dat russell wint Quote
Subaru555 3.609 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 21 minuten geleden, Monterey Jack zei: Punten in de kampioenschappen tellen door. Constructeurs/teamkampioenschap haalt hij nu dus punten voor Mercedes, in het rijderskampioenschap voor zichzelf. Min of meer logisch voor constructeurs maar voor het individueel kampioenschap vind ik dat niet helemaal eerlijk. 3 minuten geleden, PJH zei: Ik hoop zo hard dat russell wint Idem Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 50 minutes ago, Subaru555 said: Min of meer logisch voor constructeurs maar voor het individueel kampioenschap vind ik dat niet helemaal eerlijk. Is dat kampioenschap anders dan wel eerlijk? Plus, ik zie niet in wat daar te winnen valt, geld haal je er niet uit en niemand weet wie er 2e werd Quote
Subaru555 3.609 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 1 uur geleden, Monterey Jack zei: Is dat kampioenschap anders dan wel eerlijk? Plus, ik zie niet in wat daar te winnen valt, geld haal je er niet uit en niemand weet wie er 2e werd Stel dat hij morgen zou winnen en de laatste in de huidige stand doen geen zotte dingen. Dan springt Russel van laatste plek naar plek 14 in kampioenschap. Scheelt wel wat muchos dineros lijkt me. Als hij nog wat zot doet laatste twee races,kan hij nog voor Vettel eindigen Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 5 december 2020 Geplaatst: 5 december 2020 24 minutes ago, Subaru555 said: Stel dat hij morgen zou winnen en de laatste in de huidige stand doen geen zotte dingen. Dan springt Russel van laatste plek naar plek 14 in kampioenschap. Scheelt wel wat muchos dineros lijkt me. Als hij nog wat zot doet laatste twee races,kan hij nog voor Vettel eindigen Voor zover ik weet hangt er geen prijzengeld vast aan het rijdersklassement. Quote
Subaru555 3.609 Geplaatst: 6 december 2020 Geplaatst: 6 december 2020 Maar allicht toch in de contracten met de teams? Incentive op niveau van je eindstand in klassement.... Zou me logisch lijken als deel van een bonusplan. Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 6 december 2020 Geplaatst: 6 december 2020 Toch intrinsiek een zeer goeie auto blijkbaar. 1 Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 6 december 2020 Geplaatst: 6 december 2020 14 minuten geleden, Subaru555 zei: Maar allicht toch in de contracten met de teams? Incentive op niveau van je eindstand in klassement.... Zou me logisch lijken als deel van een bonusplan. Hopelijk niet. Je gaat rijders toch niet extra incentives geven om elkaar van de baan te rijden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.