Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Mij valt 't precies op dat "de (mensen op de) sociale media" het in globo eerder jammer vinden dat LH terug is en Russell niet meer met de AMG rijdt. :D  Of beeld ik me dat in, vanuit mijn (identieke) gevoel on the matter? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, gTa zei:

Mij valt 't precies op dat "de (mensen op de) sociale media" het in globo eerder jammer vinden dat LH terug is en Russell niet meer met de AMG rijdt. :D  Of beeld ik me dat in, vanuit mijn (identieke) gevoel on the matter? :D 

Zelfde gevoel. GR is wel een figuur die moeilijk te “haten” is imho. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Parody account ...

 

1 uur geleden, mrbbs zei:

Ok dan, had ik dus niet door :(

 

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Allez man :lolz: 

mrbss toch... Die gast brengt $20M mee dus zal eerder Steiner zijn die buitenligt na zo'n post :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, dragonfly said:

mrbss toch... Die gast brengt $20M mee dus zal eerder Steiner zijn die buitenligt na zo'n post :lolz: 

En toch zouden ze hem beter buitenzetten. Was al geen onbeschreven blad voor zijn bekendmaking, zowel op als naast de piste, en vorige week deed hij er nog een schepje bovenop. Zijn Instagram post, tijdens de race agressief een collega van de baan duwen,...

Zou trouwens beter zijn voor Haas/Ferrari  ook, zet Hulkenberg of Checo naast Schumacher en die gaat veel sneller groeien.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, dragonfly said:

 

 

mrbss toch... Die gast brengt $20M mee dus zal eerder Steiner zijn die buitenligt na zo'n post :lolz: 

 

2 hours ago, ir_fuel said:

Allez man :lolz: 

Schaamrood op mijn wangen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Monterey Jack zei:

En toch zouden ze hem beter buitenzetten. Was al geen onbeschreven blad voor zijn bekendmaking, zowel op als naast de piste, en vorige week deed hij er nog een schepje bovenop. Zijn Instagram post, tijdens de race agressief een collega van de baan duwen,...

Zou trouwens beter zijn voor Haas/Ferrari  ook, zet Hulkenberg of Checo naast Schumacher en die gaat veel sneller groeien.

I agree maar Haas was zo goed als failliet hé. Denk dat ze geen andere keuze hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Parody account ...

Approved, zelfs:

image.png.2870d1d2dad84d9dd8b1824d0873ed2b.png

Dus eigenlijk toch wel half-half zijn eigen account, wa. :D 

Wel handig, zo'n parody account. Daarlangs kan je alles zeggen waar je officieel niet mee weg kan. Gewoon een social media smurf inhuren die je zaken voorkauwt of de dingen die je kwijt wil verpakt in een beetje humor - klaar :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jongens, fantastisch seizoen hebben we gezien. Mooie races, spannende races, eventvolle races en geschiedenis in de maak.

Elk jaar van dit aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, TCT zei:

Ja jongens, fantastisch seizoen hebben we gezien. Mooie races, spannende races, eventvolle races en geschiedenis in de maak.

Elk jaar van dit aub.

Mee eens!
Mooi seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof seizoen ja, dat ze maar snel enkele van die banen vast op de kalender zetten. Turkije mag sowieso terug :D 

Wat me dit weekend wel opviel was hoe vermoeid Hamilton uit de auto kwam. In al zijn interviews merk je gewoon dat hij stikkapot zit. Echt straf.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Wat me dit weekend wel opviel was hoe vermoeid Hamilton uit de auto kwam. In al zijn interviews merk je gewoon dat hij stikkapot zit. Echt straf.

Yep, op Sky heeft hij gezegd dat hij nog veel last heeft van z'n longen. Vrees toch iets te snel teruggekeerd om te vermijden dat Russel kon schitteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid