Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 Ook een downgrade voor sjareltje naar tweede rijder. Quote
Ambi 1.758 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 Enzo draait zich om in zijn graf... Quote
Luv4DLM 1.281 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 Ik had het vorige week op een post op instagram al gelezen maar dacht dat het een grap was. Dit had ik niet zien aankomen, das pech voor Sainz. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 1 februari 2024 Auteur Geplaatst: 1 februari 2024 Als Ferrari wél een auto naar zijn zin weet te maken gaat die daar nog wel potten breken dat sowieso. Vorig jaar in Februari was Hamilton malcontent met de gemaakte auto en dan vooral de zitpositie. 2024-25 contractdeal hield in dat er naar zijn wensen daaromtrent moest geluisterd worden. Ik veronderstel dat ze dat niet hebben gedaan bij Mercedes. Maar ik denk eerder dat het een bucketlist move is. Kerel zal 40 worden in 2025. 1 Quote
Luv4DLM 1.281 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 Als dit klopt, gaan ze dan dit seizoen bij Mercedes Russell op 1 zetten en Hamilton op 2? Of gaan ze de hiërarchie behouden. Ik zou als teambaas de switch maken maar het is misschien complexer dan wat ik denk. Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 25 minuten geleden, Luv4DLM zei: Ik had het vorige week op een post op instagram al gelezen maar dacht dat het een grap was. Dit had ik niet zien aankomen, das pech voor Sainz. Sainz is toch gelinkt aan audi? Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 54 minuten geleden, Luv4DLM zei: Als dit klopt, gaan ze dan dit seizoen bij Mercedes Russell op 1 zetten en Hamilton op 2? Of gaan ze de hiërarchie behouden. Ik zou als teambaas de switch maken maar het is misschien complexer dan wat ik denk. Ga je de slechte rijder op 1 zetten? Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 1 uur terug, Polygoon zei: Ga je de slechte rijder op 1 zetten? Ga jij het team laten draaien rond iemand die met 1 been buiten staat of ga je zorgen dat je andere rijder zich ten volle kan ontplooien? Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 12 minuten geleden, vince522 zei: Ga jij het team laten draaien rond iemand die met 1 been buiten staat of ga je zorgen dat je andere rijder zich ten volle kan ontplooien? Dat zal de balanceringsoefening zijn komend seizoen. LH heeft de wagen waarschijnlijk grotendeels afgesteld voor komend seizoen LH is de beste rijder van de twee Ga je je kans verkleinen op een titel door nu al te focussen op GR? Ik denk dat bij alles wat er nu besproken wordt, en afgesteld zal worden GR wel voornamelijk geconsulteerd gaat worden. Tenzij GR tweede rijder blijft en CS volgend jaar de plak zwaait. Quote
Luv4DLM 1.281 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 1 uur terug, Polygoon zei: Ga je de slechte rijder op 1 zetten? Eerlijk? ja. Loyaliteit dat beloond mag worden en dit jaar voor hem als een leerproces laten gelden als kopman. Ik zou Hamilton niet te veel meer gunnen. Maar ik ben dan ook geen deskundige in dit soort materie. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 Zojuist, Luv4DLM zei: Eerlijk? ja. Loyaliteit dat beloond mag worden en dit jaar voor hem als een leerproces laten gelden als kopman. Ik zou Hamilton niet te veel meer gunnen. Heeft niets met "gunnen" te maken. AMG Petronas wordt er beter van om de titel binnen te halen. En dat zie ik GR niet doen, zeker niet tegen Max. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 1 februari 2024 Auteur Geplaatst: 1 februari 2024 8 minuten geleden, Luv4DLM zei: Eerlijk? ja. Loyaliteit dat beloond mag worden en dit jaar voor hem als een leerproces laten gelden als kopman. Ik zou Hamilton niet te veel meer gunnen. Maar ik ben dan ook geen deskundige in dit soort materie. En duidelijk ook iemand die formule 1 de afgelopen 15 jaar niet gevolgd heeft. Kunt idd beter zwijgen dan. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 Wil dat zeggen dat TCT nu voor Ferrari gaat supporteren? Dat we dat nog mogen meemaken 1 Quote
Luv4DLM 1.281 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 2 minuten geleden, TCT zei: Kunt idd beter zwijgen dan. Nergens voor nodig. Ik volg F1 al jaren, iets langer als 15 zelfs. Heb ook niemand waar ik voor supporter dus ben vrij neutraal. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 1 februari 2024 Auteur Geplaatst: 1 februari 2024 Zojuist, PJH zei: Wil dat zeggen dat TCT nu voor Ferrari gaat supporteren? Dat we dat nog mogen meemaken Ik supporter voor rijders, niet voor merken. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 1 februari 2024 Auteur Geplaatst: 1 februari 2024 Als Alonso zijn helm eind 24 niet aan de haak hangt, gaat die trouwens nog een rondje Mercedes doen. Kwestie van alle teams gehad te hebben. 2 Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 We zullen zien.. Als Mercedes opnieuw een kampioen onwaardige auto op de grid zet in combinatie met Lewis die met zijn hoofd voor een deel bij Ferrari zal zitten, kan ik mij inbeelden dat zijn moraal nog dieper zakt dan in 2023. Dit terwijl het net Russel zijn "moment to shine" is. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 Kunnen we niet gewoon 22 red bull's op de grid zetten met 22 alonso's achter 't stuur? Quote
Bjorno 2.274 Geplaatst: 1 februari 2024 Geplaatst: 1 februari 2024 Ik wil het ook eerst zien en dan geloven. Nu heeft Hamilton 2 jaar geleden niet moeten inboeten op zijn loon? Misschien dat hij bij Ferrari wel zijn zin krijgt. Hij was de Mercedes idd wel serieus beu. Maar zou toch raar zijn om hem in het rood te zien. Dat gaat ook niet goed komen denk ik een Hamilton samen met een Leclerc. Kan wel eens een Hamilton Alonso verhaal worden. En dat ze dat al zeggen voor dat het seizoen begint vind ik ook zeer raar. Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 1 februari 2024 Auteur Geplaatst: 1 februari 2024 7 minuten geleden, Mich zei: Alonso bij Merc dan? Alonso of Albon Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 1 februari 2024 Auteur Geplaatst: 1 februari 2024 Live skysports f1 op YouTube nu hierover. 1 Quote
TCT 6.311 Geplaatst: 1 februari 2024 Auteur Geplaatst: 1 februari 2024 5 minuten geleden, Bjorno zei: Ik wil het ook eerst zien en dan geloven. Nu heeft Hamilton 2 jaar geleden niet moeten inboeten op zijn loon? Misschien dat hij bij Ferrari wel zijn zin krijgt. Hij was de Mercedes idd wel serieus beu. Maar zou toch raar zijn om hem in het rood te zien. Dat gaat ook niet goed komen denk ik een Hamilton samen met een Leclerc. Kan wel eens een Hamilton Alonso verhaal worden. En dat ze dat al zeggen voor dat het seizoen begint vind ik ook zeer raar. Geld is echt geen drijfveer hoor. Gaat puur om rijden. Als je het verlies van technisch personeel ziet de afgelopen jaren bij Mercedes, is dit een logisch gevolg. Je kan nu al raden wat een shitbox de W15 zal zijn... 2025 inwerken bij Ferrari en mee de auto voor 2026(nieuw tijdperk) naar zijn hand zetten. De leeftijd zal hem parten spelen, maar het zal oftewel mentor worden oftewel keihard meedoen voor een wk als Ferrari goede kaarten heeft. Toen die naar Mercedes verhuisde dacht ook iedereen aan een vreemde move. Maar MB had toen het juiste pakket. Rosberg was ook geen klein bier als teamgenoot. Achter de schermen liggen die kaarten allemaal wel al wel op tafel en het is dan pas wanneer geld in't verhaal komt. Als Ferrari een goed vooruitzicht heeft voor 2026, is de kost van een Lewis peanuts met wat die enkel al aan sponsorsgelden binnenbrengt en een fanbase tot ver buiten de F1 voor merch. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.