Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Maxime S zei:

Wat was de reden voor RIC zijn flauwe prestatie eigenlijk? 

Zaterdag race ritme

Zondag 1-stop strategie. Dat werkte niet.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best wel een leuke GP, op de strijd voor P1 na dan. 

Checo gaat echt van kwaad naar erger. Zijn move in Turn 1 had geniaal kunnen zijn, maar het was weer net niet. Zit echt zo hard in de hoek waar de klappen vallen momenteel. De prestatie van RIC zal hem ook geen goed doen. Heel knappe GP gereden.

Maar wat is dat met de Astons momenteel!? 😮 Die zijn echt nergens meer de laatste 2-3 GP's. 
En zeggen dat we begin dit seizoen allemaal nog stiekem geloofden in ALO die een GP zou kunnen winnen dit jaar. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Maxime S zei:

Best wel een leuke GP, op de strijd voor P1 na dan. 

Checo gaat echt van kwaad naar erger. Zijn move in Turn 1 had geniaal kunnen zijn, maar het was weer net niet. Zit echt zo hard in de hoek waar de klappen vallen momenteel. De prestatie van RIC zal hem ook geen goed doen. Heel knappe GP gereden.

Maar wat is dat met de Astons momenteel!? 😮 Die zijn echt nergens meer de laatste 2-3 GP's. 
En zeggen dat we begin dit seizoen allemaal nog stiekem geloofden in ALO die een GP zou kunnen winnen dit jaar. 

RIC kan PER vervangen volgend jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Maxime S zei:

Best wel een leuke GP, op de strijd voor P1 na dan. 

Checo gaat echt van kwaad naar erger. Zijn move in Turn 1 had geniaal kunnen zijn, maar het was weer net niet. Zit echt zo hard in de hoek waar de klappen vallen momenteel. De prestatie van RIC zal hem ook geen goed doen. Heel knappe GP gereden.

Maar wat is dat met de Astons momenteel!? 😮 Die zijn echt nergens meer de laatste 2-3 GP's. 
En zeggen dat we begin dit seizoen allemaal nog stiekem geloofden in ALO die een GP zou kunnen winnen dit jaar. 

Toch wel paar geweldige moves gezien, jawadde. 

Norris op kop, wat heeft die daar allemaal uit zijn  mouwen geschud, ook zonder DRS.... chapeau. Mooie duels ook ! Voor 1 keer genoten.......

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Toch wel paar geweldige moves gezien, jawadde. 

Norris op kop, wat heeft die daar allemaal uit zijn  mouwen geschud, ook zonder DRS.... chapeau. Mooie duels ook ! Voor 1 keer genoten.......

 

 

Norris was inderdaad heel impressionant! Prachtige inhaalactie op RIC en RUS ! 🤯

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is eigenlijk grappig hoe de superioriteit van Verstappen zo normaal geworden is dat men hem zelfs niet meer vernoemt maar dan wel de loftrompet afsteekt over Norris :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dominantie van Max was te gek. Hoe die na zijn eerste pitstop, rustig en schijnbaar zonder moeite terug naar voor reed, terwijl de rest nog moest pitten. Die zijn wkpunten zijn eveneens lachwekkend. Je zou het niet zeggen als je Perez ziet, maar RB heeft de beste auto ooit gebouwd 

Ik was uiteraard weeral blij met de prestatie van Lewis. Wat zou ik die graag terug mee voor een wk zien strijden. 🥰 Nu vol de tweede plek aub.

Maxime, Aston is al volledig voor volgend jaar bezig wordt gezegd.

ICM, tuurlijk kan Ricciardo Perez vervangen. Hoewel Perez een contract heeft zal er wel ergens een prestatiesgerichte clausule instaan waardoor ontbinding of mutatie mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wel grappig,

We hebben een halve Belg, die de wielerkoers domineert, en eentje die de F1 domineert.

Alleen kunnen de Hollanders hen claimen 😉

 

Ik kan me moeilijk een Verstappen fan noemen, maar zijn prestatie, kan je niet anders dan fenomenaal vinden. Zelfs mét de beste auto, staat hij zo ver boven de rest van het veld momenteel. Vooral het constant foutloos blijven, is echt wel ongelofelijk.

Hij lijkt ook wel zo'n second driver killer te gaan worden als Alonso trouwens..

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

't is eigenlijk grappig hoe de superioriteit van Verstappen zo normaal geworden is dat men hem zelfs niet meer vernoemt maar dan wel de loftrompet afsteekt over Norris :D 

Hij heeft geen inhaalmanoeuvre moeten doen :D

Das gelijk aan de rode lichten jong, dat kan iedereen :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Perez says no

Ok, ge moet wel 1 hersencel hebben, dat was ik vergeten melden 🙂 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bud wijzer zei:

Eigenlijk wel grappig,

We hebben een halve Belg, die de wielerkoers domineert, en eentje die de F1 domineert.

Alleen kunnen de Hollanders hen claimen 😉

 

Ik kan me moeilijk een Verstappen fan noemen, maar zijn prestatie, kan je niet anders dan fenomenaal vinden. Zelfs mét de beste auto, staat hij zo ver boven de rest van het veld momenteel. Vooral het constant foutloos blijven, is echt wel ongelofelijk.

Hij lijkt ook wel zo'n second driver killer te gaan worden als Alonso trouwens..

Goh dat kunnen claimen door NL is ook maar een voetnoot in de geschiedenis. Zowel Verstappen als MVDP zijn zo uitzonderlijk dat je er zelfs geen nationalistisch gevoel bij moet hebben om ze geweldig te vinden. Iemand vond het bij het WK wielrennen raar dat ik voor MVDP supporterde terwijl er een Belg in de kopgroep zat. Tja, wat daarna gebeurde is geschiedenis 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel eens leuk om het zo weergegeven te zien. Pikorde van de qualy in Mexico

Kan een afbeelding zijn van tekst

aangepast door bud wijzer
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had wel mooi geweest had het Perez gelukt, ik had het hem wel gegund. Niet dat ik Perez fan ben maar heeft vroeger toch wat mooie dingen laten zien.
En nu zo triestig, hij is echt zijn Mojo kwijt. 

Ik elimineer Verstappen al 10 race's lang uit de wedstrijd en kan zo nog wel genieten van de race's. Hij rijd toch altijd een halve ronde op voorsprong dus komt bijna nooit in beeld dus je bent hem snel vergeten dat hij daar nog ergens rond rijd. Ik had wel benieuwd geweest moest hij de Belgische nationaliteit hebben gekozen, hoe hard te belgen hem hadden gevolgd. Zowiezo niet zoals Oranje doet in ieder geval. 

Knappe race van Norris idd en Ricciardo. Van mij mag Danni Ric wel terug naar Red Bull.  Nu gaan de ronde's dat Alonso zou switchen met Perez maar zou echt verschieten moest dat echt gebeuren. Of wil Alonso met elke raceteam rijden in de F1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is daar eigenlijk van aan, van die geruchten over ALO en Red Bull?

Kan het moeilijk geloven dat ie nu al echt weg wil bij AM?
Kan me nog minder inbeelden dat RB een pensioengerechtigde (weliswaar een zeer goeie) in het tweede zitje zou plaatsen. 
En wat ik me helemaal niet kan voorstellen is dat ALO akkoord gaat met het statuut van tweede rijder!? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Maxime S zei:

Wat is daar eigenlijk van aan, van die geruchten over ALO en Red Bull?

Kan het moeilijk geloven dat ie nu al echt weg wil bij AM?
Kan me nog minder inbeelden dat RB een pensioengerechtigde (weliswaar een zeer goeie) in het tweede zitje zou plaatsen. 
En wat ik me helemaal niet kan voorstellen is dat ALO akkoord gaat met het statuut van tweede rijder!? 

Niks hé, puur sensatiepers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ricciardo heeft de laatste jaren toch ook niet meer veel laten zien imo.

Bij Renault en McLaren was het toch vaak niet erg goed imo.

Toffe pee, maar of hij beter gaat presteren dan Perez als hij terug tegen Max moet rijden weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid