Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

1 uur terug, The Swede zei:

Monaco is inderdaad al land niet meer aangepast aan het moderne “millimeterwerk racen”. 

Alleen gaan die PR machine niet van de kalender verdwijnen. 

Elk jaar zakken duizenden ‘welbemiddelden’ af naar daar. De meesten kijken niet naar de GP, ze gaan er vaak zelfs niet naartoe. Het is gewoon de plek waar je 1. Alle mensen kan ontmoeten die je in de zakenwereld kan/wil ontmoeten in een (zogezegde) sociale atmosfeer en 2. Je moet er soms heen om te laten zien dat je nog wel degelijk actief bent binnen je sector. Als je niet gaat, geef je het signaal dat de zaken niet goed gaan.

Dus de zaken gaan goed. :D

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Bouncing Bullet said:

Dus de zaken gaan goed. :D

:lolz:  

 

Touche. 😊 

 

Toegegeven, ben gegaan om mensen te ontmoeten, niet echt voor de GP. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, The Swede zei:

Monaco is inderdaad al land niet meer aangepast aan het moderne “millimeterwerk racen”. 

Alleen gaan die PR machine niet van de kalender verdwijnen. 

Elk jaar zakken duizenden ‘welbemiddelden’ af naar daar. De meesten kijken niet naar de GP, ze gaan er vaak zelfs niet naartoe. Het is gewoon de plek waar je 1. Alle mensen kan ontmoeten die je in de zakenwereld kan/wil ontmoeten in een (zogezegde) sociale atmosfeer en 2. Je moet er soms heen om te laten zien dat je nog wel degelijk actief bent binnen je sector. Als je niet gaat, geef je het signaal dat de zaken niet goed gaan.

En toch blijf ik het dankzij de setting een mooie GP vinden. Er zijn nog races op de kalender die een optocht zijn, en waar wel ruimte is, en veel minder de moeite waard zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Frekkel said:

En toch blijf ik het dankzij de setting een mooie GP vinden. Er zijn nog races op de kalender die een optocht zijn, en waar wel ruimte is, en veel minder de moeite waard zijn. 

Mooie setting is het wel. Maar als je een race wil zien waar er voorbij gestoken kan worden, dan is dit circuit niet meer aangepast aan de huidige wagens.

Of misschien moet het probleem omgedraaid worden en moeten de autos aangepast worden dat er wel nog voorbij gestoken kan worden. 

Als ik zelf niet naar de race kijk en ook deze maar half volg, is dat omdat F1 gewoon oervervelend is geworden. Brood en spelen. 

Doe maar rally. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, The Swede said:

Of misschien moet het probleem omgedraaid worden en moeten de autos aangepast worden dat er wel nog voorbij gestoken kan worden.

Dit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal gewoon een hoop downforce weg en ze moeten een pak meer vertragen en optrekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

😑 ze gaan dat prachtcircuit gewoon verkrachten. Wat is het probleem in de Hugenholtz dat Baku bijvoorbeeld niet heeft. Je kunt er inderdaad niet inhalen en elke fout is fataal. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Lotuzzz zei:

Je kan makkelijker inhalen met korte auto's he, dat is gewoon wiskunde :D

Uhu maar ze moeten ook plaats hebben 😛 

Terug naar 1m70-1m80

giphy.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

24 minuten geleden, dragonfly zei:

Uhu maar ze moeten ook plaats hebben 😛 

Terug naar 1m70-1m80

giphy.gif

tijdje geleden een gelijkaardig animatiefilmke gezien. compleet zot hoe groot die dingen geworden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


We’ve been advised there were streaming issues with your recent purchase of F1 TV Pro . 

As a result, we have issued you a refund in the amount of 7,99 €. These funds will be applied to your original payment method within five business days.

 

Dat is dan wel weer netjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, msxx zei:


We’ve been advised there were streaming issues with your recent purchase of F1 TV Pro . 

As a result, we have issued you a refund in the amount of 7,99 €. These funds will be applied to your original payment method within five business days.

 

Dat is dan wel weer netjes

Bij mij hebben ze zelfs bij de betaling naar boven afgerond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, dragonfly zei:

Ik heb maar 4 EURO gekregen 😞 

Dat is vreemd!

Nu ja, ik heb een maand gratis trial gehad op deze manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ferrari toch eens op de afspraak, Vettel dan toch. 1e pole in 17 races voor hem. Winnen alles op het rechte stuk in sector 3, 3 tienden sneller dan de Mercedes.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Ferrari toch eens op de afspraak, Vettel dan toch. 1e pole in 17 races voor hem. Winnen alles op het rechte stuk in sector 3, 3 tienden sneller dan de Mercedes.

En Vettel stamps his authority over Leclerc. 

Ongemerkt is het toch al 6-1 in de kwali's en dit was met afstand de duidelijkste kwali op dat vlak. Onverwacht wat mij betreft, van Vettel. Maar het werd tijd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjaaaa... Mits dat enkel de laatste straight interessant is om in te halen, gaat het moeilijk worden voor Lewis. 't zal ne superstart moeten zijn of knokken. Benieuwd of Vettel al met de druk overweg kan dan.

 

Shoutout naar Danny Ric trouwens. Waar komen die ineens vandaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid