Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Moest de penalty er niet gekomen zijn, Hamilton zou weinig cinema gemaakt hebben van dit. Tenslotte is hij er nooit voorbij geraakt. Trouwens, er was plaats voor 1 wagen. Had hij gas gegeven er was er langs (zeer nipt maar er was plaats)

Zegt genoeg... deze win is gestolen. Ik hoop dat ferrari beroep aantekent

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Mich said:

Moest de penalty er niet gekomen zijn, Hamilton zou weinig cinema gemaakt hebben van dit. Tenslotte is hij er nooit voorbij geraakt. Trouwens, er was plaats voor 1 wagen. Had hij gas gegeven er was er langs (zeer nipt maar er was plaats)

Zegt genoeg... deze win is gestolen. Ik hoop dat ferrari beroep aantekent

Kunnen ze niet Mich. De beslissing is genomen en je kan als team niet in beroep gaan.

Zoals Vettel zegt op de persconferentie. Je moet een "officiële taal" hanteren en regeltjes volgen. Dat is niet de F1 waar hij verliefd op was geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Mich said:

 


Brundle is denk ik ni akkoord hoor

Zijn pro Brits natuurlijk. Ik had zelfs het gevoel dat Jenson zijn woorden moest wegen tov Brundle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Het was toch zeer nipt, stomme straf, had nooit gemoeten. Denk dat Vettel ook kon proberen om netjes op de piste te komen ipv direct naar de racelijn te gaan. Dat doet hij niet, omdat hij weet dat Hamilton er dan zonder probleem voorbij is

Je verstaat het niet :fp: 

Hij was op dat moment een passagier. Dat een sterveling dat niet begrijpt kan ik nog verstaan maar een ex-F1 en touringcar rijder. Heeft ook 4x Le Mans gewonnen ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, dragonfly said:

Je verstaat het niet :fp: 

Hij was op dat moment een passagier. Dat een sterveling dat niet begrijpt kan ik nog verstaan maar een ex-F1 en touringcar rijder. Heeft ook 4x Le Mans gewonnen ofzo.

Ale, de meningen zijn weer eens verschillend en domme ik verstaat het niet! 

Hier kijkt Vettel naar rechts en hij schuift verder op. Jokke heeft deze week nog een filmpje gepost van iemand die na een fout op zijn lijn komt en hem er af tikt. Hamilton houdt hier in omdat anders net hetzelfde gebeurt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar had Hamilton al geremd. Prachtige foto maar je moet de on-board beelden bekijken.

Wat Jokke zijn crash betreft, sorry maar dat is 50% ook zijn schuld. Gekende plaats dus je weet dat de helft die aan Pouhon wijd gaat en er gewoon terug op rijdt. Elk jaar is er wel een Fun Cup perto in die bocht. En 't was training dus gewoon liften om de zotten te ontzien... Anticiperen is zeer belangrijk, anders ga je de 25h ook niet uitrijden maar Jokke weet dat ook wel. Dit heeft trouwens niets te maken met VET vs HAM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, dragonfly said:

Daar had Hamilton al geremd. Prachtige foto maar je moet de on-board beelden bekijken.

Dus als Hamilton niet remt, hij zat er half naast, dan raken ze waarschijnlijk elkaar. 

Ik vind de 5 seconden penalty overdreven, maar Vettel haalt voordeel uit zijn onbedoeld manœuvre. Ik snap dus wel waarom ze een straf geven. Ik had evenzeer begrepen als ze dit een race-event vonden zonder nodige straf. 

Jokke zijn voorval is inderdaad niet relevant, maar voor mij wel vergelijkbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen ze niet Mich. De beslissing is genomen en je kan als team niet in beroep gaan.
Zoals Vettel zegt op de persconferentie. Je moet een "officiële taal" hanteren en regeltjes volgen. Dat is niet de F1 waar hij verliefd op was geworden.


“Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and Article 9.1.1 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.”
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Dus als Hamilton niet remt, hij zat er half naast, dan raken ze waarschijnlijk elkaar. 

Ik vind de 5 seconden penalty overdreven, maar Vettel haalt voordeel uit zijn onbedoeld manœuvre. Ik snap dus wel waarom ze een straf geven. Ik had evenzeer begrepen als ze dit een race-event vonden zonder nodige straf. 

't is racen hé. 't Is net daardoor dat er overal 100m asfalt naast het circuit ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Mich zei:

“Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the Stewards, in accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and Article 9.1.1 of the FIA Judicial and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.”

 

Ben eens benieuwd maar dit gaan ze niet terugdraaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, dragonfly said:

't is racen hé. 't Is net daardoor dat er overal 100m asfalt naast het circuit ligt.

Uiteraard, Hamilton is daar ook gewoon slimst geweest. 18 punten is beter dan 0.

Blijft gewoon de zoveelste fout van Vettel, op dat vlak staat Hamilton een paar niveaus hoger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Blijft gewoon de zoveelste fout van Vettel, op dat vlak staat Hamilton een paar niveaus hoger. 

't Ging over de straf, niet over Vettel zijn fout 😛 

Enja die DRS maakt het gewoon veel te makkelijk voor de achtervolger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vettel maakt een fout omdat die nog steeds niet kan dueleren. Vettel beslist om gelijk terug naar de racing line te gaan en zo Hamilton te hinderen. Al een geluk dat Lewis nog wel bij verstand was of ze hingen in elkaar. Straf is gwn terecht hoor, wat iedereen hier ook ligt te roepen. Moest Vettel geen fout hebben gemaakt in eerste instantie zou Lewis ook erover zijn gegaan...

En ook tof dat de grootste blijter op de grid ook eens gepakt wordt. Je zou de situatie eens moeten omdraaien, niet dat Lewis zulke fouten maakt, maar 't kot zou te klein zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de rest een aangename race gezien met duels op alle fronten.

Diegene die hier ook weer liggen te roepen dat het een optocht was, tijd om daad bij woord te voeren en niet meer te kijken, want je ziet het niet als er wel gestreden is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Monterey Jack zei:

Het was toch zeer nipt, stomme straf, had nooit gemoeten. Denk dat Vettel ook kon proberen om netjes op de piste te komen ipv direct naar de racelijn te gaan. Dat doet hij niet, omdat hij weet dat Hamilton er dan zonder probleem voorbij is

 

 

Lol, ik denk dat je al blij mag zijn uit de muur te blijven, laat staan de racelijn nog effe te vrijwaren.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Lol, ik denk dat je al blij mag zijn uit de muur te blijven, laat staan de racelijn nog effe te vrijwaren.

Dit dus. Ik versta sommige reacties hier echt niet :fp: 

Moet eens met slicks over gras rijden. 99% eindigt in de muur

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, TCT zei:

En ook tof dat de grootste blijter op de grid ook eens gepakt wordt. Je zou de situatie eens moeten omdraaien, niet dat Lewis zulke fouten maakt, maar 't kot zou te klein zijn...

Dit verdiende een straf maar hij kreeg niets ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, dragonfly zei:

Dit dus. Ik versta sommige reacties hier echt niet :fp: 

Moet eens met slicks over gras rijden. 99% eindigt in de muur

Die trek naar rechts dat die krijgt, wanneer die terug op de baan komt, is door gas te geven. Dat is niet veilig, zo simpel is het. Eerst kar rechtzetten en dan gassen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, TCT zei:

Die trek naar rechts dat die krijgt, wanneer die terug op de baan komt, is door gas te geven. Dat is niet veilig, zo simpel is het. Eerst kar rechtzetten en dan gassen.

In hoeveel bochten kan je het nog wringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog over de boordradio roepen dat het Lewis zijn fout is, hij had maar de binnenlijn moeten nemen... Die kerel... 

Soit, meer dan terecht die straf. Vettel kan niet dueleren episode 98...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lotuzzz zei:

In hoeveel bochten kan je het nog wringen?

Vettel maar in drie blijkbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid