PJH 21.020 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Ferrari Sneu voor Max, hij mocht het winnen van mij. Quote
Lotuzzz 17.066 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Van mij ook. Mooi van Hamilton (Mercedes) maar het heeft minder glans door al dat gejank. Quote
erq 220 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Los van het feit dat Lewis zijn naam heeft verbonden aan de slechtste variant Monster uit het gamma, doen dergelijk profielfoto's mijn degout nog wat toenemen voor zijn persoon (los van de capaciteiten als piloot). 1 Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Wat maakt het nu uit hoe hij er bij loopt of doet in zijn privé, het gaat om zijn talent op het circuit. Het is een flamboyante neger, so what? Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 4 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2019 Wauw! Max en Lewis waren on fire vandaag. En dan die meestergok van Mercedes. WAUW!! Ze mochten in the end wel allebei winnen hoor. Ik zie Max ook graag racen. Hoe volwassen is die trouwens dit seizoen bezig... Prachtig! 1 Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 3 uren geleden, Lotuzzz zei: Van mij ook. Mooi van Hamilton (Mercedes) maar het heeft minder glans door al dat gejank. Dit. Extreem klassevol gereden. Extreem hoog jankgehalte, het lijkt soms wel of hij labiel is. Tegelijk presteert hij keer op keer onder grote druk, eerder borderline gehalte, of zo... Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 4 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2019 Welk gejank? Ik denk dat iedereen dat doet in zijn situatie. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 4 uren geleden, Lotuzzz zei: Van mij ook. Mooi van Hamilton (Mercedes) maar het heeft minder glans door al dat gejank. 57 minuten geleden, msxx zei: Dit. Extreem klassevol gereden. Extreem hoog jankgehalte, het lijkt soms wel of hij labiel is. Tegelijk presteert hij keer op keer onder grote druk, eerder borderline gehalte, of zo... 49 minuten geleden, TCT zei: Welk gejank? Ik denk dat iedereen dat doet in zijn situatie. Idd, welk gejank? Hij heeft uiteindelijk zijn team vertrouwd en briljant het gat dicht gereden. Dat hij de strategie in vraag stelde was zijn goed recht, Hamilton heeft niet het overzicht van de muur en rij maar eens in gelijk welke race een gat van 20 seconden toe. Heeft zich trouwens verontschuldigd en bedankt bij James. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Moet zeggen dat ik Hamilton ook al een pakske meer heb weten "janken", is me deze race eigenlijk hoegenaamd niet as such opgevallen? Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Zijn manier van communiceren is tijdens bijna elke race hetzelfde. Zaken in vraag stellen is normaal, de normaal waarop is als een verwend kind. Na de race prijst hij vervolgens iedereen de hemel in. Vergeet niet dat ik ook een zin schreef over extreem klassevol gereden, het is niet dat ik het resultaat en zijn talenten niet op waarde weet te schatten he Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 5 uren geleden, PJH zei: Ferrari Sneu voor Max, hij mocht het winnen van mij. Dan zouden we zeggen dat er toch niet kan ingehaald worden in Hongarije. 34 minuten geleden, msxx zei: Zijn manier van communiceren is tijdens bijna elke race hetzelfde. Zaken in vraag stellen is normaal, de normaal waarop is als een verwend kind. Na de race prijst hij vervolgens iedereen de hemel in. Vergeet niet dat ik ook een zin schreef over extreem klassevol gereden, het is niet dat ik het resultaat en zijn talenten niet op waarde weet te schatten he Hamilton is op weg om de grootste allertijden te worden. Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 52 minuten geleden, Martini Racing zei: Dan zouden we zeggen dat er toch niet kan ingehaald worden in Hongarije. Hamilton is op weg om de grootste allertijden te worden. Dat is een feit Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 1 hour ago, msxx said: Zijn manier van communiceren is tijdens bijna elke race hetzelfde. Zaken in vraag stellen is normaal, de normaal waarop is als een verwend kind. Die mannen zijn gewoon enorm gefocussed op winnen. Quote
Lotuzzz 17.066 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 8 uren geleden, ICM zei: Die mannen zijn gewoon enorm gefocussed op winnen. Gefocust. Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 Just now, Lotuzzz said: Gefocust. Dank. Anglicisme zeker? 1 Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 Gefocusseerd lik damme zeggen. 1 Quote
JerryLambo 285 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 14 hours ago, Martini Racing said: Hamilton is op weg om de grootste allertijden te worden. Ipv Schumacher dan ofzo? Hoe bepaalt ge zoiets? Meeste WK's? Meeste GP's? Meeste pole-positions? Winnen in de minder auto? Geen WK verliezen van uw teammaat? Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 3 minuten geleden, JerryLambo zei: Ipv Schumacher dan ofzo? Hoe bepaalt ge zoiets? Meeste WK's? Meeste GP's? Meeste pole-positions? Winnen in de minder auto? Geen WK verliezen van uw teammaat? Dat, aangevuld met beleving vanuit 'kenners' De discussie ging tot nu toe tussen Fangio, Schumacher, Prost en Senna. Hamilton is daar al een tijdje bij gekomen. En er zullen hoe langer hoe meer mensen hem hoger in dat rijtje plaatsen. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 Vergelijken is sowieso moeilijk. Compleet andere sport geworden, met grondig andere skillset, veel minder gevaar, veel meer races per jaar (dus aantal overwinningen oid vergelijken vind ik scheefgetrokken, aantal titels is dan eerlijker). Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 Sainz en Raikkonen toch wel uitblinkers. Oude rot kan het nog. Mooi Bottas afgehouden gisteren. Quote
#166 276 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 (aangepast) 5 uren geleden, gTa zei: Vergelijken is sowieso moeilijk. ik vind het zelfs zinloos. waar plaatst ge F1-wereldkampioenen clark, stewart, lauda? of diegenen die geen WK gewonnen hebben, moss, g. villeneuve, collins? of diegenen van toen er nog geen WK was, nuvolari, rosemeyer? of diegenen die goed waren in verschillende disciplines, ickx, andretti, (opnieuw) clark? is toch onbegonnen werk. 5 augustus 2019 aangepast door #166 2 2 Quote
JerryLambo 285 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 40 minutes ago, #166 said: ik vind het zelfs zinloos. waar plaatst ge F1-wereldkampioenen clark, stewart, lauda? of diegenen die geen WK gewonnen hebben, moss, g. villeneuve, collins? of diegenen van toen er nog geen WK was, nuvolari, rosemeyer? of diegenen die goed waren in verschillende disciplines, ickx, andretti, (opnieuw) clark? is toch onbegonnen werk. Deze docu veranderde alles voor mij: Zo shockerend. Zinloos inderdaad om tijdperken met elkaar te vergelijken, laat staan om 1 iemand te kronen tot "grootste allertijden". 1 Quote
ICM 24.887 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 1 hour ago, #166 said: ik vind het zelfs zinloos. waar plaatst ge F1-wereldkampioenen clark, stewart, lauda? of diegenen die geen WK gewonnen hebben, moss, g. villeneuve, collins? of diegenen van toen er nog geen WK was, nuvolari, rosemeyer? of diegenen die goed waren in verschillende disciplines, ickx, andretti, (opnieuw) clark? is toch onbegonnen werk. Surtees 2 Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 5 augustus 2019 Geplaatst: 5 augustus 2019 55 minutes ago, JerryLambo said: Zinloos inderdaad om tijdperken met elkaar te vergelijken, laat staan om 1 iemand te kronen tot "grootste allertijden". Ik denk dat de piloten vandaag een veel hoger niveau hebben. Vroeger waren het toch vooral rebellen en "zotten". Als je ze daar dan bezig zeg met drank en sigaretten bv. Vandaag compleet ondenkbaar. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.