Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

Zojuist, msxx zei:

Donderdagochtend heb ik nog geen plannen, hoe laat mag ik met mijn zoon aanschuiven? :D 

Enige wat ik kan zeggen is dat de rijders rond 9u aan de Radisson Blu Balmoral in Spa zitten :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Momenol said:

Wie is er dit weekend in Spa?

Ik heb donderdagochtend een ontbijt met de jongens van Alfa Romeo en vrijdagavond leggen we het vuur aan de schenen bij Pierre Gasly.

Als er iemand vragen heeft voor Gasly, stuur gerust door 🤣

Ik ben daar vrijdag. Waar zie je Gasly? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Monterey Jack zei:

Ik ben daar vrijdag. Waar zie je Gasly? :D 

In de motorhome. De drivers breefing is om 18u. Nadien keren ze allemaal terug, de ideale moment om iedereen te zien ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Mich zei:

@momenol is het met je job dat je zo dicht bij de piloten komt?

Yes. Dit was een uitnodiging van Alfa. Het interview met Pierre heb ik zelf aangevraagd via de communicatie verantwoordelijke die ik ken bij Toro Rosso het moment dat het nieuws bekend werd dat hij terug mocht. Leek me wel voer voor een interview :P

aangepast door Momenol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk man!!! Succes [emoji41][emoji106]

Mijn vraag aan Gasly: waarom is zijn rijstijl niet compatibel met de RB?
En staat de RB deur nog op een kier voor hem? Wat is er overeengekomen naar 2020 toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Mich said:

Leuk man!!! Succes emoji41.pngemoji106.png

Mijn vraag aan Gasly: waarom is zijn rijstijl niet compatibel met de RB?
En staat de RB deur nog op een kier voor hem? Wat is er overeengekomen naar 2020 toe?

Die laatste vraag kan je toch al op antwoorden :D Officieel wel, ze willen ervaring opdoen met zowel Gasly, Kvyat als Albon in hun eerste auto. Om dan nadien te beslissen welk van de drie het meeste kans heeft. Iets anders gaat die nooit mogen zeggen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Alhoewel het echte antwoord eigenlijk een radicale NEE is. De deur is 99% toe

Ik snap RB ni goe. Eigen jong geweld komt te kort. Externe jeugd een kans geven willen ze ni. Het wordt stilaan duidelijk hoe goed die Ricc wel was (is) en het wordt ni makkelijk om de vervanger te vinden.

Al is het ook wat te danken aan de exit van Ricc dat Ver op zulk hoog niveau rijdt. Beetje bevrijd van concurrentie.
Idem zoals Ham die het met Ros destijds toch veel moeilijker had om bij de les te blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Mich said:

Klopt. Alhoewel het echte antwoord eigenlijk een radicale NEE is. De deur is 99% toe

Ik snap RB ni goe. Eigen jong geweld komt te kort. Externe jeugd een kans geven willen ze ni. Het wordt stilaan duidelijk hoe goed die Ricc wel was (is) en het wordt ni makkelijk om de vervanger te vinden.

Al is het ook wat te danken aan de exit van Ricc dat Ver op zulk hoog niveau rijdt. Beetje bevrijd van concurrentie.
Idem zoals Ham die het met Ros destijds toch veel moeilijker had om bij de les te blijven

Goh, met RedBull weet je nooit. Even goed gooien ze de deur weer dicht voor Albon en Kvyat. Als Vettel dan niet terug wil komen hebben hebben ze geen andere opties meer 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/8/2019 om 14:55, Momenol zei:

Enige wat ik kan zeggen is dat de rijders rond 9u aan de Radisson Blu Balmoral in Spa zitten :)

Nodig ze anders uit bij mij aan het zwembad een beetje verder.

E02D3F76-7466-413C-9268-B1FEF797D1E2.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/8/2019 om 23:33, Mich zei:

Het wordt stilaan duidelijk hoe goed die Ricc wel was (is) en het wordt ni makkelijk om de vervanger te vinden.

Daarop inpikkend... Riccardio vind ik een geweldige piloot maar zijn talent gaat nu toch wel wat verloren in de mindere prestaties van de Renault...

Ik vraag me af hoe lang Renault nog geld zal blijven pompen in hun F1-team. 
In een interview met Abiteboul las ik vorig jaar dat men 3 of 4 seizoen de tijd kreeg om op niveau van de F1-top te komen. 
Ondertussen is die deadline verstreken en Renault blijft helaas een subtopper... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Maxime S said:

Daarop inpikkend... Riccardio vind ik een geweldige piloot maar zijn talent gaat nu toch wel wat verloren in de mindere prestaties van de Renault...

Ik vraag me af hoe lang Renault nog geld zal blijven pompen in hun F1-team. 
In een interview met Abiteboul las ik vorig jaar dat men 3 of 4 seizoen de tijd kreeg om op niveau van de F1-top te komen. 
Ondertussen is die deadline verstreken en Renault blijft helaas een subtopper... 

Als ze voort doen mikken ze al lang op 2021denk ik, nieuwe reglementen geeft hen meer kans. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandoorne werd veelvuldig bij Mercedes en Sauber gesignaleerd. Mercedes lijkt me nogal logisch. Sauber misschien minder, tenzij hij Vasseur een paar keer goeiedag gaat zeggen op een dag. Anderzijds weten we niet wat in zijn contract staat. Voeding voor speculatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenochtend een interview met Stoffel. Ik had hem deze ochtend al of the record even gezien maar hij kon niets zeggen. 

 

Zijn manager zat daarstraks de hele tijd bij Alfa. 

aangepast door Momenol
  • Vind ik leuk 8
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Momenol zei:

Morgenochtend een interview met Stoffel. Ik had hem deze ochtend al of the record even gezien maar hij kon niets zeggen. 

 

Zijn manager zat daarstraks de hele tijd bij Alfa. 

Toffe job. Vraag eens naar zijn simwerk en de onderlinge verhoudingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid