Jump to content
TCT

F1 Nieuws

Recommended Posts

Lotuzzz    8,261
Lotuzzz
6 minuten geleden, lancer-evo zei:

Ik heb een andere mening. Vettel had weinig plaats en was Leclerc al voorbij toen hij de beweging naar links maakte. De auto die voor ligt heeft altijd het voordeel om zijn lijn te bepalen.  Maar het blijft een fijne lijn. Had wel niet mogen gebeuren.

Voor als in volledig ervoor, of als in achterwielen thv zijn voorwiel?

LEC is natuurlijk ook niet lomp en weet dat hij naar een sub-optimale lijn zal gedwongen worden. 't Is ne moeilijke.

Eea deed me denken aan deze:

dragonfly    6,931
dragonfly
21 minuten geleden, lancer-evo zei:

Ik heb een andere mening. Vettel had weinig plaats en was Leclerc al voorbij toen hij de beweging naar links maakte. De auto die voor ligt heeft altijd het voordeel om zijn lijn te bepalen.  Maar het blijft een fijne lijn. Had wel niet mogen gebeuren.

Sorry maar dat is zever, Vettel heeft geen reden om daar al naar links te gaan.

Hij wilde Lec opzij duwen en 't heeft verkeerd uitgepakt.

• Thanks Friendly 1

flupke73    4,151
flupke73

geef toe @dragonfly dat gij dat op uw GEWELDIGE TV iets beter kan zien dan wij hé ;):(

dragonfly    6,931
dragonfly
2 minuten geleden, flupke73 zei:

geef toe @dragonfly dat gij dat op uw GEWELDIGE TV iets beter kan zien dan wij hé ;):(

Haha, was niet thuis :lolz:

Heb het zien gebeuren op een 10 jaar oude Philips van 38" ofzo. Maar Vettel besefte na 2 minuten ook wel dat hij verkeerd zat.

Glenn-N    6,679
Glenn-N

Dikke pech ook gewoon. 
Heel licht contact op net de verkeerde plaats lijkt me.

Lotuzzz    8,261
Lotuzzz
32 minuten geleden, dragonfly zei:

Sorry maar dat is zever, Vettel heeft geen reden om daar al naar links te gaan.

Hij wilde Lec opzij duwen en 't heeft verkeerd uitgepakt.

Uiteraard heeft hij wel een 'reden': Dat zijn racers en winners en als je als een schaapje op 10cm langs de witte lijn blijft rijden ben je altijd het haasje in deze situatie. Er zijn heel veel soortgelijke situaties waar je schade rijdt als de ene movet en de andere daar niet op niet reageert.

Dat het dan net weer bij Vettel, de meest onhandige piloot in duels, gebeurt, maakt het wel moeilijker om er onpartijdig naar te kijken. Ik denk wel dat hij hierbij definitief een rol als tweede rijder in 2020 heeft getekend, al was ie de laatste GP's altijd wat sneller bezig dan LEC.

dragonfly    6,931
dragonfly
33 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Uiteraard heeft hij wel een 'reden': Dat zijn racers en winners en als je als een schaapje op 10cm langs de witte lijn blijft rijden ben je altijd het haasje in deze situatie. Er zijn heel veel soortgelijke situaties waar je schade rijdt als de ene movet en de andere daar niet op niet reageert.

Algemeen gezien heb je gelijk ja.

Bij je ploegmaat niet neen, met zijn ervaring moet hij al weten dat zo'n voorvleugel vlijmscherp is. Lec liet de deur open dus geen reden toe.