Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

17 hours ago, dragonfly said:

Yep, op Sky heeft hij gezegd dat hij nog veel last heeft van z'n longen. Vrees toch iets te snel teruggekeerd om te vermijden dat Russel kon schitteren.

Dat zijn topsporters he. Zodra het gaat er terug invliegen. Recupereren is voor als je met pensioen bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ir_fuel zei:

Dat zijn topsporters he. Zodra het gaat er terug invliegen. Recupereren is voor als je met pensioen bent.

Uiteraard, ik zou net hetzelfde gedaan hebben 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Luv4DLM zei:

Geen idee of er al meer info is, zag dit net verschijnen.c5cde5428acd20b59810375eb2f3915d.jpg

Dit zou grandioos zalig zijn! Perez in hetzelfde team en met dezelfde auto als Verstappen, dat gaat vuurwerk geven waartegenover Baku '18 maar een lullig gensterstokske is voor op een verjaardagstaart van een kleuter. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het voor hem. Ik gun het hem. Maar het verleden heeft al vaker getoond dat teammaat zijn in zulke omgeving vaak niet het gewenste effect geeft.
Hopelijk levert RB een makkelijke wagen af waarmee iedereen mee omkan.

Van alle open opties is Perez alleszins de beste. Hij heeft nog wat extra toverkracht tov Hulkenberg: tiremanagement en strategie

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/9/2020 at 12:51 PM, ir_fuel said:

Een Rus met geld, wat had je verwacht? :D 

QFT. blijbkaar heeft die al wat streken op zijn palmares. 

 

On 12/9/2020 at 2:33 PM, Challazer said:

Idd, twas ocharme gewoon een tetje te zien. Tis niet dat hij ze zat af te staarten terwijl hij van haar rug lag te snuiven e. 

het gaat om haar instemming. anders kun je eender welke vorm van lastigvallen goedkeuren, omdat het "niet zo erg" is, net als het merendeels van de verkeersaggressie omdat er toch geen schade gemaakt wordt. 

ofdat ze er allemaal akkoord mee ging, daar valt wel over te praten

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, ir_fuel said:

Die heeft dan ook weinig ervaring als F1 piloot natuurlijk.

ik weet wat je wil zeggen, maar is toch ook 2j geleden voor hem... even lang als Vandoorne

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Mich zei:

Fernand zet de puntjes op de i emoji2.png

Inderdaad wel triestig dat Stoffel opnieuw op z'n doos krijgt.

P.S.: al weet je nooit op welke banden ze reden en met hoeveel benzine ze onderweg waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid