Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

9 hours ago, msxx said:

Haal je geen 2 dingen door elkaar?

Hij heeft net zijn derde motor gekregen in Hongarije, omdat zijn Silverstonecrash toch complicaties met zich meegebracht heeft.

Ja dat weet ik dat hij tussen Quali en Race werd vervangen. Maar ik had ook ergens gelezen dat er een probleem zou zijn met die nieuwe motor na de crash door het rijden zonder cooling in de eerste ronde. Ik kijk vanavond even of ik dat nog kan terug vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Monterey Jack zei:

ko-me-die

Je hoorde hem toch niet klagen tijdens de race...
En als het effectief zo was, had ie volgens mij ook niet zo hard kunnen vechten met Alonso zo lang.

 

I.v.m. de 2de race-motor van Verstappen (van Silverstone crash), hebben ze na de qualif iets gevonden aan een bout (scheurtje) aan een van de bevestigingspunten van de motor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Fille zei:

Je hoorde hem toch niet klagen tijdens de race..

enkel als hij alonso voorbij moest :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, PJH zei:

enkel als hij alonso voorbij moest :D

jep, juist.

En dan zegt ie bij Alonso zijn defense moves "that's so dangerous man, that move at high speed" :roll:
Volgens mij was hij al vergeten wat hij 2 weken geleden flikte bij Verstappen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Monterey Jack zei:

Da's door dat Russische microgolfwapen dat ze in Havana gebruikten tegen de amerikaanse ambassade! En tegen Simone Biles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Fille zei:

ko-me-die

Je hoorde hem toch niet klagen tijdens de race...
En als het effectief zo was, had ie volgens mij ook niet zo hard kunnen vechten met Alonso zo lang.

 

I.v.m. de 2de race-motor van Verstappen (van Silverstone crash), hebben ze na de qualif iets gevonden aan een bout (scheurtje) aan een van de bevestigingspunten van de motor.

 

En als dat effectief zo is, is die toch niet fit om te racen aan 300!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heeft van de laatste plek naar de derde plek gereden op een circuit waar niet in te halen valt zelfs op niet evidente plekken. Mag mss wat komedie bij zitten, maar 't manneke mag ook gwn het nodige krediet krijgen. Heeft een dijk van een wedstrijd gereden.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, TCT said:

Die heeft van de laatste plek naar de derde plek gereden op een circuit waar niet in te halen valt zelfs op niet evidente plekken. Mag mss wat komedie bij zitten, maar 't manneke mag ook gwn het nodige krediet krijgen. Heeft een dijk van een wedstrijd gereden.

Die "laatste" is relatief natuurlijk 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond dat beeld op het podium toch straf ze. Je zag aan zijn ogen dat er iets niet goed was, precies ofdat hij een of ander pilleke gepakt had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, mrbbs said:

Ja dat weet ik dat hij tussen Quali en Race werd vervangen. Maar ik had ook ergens gelezen dat er een probleem zou zijn met die nieuwe motor na de crash door het rijden zonder cooling in de eerste ronde. Ik kijk vanavond even of ik dat nog kan terug vinden.

Bericht niet meer terug gevonden.. hopelijk heb ik dat verkeerd gelezen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Monterey Jack said:

 

Hoe tricky moet dat niet geweest zijn om mee te rijden. Denk niet dat dat ding één ronde consisent een rondje kon draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/8/2021 om 15:33, Monterey Jack zei:

Volgens Kris Wauters wint Georges Hamilton de race 

 

Echt kwaliteit, F1 op PlaySports  :inlove:

:lolz: 

Bedroevend.

Op 1/8/2021 om 15:52, Subaru555 zei:

Ik vind daar weinig bevooroordeeld aan eigenlijk...

Inderdaad. Rosberg deed dat naar mijn smaak trouwens erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, TCT zei:

Die heeft van de laatste plek naar de derde plek gereden op een circuit waar niet in te halen valt zelfs op niet evidente plekken. Mag mss wat komedie bij zitten, maar 't manneke mag ook gwn het nodige krediet krijgen. Heeft een dijk van een wedstrijd gereden.

Gohja snelste auto en DRS. Alonso was de enige die wat weerstand geboden heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid