Ga naar inhoud

F1 Nieuws


TCT

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Maxime S zei:

We zijn 3 GP's ver... !? 🤨

Sowieso komt MB plots met een wonderbaarlijke evolutie op hun auto. 

Denk je echt dat ze weer een konijn uit hun hoed kunnen toveren? 

Ik vrees dat de veranderingen voor 2022 aan de autos zo groot zijn, dat je niet zomaar iets uit je mouw kan schudden. Het probleem ligt niet aan gebrek aan vermogen, als ik goed lees, maar aan het gedrag van de auto.

Soit, voor de F1 zou het leuk zijn dat Ferrari nog eens kampioen wordt en dat er een gast wint die naar voor komt als een redelijke gentleman. (hopelijk blijft hij zo).  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Denk je echt dat ze weer een konijn uit hun hoed kunnen toveren? 

Ik vrees dat de veranderingen voor 2022 aan de autos zo groot zijn, dat je niet zomaar iets uit je mouw kan schudden. Het probleem ligt niet aan gebrek aan vermogen, als ik goed lees, maar aan het gedrag van de auto.

Soit, voor de F1 zou het leuk zijn dat Ferrari nog eens kampioen wordt en dat er een gast wint die naar voor komt als een redelijke gentleman. (hopelijk blijft hij zo).  

Ik hoorde toch iets over miserie met die nieuwe brandstof, dus vermogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MB heeft idd problemen met de brandstof en dus vermogen alsook porpousing, waardoor ze de auto hoger moeten zetten en dus minder downforce hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Maxime S said:

Was dat zo?

 

 

Volgens wat ik hoorde reden ze met yaw sensoren rond die ze normaal enkel tijdens testen monteren, omdat ze het probleem niet opgelost krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het vreemd vinden dat ze als enige zonder sidepods aan het rijden zijn maar wel enorm veel ast hebben van het gewiebel. Zou dat niet gelinkt zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Polygoon zei:

Ik blijf het vreemd vinden dat ze als enige zonder sidepods aan het rijden zijn maar wel enorm veel ast hebben van het gewiebel. Zou dat niet gelinkt zijn? 

Nee, bij de meeste andere auto's zijn de sidepods eigenlijk ook leeg. Ferrari heeft bijvoorbeeld een van de grootste sidepods maar ook gigantisch veel last van porpoising. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/4/2022 om 10:34, TCT zei:

Sjareltje is ne sympathieke jongen. Zo ene waardat ge niet kwaad op kunt blijven.

En zijn madame is echt 🤤🤤🤤🤤

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/4/2022 om 20:23, ir_fuel zei:

Volgens wat ik hoorde reden ze met yaw sensoren rond die ze normaal enkel tijdens testen monteren, omdat ze het probleem niet opgelost krijgen.

Hoe ik de uitleg begrepen had is dat ze, doordat ze overgewicht hebben, de eerste races zonder bepaalde sensoren gereden hebben, om dat gewicht al thuis te laten, maar dus ook niet genoeg data hadden om het probleem goed te analyseren. Daarom dat ze nu in Australië die extra sensoren terug gemonteerd hebben bij Hamilton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had Bottas nog graag over Russel zien gaan. 

Daar ging zo veel symboliek ingezeten hebben :D


Jammer van LEC zijn fout op het laatste. De 'almighty' Ferrari had toch flink wat last met de Red Bulls had ik de indruk. Niet? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Maxime S zei:

Ik had Bottas nog graag over Russel zien gaan. 

Daar ging zo veel symboliek ingezeten hebben :D


Jammer van LEC zijn fout op het laatste. De 'almighty' Ferrari had toch flink wat last met de Red Bulls had ik de indruk. Niet? 

Had de indruk dat LEC wel heel optimistisch over die curbs ging. Had er in de FP en Q ook al eens wat airtime genomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Polygoon zei:

Had de indruk dat LEC wel heel optimistisch over die curbs ging. Had er in de FP en Q ook al eens wat airtime genomen. 

Ja dat was daar inderdaad veel te enthousiast. Hij was duidelijk risico's aan het nemen om PER in te halen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
7 uren geleden, Maxime S zei:

beide horen niet thuis in F1... ik blijf erbij!

Porsche wel, imho. 

Audi moet terug naar de rallywereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, The Swede zei:

Porsche wel, imho. 

Audi moet terug naar de rallywereld.

Audi is Le Mans

Porsche idem

Jammer dat ze onder hetzelfde huis vallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, The Swede zei:

Audi heeft geen verleden in Le Mans. Die nemen pas recent deel.

“Recent”. Al meer dan twintig jaar geleden maar bon :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Polygoon zei:

“Recent”. Al meer dan twintig jaar geleden maar bon :D 

Recent dus. 

Ik had al kinderen toen ze begonnen => da’s niet historisch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Audi heeft half historie in F1.

Silberpfeilen. Maar dat was nog Auto Union.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, TCT zei:

Audi heeft half historie in F1.

Silberpfeilen. Maar dat was nog Auto Union.

Maar dat was voor z'n eigen geboorte en aja en al niet relevant 🥱

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid