Ga naar inhoud

BMW i4


Phil

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, vince522 zei:

De bodykit op die Model 3, wie bedenkt zoiets.. 😂

Misschien wat mannen van M Performance die dat bedacht hebben.

 

2021-bmw-m3-sedan-and-m4-coupe-with-m-performance-parts-4.jpg

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Phil zei:

Is niet meer de regel hoor, die van jou bv. ligt even laag als een andere G21 met sportophanging.

Adaptieve (non-M Sport) ophangingen en hybrides staan over het algemeen wel te hoog.

En toch zou ik de mijne nog wat lager willen, ik meen mij te herinneren dat jouw vader zijn 330e verlaagd heeft en had die ook de adaptieve ophanging? Hoe is dat bevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, vince522 said:

En toch zou ik de mijne nog wat lager willen, ik meen mij te herinneren dat jouw vader zijn 330e verlaagd heeft en had die ook de adaptieve ophanging? Hoe is dat bevallen?

Goed, rijdt iets strakker en harder, maar ok. Ik vind het zelf een tikje te laag, maar het is natuurlijk wel een pak beter dan de standaard rijhoogte. Persoonlijk vind ik een M340i perfect van rijhoogte en zou daar dus niks aan veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Phil zei:

Is niet meer de regel hoor, die van jou bv. ligt even laag als een andere G21 met sportophanging.

Adaptieve (non-M Sport) ophangingen en hybrides staan over het algemeen wel te hoog.

Is bij Mercedes hybride ook zo, behalve indien airmatic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar komt de i4 cabrio al in 2022. Is daar dan wel een grote markt voor 😬

Een echte Mi4 staat ook de planning en zou naar verluid 700pk krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/1/2022 om 07:21, Rabbit zei:

Blijkbaar komt de i4 cabrio al in 2022. Is daar dan wel een grote markt voor 😬

Een echte Mi4 staat ook de planning en zou naar verluid 700pk krijgen.

VerluidT.

't Zal net geen 700pk zijn volgens mijn info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/1/2022 at 9:52 PM, Phil said:

Goed, rijdt iets strakker en harder, maar ok. Ik vind het zelf een tikje te laag, maar het is natuurlijk wel een pak beter dan de standaard rijhoogte. Persoonlijk vind ik een M340i perfect van rijhoogte en zou daar dus niks aan veranderen.

Mij stoort de rijhoogte van mijn M340i me ook niet. Staat goed zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tommie zei:

net geen 700pk

Toch zot eigenlijk é. Nen "onnozelen" BMW met 700pk. Waar is de tijd dat je voor 420pk de snelste van de bende vasthad met een 4L V8 in de neus. Ferrari's zaten toen op 550-600. Nu spreken we over 700bhp (in duitsland getuned) voor een familiewagen van een mainstreammerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, PJH said:

Toch zot eigenlijk é. Nen "onnozelen" BMW met 700pk. Waar is de tijd dat je voor 420pk de snelste van de bende vasthad met een 4L V8 in de neus. Ferrari's zaten toen op 550-600. Nu spreken we over 700bhp (in duitsland getuned) voor een familiewagen van een mainstreammerk.

Met een EV is dat ook kinderspel, in vergelijking met een verbrandingsmotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, PJH zei:

I know, maar 't is wel madness imo.

Zie jij je doorsnee buurman bvb al 700pk temmen?

Sinds al die electronica erbij gekomen is, kan je buurman al geen 100pk temmen, laat staan met een manuele bak rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, serieus. Ik was in mijn beginjaren Citroën-man. Reed een tijd met een BX 1900. Had je 105pk, 950kg nat gewogen, 165/70/14 banden… en remmen die je bediende met een hypersensitieve knop (als je eens een stop wil doen met vier rokende banden, dit ding is perfect).

ABS? Tractiecontrole? ESP? Nooit van gehoord. Winter en sneeuw? Zomerbandjes laten liggen! 

En dan reden we daarmee rond alsof we meededen aan de GP van Francorchamps of de rally van Monte Carlo aan het doen waren :lolz:  Ik zat constant aan een gemiddeld verbruik van 14L (lekker gelode benzine). :D 

En ik zou vandaag gerust nog met zo een kist willen rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, PJH said:

Zie jij je doorsnee buurman bvb al 700pk temmen?

Je moet vandaag niet investeren in een merkengarage, je moet een carrosserie beginnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Rabbit zei:

Mijne testrit is alvast afgelast. Het spel staat al bij de carosserie 😂

 

 

 

Er is er ene tegen gereden. weg spanning

Idd, bij een herstelling moeten ze de batterij compleet ontladen 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie vergelijkende test. Aangezien de BMW 400kg zwaarder is, verbruikt 'm ook heel wat meer. Volgens deze test is het gemiddeld verbruik van de i4 M50 270Wh/km, terwijl de Tesla Model 3 Performance slechts 184Wh/km verbruikt, wat een heel groot verschil is.

De BMW is de mooiere en beter afgewerkte auto, maar de Tesla rijdt beter, heeft betere multimedia en andere hightech aan boord, is dus zuiniger, weegt minder, kost minder, en heeft nog steeds het voordeel van het Supercharger-netwerk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu de Model 3P en de i4 back to back kunnen rijden op 3d verschil. En wat ze zeggen in elke review klopt zo hard. 

Bij die I4 gaf je gas, hij pauzeert even en dan krijg je de buildup van power in 1 keer op je wielen, waardoor hij erg brutaal aanvoelt. Die Model3 is in vergelijking daarmee gewoon lineair. Ik kan er niet aan doen, maar afgezien van zijn looks, klopt die Tesla voor mij meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rabbit zei:

Ik heb nu de Model 3P en de i4 back to back kunnen rijden op 3d verschil. En wat ze zeggen in elke review klopt zo hard. 

Bij die I4 gaf je gas, hij pauzeert even en dan krijg je de buildup van power in 1 keer op je wielen, waardoor hij erg brutaal aanvoelt. Die Model3 is in vergelijking daarmee gewoon lineair. Ik kan er niet aan doen, maar afgezien van zijn looks, klopt die Tesla voor mij meer.

Kan je dat bij de BMW niet aanpassen? Lijkt op het sport plus gevoel bij een ICE waardoor ik enkel in SPORT reed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid