Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
12 hours ago, 3000 said:

En hoeveel ??

Geen idee, maar ik schat +-35k

Geplaatst:

Niet het meest spannende filmpje, maar wel met een duidelijke mening!

• 2 weken later...
Geplaatst:

echt een zot knap ding zo, en praktisch. Moest hij zo op de markt verschijnen was de bestelbon al ondertekend ?

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:
3 uren geleden, Dimitri zei:

echt een zot knap ding zo, en praktisch. Moest hij zo op de markt verschijnen was de bestelbon al ondertekend ?

OMG zo vet :o 

Geplaatst:

Savagegeese zegt het over de GT, 'doesn't trailbrake, doesn't rotate under braking'. Dat vind ik ook wel maar ik dacht dat het wel aan mij ging liggen, en ik weet niet of mensen dat op een of andere manier aan de setup corrigeren. Maar ben benieuwd of de GR dat beter aanpakt.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dyno aan de wielen:

Oude GT86: 162pk 

Nieuwe GR86: 209pk

Maar vooral het koppel zou een grote verbetering zijn, die veel vroeger piekt in de rev-range.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Weer een interessante video van hun,  denk wel persoonlijk dat de 86 de beste van de drie is.

De Mazda is echt wel heel klein, te klein voor mij. De Honda lijkt me ook wel de betere/ leukere motor te hebben, maar een 15 jaar oude AP2 zal niet minder kosten dan deze nieuwe GR86. En dan is de keuze rap gemaakt denk ik.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Binnen een weekje Europese reviews van de GR 86! Heel erg benieuwd!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Heb een offerte aangevraagd bij Toyota, normaal gezien weet ik in januari/ februari meer over de prijs.

Geplaatst:

Ik gok op 35.500 euro.. Bestellen doe ik hoe dan ook.

• Thanks Friendly 2
Geplaatst:

Filmpjes komen er 15/8 vanaf 8u00 :)

Zal mix worden van filmpjes op droog (Engelse pers) en in de regen (Nederlandstalige pers)

Geplaatst:
1 uur geleden, flupke73 zei:

15/11 bedoel je? @mrbbs

jaja natuurlijk! Verstrooid!

Geplaatst:

Ge zoudt in deze tijden niet meer verwachten dat die daarmee wegkomt, met zo'n reviews. Levendig ding in de regen.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Net email ontvangen de marketing divisie van Toyota UK, 't zijn toch overal dezelfde.

image.png.074d0361fd2e4efc27243ae6cad8fabe.png

• Grappig 1
Geplaatst:

2.4l Turbo Engine? Heb ik ergens iets gemist? 

Geplaatst:
1 uur geleden, Tjeu zei:

2.4l Turbo Engine? Heb ik ergens iets gemist? 

Gaan ze direct in de verdediging terwijl dat niet nodig is. Was altijd de juiste beslissing om een NA auto te zijn.

image.png.63f418920f7812d3cc74ad56ffbd7149.png

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 uren geleden, mrbbs zei:

Gaan ze direct in de verdediging terwijl dat niet nodig is. Was altijd de juiste beslissing om een NA auto te zijn.

image.png.63f418920f7812d3cc74ad56ffbd7149.png

Dat gelooft toch niemand? Alsof je die 10kg van een turbo gaat voelen op het gewicht van zo'n wagen? Dan mag je hem nog op een stoel op het dak zetten. Idem met grotere remmen. 

Kost gewoon veel meer om te maken en meer kans op problemen achteraf. Atmo is gewoon de veiligere en goedkopere keuze voor een wagen die vaak in de limiter gaat gereden worden en waar drifters mee aan de slag gaan. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
44 minuten geleden, Ceke zei:

Dat gelooft toch niemand? Alsof je die 10kg van een turbo gaat voelen op het gewicht van zo'n wagen? Dan mag je hem nog op een stoel op het dak zetten. Idem met grotere remmen. 

Kost gewoon veel meer om te maken en meer kans op problemen achteraf. Atmo is gewoon de veiligere en goedkopere keuze voor een wagen die vaak in de limiter gaat gereden worden en waar drifters mee aan de slag gaan. 

Geplaatst:

Slik, die CO2, hopelijk kunnen ze daar nog iets aan doen:

May be an image of car and road

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid