Ga naar inhoud

Toyota GR86


3000

Aanbevolen berichten

19 hours ago, berengun said:

(hoewel ik me wel afvraag of dat bij deze versie ook nog is ?  de oude stond nog op die prius bandjes ....)

Je kan altijd andere banden leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
3 minuten geleden, flupke73 zei:

roadtripke doen?

Graag! Moet je wel de Cayman pakken want anders moet je iedere paar minuten mij opwachten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, mrbbs zei:

Eerder vandaag en hopelijk half mei op de oprit.

33lXOFuvFWwEqXi3-dhxhj4h3iQgpLgIw_F37vvaJVymHNMow4IbjAyn7HFmNDEjdJaOmpevJIJYbjNd4JZovj4h20aCnT1hmx-P00mFJC8JnwZCb05PiaBx7SCDDKLr72HFjEMKiVPRFYieqpCe6-KNvpnfdTwdj3x_A73VbfQcrJvamIP83QmxE3MwI6F5U5pm_m99JCEIsrLeaq14hAxhjgn0dE7QG695tDLvhHehEkAUic4lXzUK4wfrmh0PK1TOke4g_nkhUSATvLGSpaffNPF050f1rwW6gQdDIEUh7NuyoufnV2WpYEDZXunr5f8KPqihp4CEK__EP_PUSSeV6foHJJUzFiV1JvygLTKmM9AAYRX2jRWPOoIOOwMNv1GsKPT4MZ6X7yWSl0VONJBTNJcGilYJwqm9WCPbFdGyKq8gA3DmJLBEMA1Qg9CWfhuAAzrL540aqax0bb9ZshVc757IK9UnEq6bkAp7N_ZdJF5tfWAg-OdxJX6dnpbwzn5y80BYtwh4UdV7YzmFsx5-aWYf0s7KRuBwfMSPECRY0m-XKf4KCKUCOXYHJF6fnC2x_ZR6AEk5bx644uk-EjfC5q1jCcldmuQIEnS4ro3WbqZmtqXCSmSnSznIWcUKOnPJFzK7SEqD2g0tRy2c1m_X-N7GmsUrhk5fuudyVizteBwIcblcWR_--A0T1lcHgy9RDVRifFuEQFtgDFiGTMHJyQ=w2658-h1994-no?authuser=0

Damn, ik heb nog niks gehoord van mijn garage. Je hebt de prijzen dan ook al veronderstel ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Dimitri zei:

Damn, ik heb nog niks gehoord van mijn garage. Je hebt de prijzen dan ook al veronderstel ik?

Nee nog niet. Prijzen zijn wellicht eind januari bekend, vanaf dan zal je ook kunnen bestellen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, mrbbs zei:

Graag! Moet je wel de Cayman pakken want anders moet je iedere paar minuten mij opwachten :)

Bestemming? :) :) 

35 minuten geleden, flupke73 zei:

roadtripke doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mrbbs zei:

Nee nog niet. Prijzen zijn wellicht eind januari bekend, vanaf dan zal je ook kunnen bestellen.

En de uitstoot? Al is dat bijzaak 🤭 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Krikkie zei:

En de uitstoot? Al is dat bijzaak 🤭 

216gr of minder :)

Hoe meer er nog af gaat des te liever mijn portefeuille het heeft 😉

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

s middags es naar de nieuwe BMW 2 coupe gaan zien - (veel) mooier in t echt dan op foto, maar achterzijde blijft bedenkelijk.  Binnenin, mooi, proper afgewerkt, maar standaard BMW interieur

Daarna doorgereden naar Vilvoorde voor de GR86, mooi design, er is geen zijde die mij tegenstaat.  Interieur materialen wat minder dan BMW maar het gevoel zo veel beter!  Morgen nog es terug zien, nu met wederhelft

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Basisprijs van een minder krachtige en ongetwijfeld met minder goodies uitgeruste BMW 220 i coupe is 40000 euro.  Het is niet goedkoop (wat wel nog tegenwoordig) maar prijzig zou ik hem dan toch niet noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Telkens van die triestige reviews van fleet tv.. zouden ze dat geld beter niet inzetten voor jong talent om daar iets van te maken?

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid