Ga naar inhoud

Toyota GR86


3000

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, mrbbs zei:

biv klopt volgens mij niet. Volgens mijn laatste berekening was dat tussen 2500-3500 euro.

 

Ok dat is al een pak lager…

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, mrbbs zei:

biv klopt volgens mij niet. Volgens mijn laatste berekening was dat tussen 2500-3500 euro.

 

Dat zal dan met een veel lagere WLTP waarde geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, wiely zei:

Waar kunnen we komen testen 😊

Als dat is om de juiste redenen: stuur maar een pm :)  Het is in Hasselt te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
1 uur terug, flupke73 zei:

Pakt deze keer wel ne rooie of ne zwarte hé

;)

:D

 

Rood is mooi voor iemand anders, 't zal een zwarte worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/12/2021 om 13:17, mrbbs zei:

Rood is mooi voor iemand anders, 't zal een zwarte worden.

Waarom. Ik wil ooit weer een rooie auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Polygoon zei:

Wat doet je denken dat deze wel aan al je eisen voldoet?

Heb uiteindelijk 7 jaar op het vorige platform gereden. Ik vind dit een ongelooflijk plezante auto voor het geld die voor mij alle juiste requirements aanvinkt (rwd, manueel, handrem, sper, licht,..)

Het zwakke punt aan de vorige auto was wel degelijk de motor, die mocht wel wat meer punch hebben zowel in vermogen en koppel.  Deze nieuwe motor lost het probleem grotendeels op. Wat meer vermogen maar vooral een stuk meer koppel die bovendien een stuk vroeger beschikbaar is (3700 vs 6400rpm).

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, The Swede zei:

Waarom. Ik wil ooit weer een rooie auto.

Valt gewoon teveel op. Moest het een daily zijn ok, maar een auto waar je nu en dan wel eens wat harder mee rijdt heb ik liefst zo onopvallend mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/12/2021 om 13:17, mrbbs zei:

Rood is mooi voor iemand anders, 't zal een zwarte worden.

Denk dat je er een super leuke auto aan gaat hebben…

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, The Swede zei:

Had jij geen Yaris GR?

Ja toch een week :)

GRY was te snel voor mij. Ik wil graag een auto die ik op de openbare weg dicht bij de 100% kan gebruiken. 't Was er gewoon helemaal over met de GRY..

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, mrbbs zei:

Ja toch een week :)

GRY was te snel voor mij. Ik wil graag een auto die ik op de openbare weg dicht bij de 100% kan gebruiken. 't Was er gewoon helemaal over met de GRY..

Ja als je die aan 100% wil rijden hangt je rijbewijs er aan… begrijp je redenering perfect. Blijf het toch een fenomenaal autootje vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Elwood zei:

Ja als je die aan 100% wil rijden hangt je rijbewijs er aan… begrijp je redenering perfect. Blijf het toch een fenomenaal autootje vinden.

Ik ook, mijn idee is niet veranderd. Als we straks het geluk hebben dat er wat sneeuw valt zal ik het mij wel beklagen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, mrbbs zei:

Ik ook, mijn idee is niet veranderd. Als we straks het geluk hebben dat er wat sneeuw valt zal ik het mij wel beklagen..

Ja begin dit jaar lag er wat sneeuw bij ons en heb me fantastisch geamuseerd die dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staan 2 auto's op mijn lijst die ik me nog graag wil aanschaffen.... de emira 3.5 manueel en de GR86🥰 zeer benieuwd om er een ritje mee te doen

@mrbbs ik snap wat je bedoelt, we hebben ook de GRYaris en hebben vroeger ook een GT86 gehad, het zijn twee totaal verschillende auto's, elk goed in bepaalde omstandigheden.  Om de Yaris tot zijn recht te laten komen moet het snel gaan, maar dan gaat ie ook echt wel, de GT86 gaf op lagere snelheid al veel meer (hoewel ik me wel afvraag of dat bij deze versie ook nog is ?  de oude stond nog op die prius bandjes ....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, berengun zei:

er staan 2 auto's op mijn lijst die ik me nog graag wil aanschaffen.... de emira 3.5 manueel en de GR86🥰 zeer benieuwd om er een ritje mee te doen

@mrbbs ik snap wat je bedoelt, we hebben ook de GRYaris en hebben vroeger ook een GT86 gehad, het zijn twee totaal verschillende auto's, elk goed in bepaalde omstandigheden.  Om de Yaris tot zijn recht te laten komen moet het snel gaan, maar dan gaat ie ook echt wel, de GT86 gaf op lagere snelheid al veel meer (hoewel ik me wel afvraag of dat bij deze versie ook nog is ?  de oude stond nog op die prius bandjes ....)

Ik had op mijn GT86 vroeger Pilot Super Sport banden en die gleden zeker voldoende enkel. Enkel was de snelheid wat hoger en had je tijdens het remmen meer grip, althans op droog, want de PSS op nat is een grap. 

Gisteren nog naar Nederland geweest waar een vriend een GR Yaris heeft met winterbanden. Was lekker op- en afritten glijden. Heb mij zo geamuseerd dat een GR Yaris alweer op mijn lijstje staat :)

Enige probleem is dat we in België vrees ik niet genoeg wegen heb waar ik met de GR Yaris kan spelen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid