Ga naar inhoud

Varia oldtimers


tuscani

Aanbevolen berichten

[emoji14] Ik wil 'm op termijn mss toch wat verlagen. Kistje is leuk, zo ori, maar het mag nog wat strakker. Betere banden, wat lager, ...

Know the feeling, ik heb alleen wat 'schrik' dat het dan te hard wordt om te raggen op iets slechtere wegen en uit andermans ervaring weet ik dat -4cm al redelijk laag is qua bodemvrijheid [emoji2]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Know the feeling, ik heb alleen wat 'schrik' dat het dan te hard wordt om te raggen op iets slechtere wegen en uit andermans ervaring weet ik dat -4cm al redelijk laag is qua bodemvrijheid [emoji2]

Die bodemvrijheid baart me idd ook wel lichte zorgen. En zoals je zegt, voor het comfort moet je het niet doen. Hier in BE zijn we tevens nog steeds koning in de kuilen en verdwijnputten op de wegen.

Aan de andere kant, die looks ... :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de mijne ook pas ingeschreven als oldtimer. Met die nieuwe regeling weet je nooit. Geen zin om nog eens 5 jaar extra taksen te betalen voor die paar 1000km per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel. Ik wil mijn non x-xxx-xxx plaat niet kwijt :(

 

Doet me er aan denken dat ik die mottige plaathouder van de pleuris dringend van Dolf moet halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel. Ik wil mijn non x-xxx-xxx plaat niet kwijt :(

 

Op gewone platen houden dan. Indien ik m'n eerste ABC-123 plaat nog had, zou ik 't ook doen. Ziet er zoveel cooler uit dan die lange dingen. :( En vreemd genoeg zijn het enkel de Belgische platen die er slecht uitzien, door die rare 1-ABC-123 combinatie, ipv bvb AB-CDE-12 zoals in de buurlanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken daar niemand van.

Tom Hartley toch op zijn minst... Van in de boekskes op de advertentiepagina's :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook dat probleem! Kheb nu de gewoonte aangemaakt van telkens ik in bad ga, een octane of c&sc mee te nemen ipv mijn gsm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

En mooie setting! Ik ging normaal vandaag naar de avondopening, spijt dat ik het niet gedaan heb, toch eens passeren een van dezer...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid