Ga naar inhoud

Top Gear

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De eerste afleveringen van de nieuwe stijl, toen nog met enkel hammond en clarckson, vond ik allemaal goed. De eerste was die met een zonda en murcielago. Was toen nog een goede balans tussen autoshow en vermaak, daarna was het te mainstream.

Geplaatst:

En waar zou deze nu ergens zijn?

Geplaatst:

Totaal geen chemistry met Matt Lebanc ook. Ik vond die te veel acterend overkomen ook en kwam niet over als een 'carguy'.

Carguy en yank kan niet tegelijk. Die gasten ginder kennen niks van autos af.

Tiff is anders, is meer sec. Maar die zou wellicht ook niks doen op de manier dat die 3 anderen iets zouden doen. Tiff zou zijn eigen stijl behouden. En de eigen stijl komt net iets overtuigender over dan de stijl van iemand anders imiteren.

VBH kan ik best pruimen, maar ik vrees dat zij evenmin past in het huidige TG-format.

Ik denk dat we helemaal op dezelfde lijn zitten. 

Ze moeten daarom ook het ganse concept omgooien.

Eensgezindheid op het forum.

Kan er een mod ingrijpen, aub ?

:D

In "bijkomenden otto" is er ook eensgezindheid. Als je een auto wil, moet je een 991 of een nieuwe BMW 3 willen. ;)

Geplaatst:

Extra Gear vond ik dan wel weer een stuk beter.

Chris Harris is een schitterende autojournalist die met échte passie rijdt, vertelt en heel wat kennis heeft. Toch een persoonlijk favoriet van me, ik denk velen hier.

T was zalig om 'm heel-toeing te zien doen in die open cabine van de Arial Nomad.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:

Zijn daar linken van, van die extra gear?

Geplaatst:

Zijn daar linken van, van die extra gear?

The usual links :)

Geplaatst:

Extra Gear vond ik dan wel weer een stuk beter.

Chris Harris is een schitterende autojournalist die met échte passie rijdt, vertelt en heel wat kennis heeft. Toch een persoonlijk favoriet van me, ik denk velen hier.

T was zalig om 'm heel-toeing te zien doen in die open cabine van de Arial Nomad.

De opbouw van de nieuwe rallycross track was ook wel leuk. Maar ik vind dat ze TopGear en Extra Gear gewoon mogen samen gooien. Het stukje over Sabine was nergens voor nodig, die extra gast ook niet. Harris deed dat weer goed inderdaad, maar veel te kort. Ook het stukje 'nieuws' was te veel in de oude stijl, dat kunnen de nieuwe presentatoren niet.

Geplaatst:

Man, van zodra TG iets post op Facebook springen daar meteen een 100 man op om hun ongenoegen te uiten over de show :D

Denk dat ze voor de rest van 't seizoen hun best gaan mogen doen.

Geplaatst:

Extra Gear gezien en was troep, als TG nog erger is ga ik zelf al geen moeite doen om m'n opname te bekijken  :(

Geplaatst:

ze hebben de nieuwe show ook helemaal geen inleiding gegeven. gewoon doen alsof er niets gebeurd is en gaan. Dat werkt niet. Je kan niet zomaar iets kopiëren en verwachten dat het publiek hetzelfde reageert.

Viel ook op hoe het studiopubliek er echt niet geamuseerd bij stond :P

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Extra Gear gezien en was troep, als TG nog erger is ga ik zelf al geen moeite doen om m'n opname te bekijken  :(

Ik vond de gewone aflevering eigenlijk beter dan Extra Gear, want Extra Gear voegt te weinig toe om een afzonderlijk programma te zijn vind ik.

Geplaatst:

ze hebben de nieuwe show ook helemaal geen inleiding gegeven. gewoon doen alsof er niets gebeurd is en gaan. Dat werkt niet. Je kan niet zomaar iets kopiëren en verwachten dat het publiek hetzelfde reageert.

Vond het inderdaad ook raar dat er niets van intro was.

Geplaatst:

Ik vond de gewone aflevering eigenlijk beter dan Extra Gear, want Extra Gear voegt te weinig toe om een afzonderlijk programma te zijn vind ik.

Mist ook dynamiek & vuurwerk. Dat item met Sabine in haar Porsche trok toch wel op niets?

Geplaatst:

Mist ook dynamiek & vuurwerk. Dat item met Sabine in haar Porsche trok toch wel op niets?

Het enige goede daar vond ik dat rondje van Harris met de Nomad. 

Geplaatst:

Het enige goede daar vond ik dat rondje van Harris met de Nomad. 

Dat was ook niet goed, ze willen Clarkson kopiëren maar ze kunnen het niet. Laat Harris dan gewoon zijn eigen ding doen hé

Geplaatst:

Ik stel voor dat we een nieuw programma creeren voor de BBC: Carminded 

Geplaatst:

Ahja de BBC heeft zijn kip met gouden eieren geslacht dus ze gaan het de komende jaren wel voelen in de portemonnee

Geplaatst:

Mij leek het een toneelstuk waarbij mensen uit het publiek voor een keer de show mochten presenteren.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Beide kunnen niet goed presenteren, te hevig en te geforceerd en het publiek was echt duidelijk fake enthousiast. Die Reliant challenge was al erg nog voor het begon en afgezaagd. Het zal heel moeilijk worden om degelijk en vernieuwend uit de hoek te komen.

Super lachband was me dat.

En wat deden die Indiërs daar?

Dat nieuwe circuit was goed gevonden, Joey had af en toe,een,grappige inbreng maar veel te opgefokt. Ze haden toch echt een betere eerste aflevering kunnen ineen flansen.

JOEY?

Spreek jij ook over de acteurs van "thuis" met de naam die ze in de serie hebben?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ahja de BBC heeft zijn kip met gouden eieren geslacht dus ze gaan het de komende jaren wel voelen in de portemonnee

Kunnen ze misschien terug de F1 volledig uitzenden.

Geplaatst:

JOEY?

Spreek jij ook over de acteurs van "thuis" met de naam die ze in de serie hebben?

KEN JIJ DE ECHTE NAAM VAN HARRY POTTER SOMS???
Geplaatst:

Daniel Radcliffe.

*leaves thread silently*

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik durfde dat niet te posten... Kwestie van de magie niet te verbreken.

On topic: ik heb twee keer een poging gedaan om de nieuwe topgear te bekijken.

De laatste seizoenen met het oude trio vond ik al er over (te veel plat entertainment), het lijkt nu of ze enkel dat hebben over gehouden, en er nog een roste brulaap bij hebben gezet.

Geplaatst:

KEN JIJ DE ECHTE NAAM VAN HARRY POTTER SOMS???

Da boeit geen mens! Ge moet alleen maar weten wie emma Watson is :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Da boeit geen mens! Ge moet alleen maar weten wie emma Watson is :inlove:

Hermaainie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid