Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Is die eigenlijk al oud genoeg om op uwen dop te schroeven? In mijn brein is die nog maar 14 ofzo, dus no go.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super lachband was me dat.

En wat deden die Indiërs daar?

 

 

 

 JOEY?

Spreek jij ook over de acteurs van "thuis" met de naam die ze in de serie hebben?

Ik moet je ontgoochelen, ik kijk niet naar thuis.

Nu, sommige acteurs zijn nu eenmaal beter bekend onder de naam van de serie waarin ze schitter(d)en, MacGyver, Sheldon, Simmonneke, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren Extra Gear eens opgezet, amai was ook de moeite :/

Een kijkje in Sabine haar lodge, even babbelen over de Nurburgring in haar GT3 RS, maar er dan zelf niet opgaan? Een of andere comedian die niets van auto's kent uitnodigen om wat over de nieuwe G-wiz te praten, die Rory Reid blijkbaar nog wat zit te verdedigen ook.

Wtf zeg. Echt 0 meerwaarde.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de nieuwe Top Gear geene vette zou zijn had ik wel gedacht. Dan met veel verwachtingen naar extra gear gekeken maar dit misschien nog wel een grotere teleurstelling :( .

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had enkel extra gear gezien en dat vond ik zoals gezegd op nie veel trekken, topgear ook bekeken en eigenlijk feitelijk wil ik het best een kans geven. Vond het best vermakelijk. 

(behalve dan de presentators ... BUH!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Vond het weer best leuk kijken, enkel da geschreeuw... meh, komt denk ik enkel door Evans zijn stemhoogte zelf vrees ik :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dermee dat ik het niet perse slecht vind, 't is wa verder borduren op vroeger maar dan met koppen en vooral stemmen die me minder aan staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aflevering van deze week vond ik wel oke eigenlijk.

Maar de extra gear daarentegen. :sick:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze gisteren allebei bekeken, en vond het niet zo heel slecht. Het is spijtig dat ze veel kopiëren van de stijl van Clackson, want met een eigen stijl kunnen ze dit programma zeker laten slagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten het schreeuwen in het begin van Chris viel het nog mee. Het viel mee in de zin van: ik had het erger verwacht na het lezen van de commentaren hier. Ze borduren verder op dezelfde onzinnige nonsens die me eigenlijk al een paar jaar niet meer kan boeien maar soms blijft het toch wel leuke tv. De beelden alleen al zijn zo de moeite.

Wel redelijk onrespectvol om gewoon de show te beginnen alsof er niets gebeurd is. Dezelfde items te behouden, zelfs de tijden van de auto die The Stig over het circuit jakkerde hingen er nog alsof er niet gebeurd is... De rallycross vind ik wel leuk gevonden, toch iets wat er verandert is :).

En persoonlijk vind ik dat Matt dat heel aangenaam doet, die mag meteen de rosse trompet vervangen van mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren tweede aflevering bekeken. Mooi stuk over de F1 en 675LT, alleen opnieuw dat irritante geschreeuw van Evans die het deels wat verpest voor me. Die "SUV's" afjakkeren in Afrika leverde mooie beelden op, maar daar bleef het dan ook bij. Ik krijg het niet warm van cocktails te zien morsen over het interieur van een F-pace, bumpers te zien afgereden worden van een GLC of velgen kapot rijden van een Macan in een terrein waar ze alledrie duidelijk niet voor gemaakt werden. 

 

Waar ik helemaal niet bij kan, is het stuk waarin ze enkele celebrities naar hun 'first car' & 'best car' vragen, om dan het publiek te laten stemmen. WTF is daar het praktisch nut van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

"This Sunday’s all-new Top Gear TV is a knockout show. Quite literally. We’ve got the heavyweight champion of the world, Anthony Joshua, as one of the stars in our rallycross Mini, alongside American comedian Kevin Hart.

But there’s more. Much, much more. Chris Harris takes on the might of Ferrari’s 770bhp F12tdf – after being introduced to its 250 GT ‘TdF’ predecessor. Cue much sideways.

Elsewhere, Harris’s Extra Gear co-host Rory Reid takes on 2016’s ultimate hot hatch battle, as he pits the stonking new 345bhp Ford Focus RS against the Mercedes-AMG A45 and Honda Civic Type R.

To cap it all off, Sabine Schmitz drives Audi’s brand new R8 V10 at the lightly terrifying Laguna Seca circuit… with Chris Evans on board for a spirited hot lap. You know what happens next. Strawberries.

Oh, and Matt LeBlanc takes a tour of London… in a modified Ford Mustang nicknamed ‘Hoonicorn’ and a certain Mr Ken Block as his guide."

 

Topaflevering lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deftige aflevering, eindelijk :) Misschien dat het toch nog goed komt

Die Hoonicorn is wel geschift man, vond dat stuk vanavond beter dan de Gymkhanavideo zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als petrolhead kijk ik naar elk autoprogramma, en dit vind ik niet zo slecht. Tis vooral wennen aan de nieuwe gezichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid