Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Op 6/14/2016 om 08:38 zei Tjeu:

Is de content ergens online te bekijken? Wij hebben geen BBC2 thuis :( 

Als ge googlet naar 'top gear season 23 episode' komt ge op autostrada.tv uit voor alle drie de afleveringen. En dat werkt. Of heeft gewerkt.

aangepast door Le Capri Mauve
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is enkel met Chris Harris interessant. De supercars die hij test, hij kan presenteren en is de enige die de show nog kan redden. Hij zou hoofdpresentator moeten worden enkel enkele namen schrappen die niets bijdragen.

Die roste, Jordan, Sabine, en Leblanc vind ik dik tegenvallen. Ze acteren overdreven en Sabine spreekt maar een paar woorden en het is dan nog moeilijk te verstaan.

Er zijn wel goede stukken, zoals vorige aflevering met ken Block. En met Button in de McLaren. Maar als de gasten en supercars Topgear boeiend moeten maken met een zielig team in de hoofdrol moet het hoofd van de BBC toch aan het nadenken zetten.

Het is een dikke flop.

aangepast door Devilxtreme
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Rory is anders ook wel super vind ik.

Rory, Harris en Leblanc zou een beter combinatie zijn dan al de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evans heeft een ambetante stem, hij kan er ook niet aan doen. Enkel raar dat hij er wel radiopresentator is kunnen mee worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt wel op dat die Evans elke week een zwarte trui aanheeft met een geel tshirt en dat als hij zich elke keer uitrekt of ergens naar wijst, alles mee naar boven komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei 3000:

Evans heeft een ambetante stem, hij kan er ook niet aan doen. Enkel raar dat hij er wel radiopresentator is kunnen mee worden.

 

Hij doet de breakfast show, dus de mensen de luisteren die... euh... luisteren niet echt want die zijn nog niet echt wakker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei kefkie:

Valt wel op dat die Evans elke week een zwarte trui aanheeft met een geel tshirt en dat als hij zich elke keer uitrekt of ergens naar wijst, alles mee naar boven komt.

Kleding is hetzelfde als de vorige jaren, vaak triest en donker. Als ze eens kleuren gaan gebruiken, en ze combineren de meest onmogelijke kleurencombinaties, dan zijn ze helemaal het vorige trio aan het na-apen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren kwam op facebook voorbij dat Evans minder tijd zal krijgen en Harris en nog iemand anders die meer tijd krijgen.

Er wordt geluisterd naar de kijkers, en over Harris zijn de kijkers enthousiast.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint beter te worden, ik ergerde me wel aan Evans die continu high fives uitdeelde aan de twee gasten.  Die Rory kende ik niet maar ik vind zijn stijl van presenteren wel aangenaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat de eerste en tweede aflevering idd niet goed waren. De derde gezien en is beter...

Het is anders... Waar ik de humor vroeger goed vond vind ik het er nu soms dik op geacteerd en dat is minder. Maar je moet daar voorbij kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aflevering van 19/06 gezien en videos waren coorl, die opdrachten oersaai dus doorgespoeld. Deze week eens de befaamde aflevering van 12/06 bekijken met Harris :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-6-2016 om 07:21 zei Salokin:

Het begint beter te worden, ik ergerde me wel aan Evans die continu high fives uitdeelde aan de twee gasten.  Die Rory kende ik niet maar ik vind zijn stijl van presenteren wel aangenaam.

Vind ik ook wel. 

De star in a rally car show spoel ik wel verder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12 april 2016 at 9:23 PM, Phil said:

Toch een vreemde bende...

 

Dit zou imo al een stuk acceptabeler zijn:

 

top-gear-presentatieteam-2016.jpg

Ik blijf bij bovenstaand standpunt.

Wel genoten van de voorlaatste aflevering met de AM Vulcan en de Tesla X, Chris Harris en Rory Reid doen dat fantastisch, zeker in combinatie met het TG productieteam. Episode 5 moet ik nog zien.

Ik denk dat het trio Leblanc, Harris en Reid goed zou macheren, mits wat naar mekaar toe groeien.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Phil:

Ik denk dat het trio Leblanc, Harris en Reid goed zou macheren, mits wat naar mekaar toe groeien.

Feit. Die drie zie ik liefst van al bezig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk er hetzelfde over. Rory als lead, Harris voor de sportkarren en Leblanc voor de vrolijke noot.

 

Zoals vanouds moet het niet worden, tis anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dan ook superslecht vanaf dag 1, 't is een wonder dat ze het 5 jaar uitgehouden hebben.

BBC heeft hun melkkoe geslacht dus ze moeten het nu maar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid