Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

2 minuten en ik was het voortdurend gedoe van het publiek al beu. Zwaar overdreven enthousiasme, en daar ben ik allergisch voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan die mannen toch niet afschieten na één aflevering?

De meeste dingen zijn niet goed vanaf de eerste keer.

De voorgangers hebben er ook een tijd over gedaan.

Heb wel nog niet gekeken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan stellen dat je een commerciele kaskraker niet zomaar mag in vraag stellen. Maar hoeveel "sequels" waren ooit succesvol?

Bien sur vous oubliez

terminator-2-french-movie-poster-15x21-9

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan die mannen toch niet afschieten na één aflevering?

De meeste dingen zijn niet goed vanaf de eerste keer.

De voorgangers hebben er ook een tijd over gedaan.

Heb wel nog niet gekeken. :D

niet de moeite om naar te kijken. afstraffen die handel, zo geforceerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsof dat ze ooit beter konden.

Top Gear als merk zijn die drie mannen.

 

daarom dat ik het zo dom vind van die productie van het vorige concept gewoon te kopiëren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide kunnen niet goed presenteren, te hevig en te geforceerd en het publiek was echt duidelijk fake enthousiast. Die Reliant challenge was al erg nog voor het begon en afgezaagd. Het zal heel moeilijk worden om degelijk en vernieuwend uit de hoek te komen.

 

Dat was net het probleem van de vorige reeks, daar moest iets aan gedaan worden.

En andere presentatoren is niet genoeg.

Dat de BBC dat niet snapt...

 

 

Ik vrees dat ze de fout maken om letterlijk vervangers te zoeken voor het vorige presentatorenpaar Clarkson-Hammond.  Evans heeft een grote muil en probeert Clarkson en zijn blah na te doen, Leblanc moet de kleine levensgenieter zijn die ook wel een grapje kan maken.

 

Zoiets kan alleen maar in een teleurstelling eindigen. Van Axel Merckx verwachtte iedereen ook dat hij de nieuwe Eddy zou worden, Jacques Villeneuve en Max Vatanen moesten ook veel te grote schoenen vullen...

 

Hopelijk snappen ze snel dat ze het over een andere boeg moeten gooien en ze elke presentator zichzelf moeten laten zijn. 

 

Probleem is dat je dan ook het hele concept van het programma zou moeten veranderen om het plaatje te doen kloppen.

De vorige 3 deden het ook zo goed omdat het ganse concept van het programma rond hun persoonlijkheid en presenteerstijl was geevolueerd. 

 

Het oude Top Gear was ook erg goed, maar erg verschillend van dat  van vandaag. Quentin Wilson, Tony Mason, Noel Edmunds, Steve Berry en co zouden helemaal niet in de format van vandaag hebben gepast. Zelfs VBH of Tiff Needell zouden niet in het format Clarkson-May-Hammond hebben gepast. 

Maar elke deden ze het redelijk omdat de dingen die ze presenteerden juist rond hen waren gebouwd. Berry met z'n motos, Mason met z'n rally, Needell en VBH op circuit,... 

 

Je kan stellen dat je een commerciele kaskraker niet zomaar mag in vraag stellen. Maar hoeveel "sequels" waren ooit succesvol?

 

Tiff is anders, is meer sec. Maar die zou wellicht ook niks doen op de manier dat die 3 anderen iets zouden doen. Tiff zou zijn eigen stijl behouden. En de eigen stijl komt net iets overtuigender over dan de stijl van iemand anders imiteren.

 

VBH kan ik best pruimen, maar ik vrees dat zij evenmin past in het huidige TG-format.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net pas opgezet. 

 

Mijn bevindingen na 1 minuut:

Intro klonk al enorm geforceerd en dan komt daar die brilsmurf met de uitstraling van een wei vol uitgedroogde pisbloemen wat staan huppelen.

 

No thanks. Voor mij hoeft niet meer.

Denk dat ik zelfs niet meer verder ga kijken...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen bedankt op da program, de pers noemt het ook al flop gear.

Zo spijtig, wel benieuwd van wat de andere 3 ervan gaan bakken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de herhaling gezien. Na alle slechte commentaar had ik er al geen goed oog meer op eigenlijk. :lol:

Ja, die kerel is irritant, ja ze doen te hard hun best om het oude na te bootsen, ja ze zijn wat over enthousiast.

Maar al bij al vond ik het nog wel amusant om kijken. Als ze nu wat meer hun eigen stijl zoeken ipv het oude te kopiëren kan het misschien nog wel iets worden. (maar niet meer wat het vroeger was natuurlijk. :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gasten zitten wellicht met de handen in het haar na het lezen van de comments online, snel vergaderingen inlassen om er komende zondag er iets deftig van te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eender wie zou onderdoen als opvolger!

'k Ben het daar niet mee eens. Jeremy is de reden waarom ik ben afgehaakt om naar Top Gear te kijken.

Voor mij was het teveel over the top, op het belachelijke af. Van mij mag het weer een autoshow worden en geen show met auto's.

Dus meer het vroegere Top Gear of wijlen Fifth Gear ...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Ben het daar niet mee eens. Jeremy is de reden waarom ik ben afgehaakt om naar Top Gear te kijken.

Voor mij was het teveel over the top, op het belachelijke af. Van mij mag het weer een autoshow worden en geen show met auto's.

Dus meer het vroegere Top Gear of wijlen Fifth Gear ...

Elk zijn mening natuurlijk. En ik snap zeker wat je bedoelt. Maar voor echt goede autoreviews vind je al massa's materiaal terug op Youtube en dergelijke. Er is zeker plaats voor een beetje over the top spektakel zoals Jeremy. Het ging hem goed af vond ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Ben het daar niet mee eens. Jeremy is de reden waarom ik ben afgehaakt om naar Top Gear te kijken.

Voor mij was het teveel over the top, op het belachelijke af. Van mij mag het weer een autoshow worden en geen show met auto's.

Dus meer het vroegere Top Gear of wijlen Fifth Gear ...

 

Idd

 

Kan iemand hier waarschuwen als het dat weer wordt? Dan ga ik weer kijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oude topgear was ook kut en overgeacteerd, ik denk dat ik bijna niks gekeken heb van de laatste twee seizoenen.

En zeg me eens of ik iets uitmuntend gemist heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oude topgear was ook kut en overgeacteerd, ik denk dat ik bijna niks gekeken heb van de laatste twee seizoenen.

En zeg me eens of ik iets uitmuntend gemist heb?

 

De geschiedenis van peugeot, dat was echt fantastisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en die van Lancia. Soms zaten er wel toffe dingen tussen. Review van de eerste CLK Black ook, V12 Vantage, en vooral die special in Africa met Subaru WRX, Volvo 850R en 528i.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid