Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Verwacht niet te veel of je zal teleurgesteld zijn nadien. Ik heb de show afgelopen november gezien, er waren acts die de moeite waren, maar het was niet een aaneenschakeling van hoogtepunten.

 

Het is gewoon een show met een hoge amusementsfactor, niet enkel gefocust op liefhebbers.

 

Een beetje zoals de TV-shows dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwacht niet te veel of je zal teleurgesteld zijn nadien. Ik heb de show afgelopen november gezien, er waren acts die de moeite waren, maar het was niet een aaneenschakeling van hoogtepunten.

Het is gewoon een show met een hoge amusementsfactor, niet enkel gefocust op liefhebbers.

Een beetje zoals de TV-shows dus?

Nog meer show dan op de tv. Ik was dan ook teleurgesteld. Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik het gezien heb. Maar voor de auto's moet je niet echt gaan zien. Sommige acts daarentegen zijn wel spectaculair.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook de show van 20 uur.
Hier ook. Verrassing van de vriendin.

Da's nu al de tweede keer dat ze mij zoiets lapt. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon een show met een hoge amusementsfactor, niet enkel gefocust op liefhebbers.

Dat is de reden waarom ik geen tickets besteld heb. Dan hou ik liever het geld opzij om is naar de GP van Spa te gaan kijken in de zomer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Matig tot zwak naar mijn mening

 

Ik deel die mening, ik zat een beetje te wachten op iets wat echt supergoed was, zoals in het begin met het podium. Maar soit, we hebben wat kunnen lachen. :)

 

Oh: en knappe agente op de afrit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De scene met de brandende porsche's vond ik toch nog cool...

We zaten helemaal vooraan en je voelde gewoon de hitte als ze langskwamen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het fijn om naar te kijken, maar ik vond het zijn geld niet direct waard. Al een chance dat ik het dan ook niet heb moeten betalen :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het fijn om naar te kijken, maar ik vond het zijn geld niet direct waard. Al een chance dat ik het dan ook niet heb moeten betalen :D

 

Idem.  Was cadeautje van mn broer, dus ik klaag niet.  Maar de hype van Top Gear komt gewoon moeilijk over 'live'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook geen al te hoge verwachtingen. was best entertainend maar het sportpaleis is gewoon te klein om daar zo'n show in te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het 3 jaar geleden in Amsterdam beter, toch ben ik blij dak geweest ben!

 

Ik ben toen ook geweest.

 

Ik weet niet hoe ze dit deze keer hebben georganiseerd, maar toen had je een soort van exotische supercar expo. 

Dat zat best goed in elkaar. Maar de show op zich vond ik ook vrij beperkt. Is ergens logisch. Je kan op een ruimte van een paar honderden m² maar zoveel leuke dingen doen om jezelf elke keer heruit te vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toen ook geweest.

 

Ik weet niet hoe ze dit deze keer hebben georganiseerd, maar toen had je een soort van exotische supercar expo. 

Dat zat best goed in elkaar. Maar de show op zich vond ik ook vrij beperkt. Is ergens logisch. Je kan op een ruimte van een paar honderden m² maar zoveel leuke dingen doen om jezelf elke keer heruit te vinden. 

 

Die supercarexpo was er in Birmingham ook. Koenigsegg, Zonda, One-77, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die supercarexpo was er in Birmingham ook. Koenigsegg, Zonda, One-77, ...

 

De enige expo die hier te zien was, was een witte VW sharan

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige expo die hier te zien was, was een witte VW sharan

 

Gene vette dus.

 

Op de samenvatting die ze op het journaal gaven/gelezen in de krant leken de acts zelfs minder dan dat ik gezien heb.

 

Was er de half-car race? Dat vond ik nog het plezantste, samen met de show van enkele Group B rally-cars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet gezien denkik.

 

Wel de show met de 4 focus RS'en, dan hun eigen elektrische wagen op keukenapparatuur, kerel die over een auto sprong, wat driften met een 430, GTR, RX-8 (dacht ik) en een supra, curling, racen met brommerkes, een klein showke in hun rijdende studio, ne fietser en dan als afsluiter het polo spel met moto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die keukenapparatuur heb ik dan weer niet gezien. Ook geen Focus RS'sen.

 

BRZ vs GT86 (met Vicky en Tiff Needel van 5th Gear)

Group B rally car presentation

 

 

Hot Hatch race: Golf GTI, Megane RS, Astra VXR, Focus ST

Driften zat er wel bij, met één (UK)kampioen. Nissan Silvia & ...

Bowling met 2 Fiësta's achter de Z4 van Hammond.

De brandende Porsches

Show met 2x C63 AMG BS, uiteindelijk al driftend.

Wereldrecord dubbele looping met een moto

DS3's die wat choreografische dingen deden.

Caterham R500 met Stigg die de lasershooters moet ontwijken. Was ook top.

Halve auto-race.

Parade van enkele supercars die even brullen (te weinig naar mijn goesting): Zonda, MB CLK-GTR roadster, Aventador, LFA, Mustang GT500 Eleanor, AM Zagato V12, Audi R8 GT, Morgan, Noble M600, ...

 

Afsluiter was inderdaad bij ons ook polo met brommers.

 

De dag voordien was Ken Block de special guest. Die wij hadden kan ik al niet meer herinneren. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid