Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Ik denk ook dat die JC een arrogante zak is.

 

James May zei het toch: "The man is a knob but I quite like him"   :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Speaking about Clarkson, Top Gear co-presenter James May joked: "I've said many times before, the man is a knob but I quite like him. It's all gettinga bit ridiculous."

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Blijkbaar was het geen mep maar wat geduw omdat na 22u er geen warm eten meer gemaakt werd, en heeft Clarkson zelf het incident bij BBC gemeld. Clarkson wou een steak en kreeg die niet, wat met mijn kennis van steaks maken echt geen moeite is om zelf even een pan op te zetten en een steak te bakken. Mah bon. Heel linksprogressief staat weer op de barricaden om te pleiten voor een linksgroene autoshow gepresenteerd door een hippie met dreadlocks, hangtetten en okselhaar (los van het aantal kijkers dat dat zou trekken) en elke Top Gear kijker uit te schelden voor fascist.

 

Je moet overigens de pamfletten van pakweg een niet nader genoemde Belgische vakbond van rode kleur eens vergelijken met de omschrijving van fascisme op Wikipedia. Mah bon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eens curieus wat de toekomst zal brengen.

JC zal wel genoeg aanbiedingen krijgen van andere zenders wss.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig want een van de weinige programmas waar ik naar uitkeek in de week tussen al die andere brol tegenwoordig. Mss is het wel opgezet spel om ooit te kunnen stoppen.:D Ze zijn allemaal binnen en de BBC heeft geen geld meer. De presentatoren kunnen makkelijk elders aan de slag. Achja we zien wel, ik hoop alleszins op een blijvende automotive show.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Much fuss about nothing, regel zoiets intern of laat het varen hé. Dit is idd een afrekening die de BBC veel geld zal kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet voorstellen dat Top Gear zo plots stopt omwille van één banaal accident.

 

De column van JC lijkt mij eerder een manier om de druk op te voeren tegen de top van de BBC, ik denk dat die mannen toch niet zonder slag of stoot hun kip met gouden eieren laten gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me niet voorstellen dat Top Gear zo plots stopt omwille van één banaal accident.

 

De column van JC lijkt mij eerder een manier om de druk op te voeren tegen de top van de BBC, ik denk dat die mannen toch niet zonder slag of stoot hun kip met gouden eieren laten gaan.

 

Ergens denk ik dat ook, dat het weer iets is om tegen de schenen van de BBC te schoppen. Anderzijds komt er wel ooit eens een dag waarop het incident te veel valt. Ik hoop op een vervolg van het seizoen, al was het maar voor de battle tussen de Ferrari LaFerrari, McLaren P1 en de Porsche 918 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens denk ik dat ook, dat het weer iets is om tegen de schenen van de BBC te schoppen. Anderzijds komt er wel ooit eens een dag waarop het incident te veel valt. Ik hoop op een vervolg van het seizoen, al was het maar voor de battle tussen de Ferrari LaFerrari, McLaren P1 en de Porsche 918 :)

 

Misschien is het nu al die dag...

 

Misschien wordt hij nu "gepakt" voor enkele "onnodige" uitspraken van vroeger...

 

Zaak is dat enkele van zijn uitspraken niks met auto's te maken hadden... En waarom die uitspraken ? Omdat hij het zich kon permiteren ?

 

En misschien spelen er ook andere dingen mee.

Misschien wil de BBC wel stoppen op het hoogtepunt van de show...

Misschien zoeken ze ook hun bombshell...

Misschien zitten ze zelf ook wat verstrikt in een format dat bij momenten te veel gericht is op voorspelbaar vernietigen ipv het testen van een nieuw model...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het nu al die dag...

 

Misschien wordt hij nu "gepakt" voor enkele "onnodige" uitspraken van vroeger...

 

Zaak is dat enkele van zijn uitspraken niks met auto's te maken hadden... En waarom die uitspraken ? Omdat hij het zich kon permiteren ?

 

En misschien spelen er ook andere dingen mee.

Misschien wil de BBC wel stoppen op het hoogtepunt van de show...

Misschien zoeken ze ook hun bombshell...

Misschien zitten ze zelf ook wat verstrikt in een format dat bij momenten te veel gericht is op voorspelbaar vernietigen ipv het testen van een nieuw model...

 

Had ik ook al gedacht. Verder wil BBC niet stoppen met de show. De contracten van de 3 verliepen na dit seizoen, er werd al gesproken over nieuwe presentatoren ook :) Al lijkt mij dat niet de oplossing, of de weg die ze moeten volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder de huidige presentatoren en dan vooral zonder JC zou Top Gear niks meer zijn. Ze zouden wel wat aan de formule mogen sleutelen, is nu al jaren op datzelfde verlaten vliegveld met elke week weer die onnozele SIARPC...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik steun de BBC (de zender voor alle duidelijkheid :) ). Knap dat ze woord houden en iemand zoals Clarkson opzij durven schuiven. Dit laatste is duidelijk de spreekwoordelijke druppel geweest. We zullen zien of de BBC hem op termijn terug in hun armen sluit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Top Gear effectief verdwijnt, waarom zouden ze dan JC terug in de armen sluiten? Een nieuw automotive programma? Dat zou ik persoonlijk belachelijk vinden. Denk dat JC zijn trots dan niet opzij zet en gewoon zelf iets nieuw start + verkoopt aan een andere zender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid