Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Hoe zeer ik die vent ook formidabel vind, als hij echt iemand geslaan heeft kan dat niet.

 

Je weet niets van context. Hoe gaan de dingen soms? Ik vind niet dat hij moet worden afgeschilderd als de agressieve boeman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook soms zin om enen een pandoering te verkopen hoor, heb het nog van m'n leven niet gedaan (denk ik :P)

 

Dattem Piers sloeg was compleet te verstaan, dat ging ergens over zijn vrouw en een artikel dat verscheen over vreemd gaan, ergens kan ik dat wel begrijpen maar dan nog, er zijn andere manieren om enen terug te pakken als het echt moet.

 

Ik was er niet bij, daarom dat ik zeg "als" hij echt iemand geslaan heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook soms zin om enen een pandoering te verkopen hoor, heb het nog van m'n leven niet gedaan (denk ik :P)

 

Dattem Piers sloeg was compleet te verstaan, dat ging ergens over zijn vrouw en een artikel dat verscheen over vreemd gaan, ergens kan ik dat wel begrijpen maar dan nog, er zijn andere manieren om enen terug te pakken als het echt moet.

 

Ik was er niet bij, daarom dat ik zeg "als" hij echt iemand geslaan heeft.

 

Akkoord, die "als" had ik over gelezen. Dat verandert mijn uitspraak wel. Tenzij je stiekem hebt geëdit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal wel om veel meer gaan dan enkel het slechte karakter van Jeremy. 

Mijn bescheiden mening is dat de BBC er alleen maar bij verliest. Van Clarkson weet iedereen dat ie een rotkarakter heeft, voor de BBC is het nog een schandaaltje erbij dat ze ditmaal zelf uitvergroten...  PR-matig kan dit al tellen voor een openbare omroep die zwaar onder druk staat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet begrijpen dat je zo'n programma op dergelijke manier laat stoppen...

 

Geld & gratis reclame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet niets van context. Hoe gaan de dingen soms? Ik vind niet dat hij moet worden afgeschilderd als de agressieve boeman.

 

Het kan natuurlijk ook zijn dat er achter de schermen dingen gebeurd zijn en dat het slachtoffer hem net iets te ver uitgedaagd heeft...

 

Maar van de andere kant, Jezza heeft dankzij wat ongelukkige uitspraken wel alles tegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreffende die ongelukkige uitspraken..

Top Gear is niet live. Dus als er controverse ontstaat rond uitspraken van JC is dat de schuld van de producers, niet JC zelf (imo).

Ik heb het gevoel dat men alles uitzend, en als er publieke tegenspraak of verontwaardiging komt over z'n uitspraken er dan pas wordt "ingegrepen" door JC te berispen.

 

Mochten ze alles editen vooraleer het geaired wordt moet men niet altijd ingrijpen. Vijgen na pasen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Top Gear effectief verdwijnt, waarom zouden ze dan JC terug in de armen sluiten? Een nieuw automotive programma? Dat zou ik persoonlijk belachelijk vinden. Denk dat JC zijn trots dan niet opzij zet en gewoon zelf iets nieuw start + verkoopt aan een andere zender.

 

1 reden: geld.

Persoonlijk denk ik ook dat JC zijn waarde meer dan voldoende bewezen heeft om zelf iets te starten zonder regeltjes en wetten van de BBC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oisin-Tymon-001.jpg

Ziet er wel ene uit die je een peer zou verkopen.

Wat een achterlijke uitspraak, geliked door janvkn. Zolang het maar niet tegen de eigen persoon is zeker. Sommige mensen hebben toch echt een gebrek aan empathie en inlevingsvermogen
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel als opvoglers volgend nieuw trio voor :

Vicki Butler-Henderson, Jay Kay van Jamiroquai & James Blunt

Hebben alledrie een autoafwijking en zijn alledrie plezant.

:)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel als opvoglers volgend nieuw trio voor :

Vicki Butler-Henderson, Jay Kay van Jamiroquai & James Blunt

Hebben alledrie een autoafwijking en zijn alledrie plezant.

:)

Tim Schrick!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een achterlijke uitspraak, geliked door janvkn. Zolang het maar niet tegen de eigen persoon is zeker. Sommige mensen hebben toch echt een gebrek aan empathie en inlevingsvermogen

 

Mij verwijten van geen inlevingsvermogen te hebben terwijl ik net zeg dat ik begrijp waarom hij die een peer verkocht heeft. :D Alleen Asserti kan zoiets zeggen. Neem toch eens niet alles zo serieus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen is maar bezig over de toekomstplannen van JC. Denk je niet dat hij onderhand gewoon rustig op pensioen kan gaan?

Daar is ie te mediageil voor ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedenking :

 

Als JC enkele uurtjes te laat is wegens eigen vertier, mag ie van z'n oren maken en d'er op kloppen...

Maar als de producers enkele uurtjes langer moeten werken omdat er een take enkele keren moet over gedaan worden, mogen die dan ook op de sterren kloppen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedenking :

 

Als JC enkele uurtjes te laat is wegens eigen vertier, mag ie van z'n oren maken en d'er op kloppen...

Maar als de producers enkele uurtjes langer moeten werken omdat er een take enkele keren moet over gedaan worden, mogen die dan ook op de sterren kloppen ?

 

Iedereen is gelijk, sommigen zijn gelijker.

 

Ik was klanktechnieker en doe het nu nog enkel als hobby en heb dat meer dan eens gezien hoe dat soort dingen met de mantel der liefde bedekt werd terwijl een roadie zo ontslaan werd voor de verkeerde kabel aan te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid