Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

ja goed, der is een maatregel omdat hij stout is geweest.

 

Maar die kerel brengt miljoenen binnen en zorgt voor een hoop jobs, tis ergens wel te begrijpen dat ge hem minder snel buiten gooit dan iemand die zonder zorgen te vervangen is. Is gewoon de realiteit als er meer mensen van je afhankelijk zijn. Denk dat er een hoop mensen bij de bbc zitten die hem liever zien blijven ondanks dat ze het niet eens zijn met zijn daden. Die man is niet alleen een persoon maar ook een product. Eerlijk is het misschien niet, wel de realiteit en misschien zelfs beter als je het hele plaatje bekijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard maar toch, een collega slaan ... Iedereen denkt er wel eens luid over na, die ene vervelende maar het effectief doen? (als het al gebeurd is)

 

Er moet toch iets naar de buitenwereld komen als hij blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/media/1.2273295

BBC 2 heeft gisteravond liefst 4 miljoen kijkers minder gelokt dan vorige zondag. Dat heeft alles te maken met de beslissing de laatste afleveringen van "Top gear" te schrappen na de schorsing van presentator Jeremy Clarkson.

Vorige zondag stemden nog 5,1 miljoen Britten op BBC 2 af om "Top gear" te bekijken, goed voor een marktaandeel van 19,4 procent. Gisteravond lokte de zender slechts 1,3 miljoen kijkers wat overeenkomt met een marktaandeel van 5,7 procent. De overige afleveringen van het jongste seizoen van "Top gear" zijn immers geschrapt in het licht van de schorsing van Clarkson.

In de plaats van het razend populaire programma toonde BBC 2 gisteravond "Red arrows: inside the bubble", een documentaire over de Royal Air Force. Het mocht niet baten: het vervangprogramma kostte de zender liefst 4 miljoen kijkers.

Mogelijk heeft het afvoeren van "Top gear" nog nare gevolgen voor de BBC. Het programma was tot nu toe een waar goudhaantje omdat tal van zenders wereldwijd het hebben overgekocht. Mogelijk eisen die zenders nu een schadevergoeding omdat de laatste afleveringen van dit seizoen zijn ingetrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk wat 'positief' nieuws:

 

Top Gear to Race the 3 Hypercars – LaFerrari, P1, 918

 
p1-laf-918-610x250.jpg

Top Gear have been in the news quite a lot recently, and we were all left fearing that it could be the end of the show as we know it.

 

Earlier in the current series, Clarkson, Hammond and May have on screen discussed a planned race and comparison test with the latest trio of hybrid hypercars to finally see which is fastest of LaFerrari, McLaren P1 or the Porsche 918 Spyder. With recent reports of the show being cancelled we didn’t think this was going to happen but sources at the BBC have told Driving that staff at the BBC are currently planning a bonus episode of Top Gear which will feature the three hypercars battling it out.

 

This means as long as the three manufacturers agree to lend the show their cars then we will see them on a show on our TVs soon and the ultimate question of what car is the fasted will be answered, we can’t wait.

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen vervolg dit seizoen, al wou de BBC het wel :( :

 

'Top Gear'-presentatoren willen niet verder zonder Jeremy Clarkson

 

Hammond en May kregen van de directie van de BBC te horen dat de laatste drie shows zouden bestaan uit voorheen opgenomen segmenten en een aantal studio-opnamen met alleen de twee heren. ''Ze wilden het niet doen zonder Jeremy, dus de gesprekken kwamen niet van de grond'', vertelt een BBC-ingewijde. ''Er heerst een gevoel van 'alles of niets'.''


Richard en James willen dan misschien geen Top Gear-afleveringen opnemen zonder de vorige week geschorste Jeremy, thuiszitten vinden ze ook niets. Beide presentatoren uitten gisteren op Twitter hun verveling nu ze werkloos op de bank zitten. Naar verwachting krijgt Clarkson nog deze week te horen of hij wordt ontslagen of weer aan het werk mag. Jeremy Clarkson is geschorst voor de duur van het onderzoek naar een handgemeen met 'Top Gear'-producer Oison Tymon. Die liep een gebarsten lip op nadat Clarkson hem een klap had verkocht. Clarkson wond zich op omdat er na een lange opnamedag geen warme maaltijd was in het hotel in Yorkshire waar de ploeg verbleef.

Het lot van de populaire maar controversiële presentator ligt nu in handen van Tony Hall, algemeen directeur van de BBC en niet in die van tv-baas Danny Cohen zoals eerder gesuggereerd. Volgens de insider staat Cohen onder zware druk om het onderzoek naar het geschil zo snel mogelijk af te sluiten. "We moeten het spel volgens het boekje spelen, maar de druk die het Clarkson-kamp op de BBC uitoefent is groot. Danny probeert zijn taak zo goed mogelijk te doen, maar hij heeft het niet makkelijk". "Onze prioriteit ligt bij de persoon die aangevallen zou zijn, maar we zitten tussen twee vuren. Wat er ook wordt beslist, het is ondenkbaar dat iedereen ermee tevreden zal zijn".

Clarkson (54) en Oisin (36) hebben allebei hun versie van de feiten voorgelegd aan Ken MacQuarrie, de baas van BBC Schotland die het onderzoek leidt. Beide hadden naar verluidt advocaten meegebracht. MacQuarrie zal ook getuigen horen.

 

Richard Hammond en James May hebben een aanbod van de BBC afgeslagen om de laatste drie afleveringen van het seizoen van Top Gear met zijn tweeën te presenteren, meldt Mirror. De heren zouden het werk niet zonder Jeremy Clarkson willen doen.

 

 

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2257406/2015/03/19/Top-Gear--presentatoren-willen-niet-verder-zonder-Jeremy-Clarkson.dhtml?utm_source=hootsuite&utm_medium=Social&utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint hoe langer hoe meer op een 'promotiestunt' te lijken, of toch dat de BBC het op een akkoordje gaat gooien en de boel in de doofpot gaat duwen:

Jeremy Clarkson Offered Chance To Return To Top Gear
 
 

According to Daily Mail, BBC has offered Jeremy Clarkson a chance to return as the lead host of Top Gear. After the fracas with the producer, Clarkson was suspended by BBC until further internal investigation and the show had to be eventually called of. This came in as a big blow to Top Gear fans and an online petition to reinstate Clarkson was started, which now has been signed by over a million people. The removal of Clarkson may have costed BBC a large chunk of viewers.

 

 

Now the Daily Mail has reported that BBC have agreed to bring back Clarkson but on one condition. He will be monitored by an executive so that there won’t be any further controversial incidences. Clarkson is set to meet up with the top officials of the BBC in the coming week and it is not clear if he is willing to accept this condition, which seems like a creative hindrance. BBC dealt with another blow when the other two presenters, Richard Hammond and James May, declined to work on the remaining three episodes without Clarkson.

 

Stay tuned as we will keep you updated on this news.

 

Bron: http://thesupercarkids.com/jeremy-clarkson-offered-to-return-to-top-gear/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anderzijds ook wel mooi om te stoppen op je hoogtepunt. En we hebben zijn concept ook wel een beetje gezien. Ik zou op pensioen gaan als ik hem was, misschien hier en daar nog wat doen voor de hobby, maar niet meer zoals voordien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anderzijds ook wel mooi om te stoppen op je hoogtepunt. En we hebben zijn concept ook wel een beetje gezien. Ik zou op pensioen gaan als ik hem was, misschien hier en daar nog wat doen voor de hobby, maar niet meer zoals voordien.

 

Jeremy's Garage

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Anderzijds ook wel mooi om te stoppen op je hoogtepunt. En we hebben zijn concept ook wel een beetje gezien. Ik zou op pensioen gaan als ik hem was, misschien hier en daar nog wat doen voor de hobby, maar niet meer zoals voordien.

 

Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar Carkson zou een workaholic zijn.

Een show op Netflix zou in ieder geval ideaal zijn.

Geen gezeik over politieke correctheid of miserie met reclame.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan gaat 'ie toch een eind van het TopGear concept af moeten blijven, lijkt me?

Ik vond 'm leuk in het concept TopGear, because cars, because olijk trio, because funny, because afwisseling met andere carshows.

Maar ik ga niet gaan Netflixen omdat bompi lawijt daar een show maakt over een neo-boer op zoek naar the way to sort pig shit from cow shit.

Mocht TopGear op BBC op één of andere manier blijven verder bestaan, is de kans ook redelijk klein dat ik blijf kijken. De Amerikaanse TopGear b.v. vind ik hatelijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid