Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 1 jaar later...
  • 7 maanden later...
  • 1 maand later...

Wat ik niet snap is: die afleveringen zijn toch niet "deze week" gefilmd dus de aflevering van zondag zou in se toch al klaar moeten zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reportages zijn al ingeblikt, maar het nieuws en de star in a..... worden recent opgenomen

 

Ja inderdaad, het meeste dat zich afspeelt in de studio wordt de week voordien opgenomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:noparty:

 

Wat ik niet snap is: die afleveringen zijn toch niet "deze week" gefilmd dus de aflevering van zondag zou in se toch al klaar moeten zijn?

 

De studio-opnames vallen bij mijn weten altijd op de woensdag voor de uitzending.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topgear heeft dat soort dingen niet nodig om veel kijkers te hebben...

En het is niet de eerste keer - lees : het is zelfs al wat afgezaagd...

Dus te vaak om toeval te zijn...

Plus de show wordt aan heel wat landen verkocht. Garantie op factuur dat er wel één land tussen zit dat zich beledigd voelt.

 

Even verder denken, de vernielzucht is ook al een beetje voorspelbaar...

 

Misschien is dit de druppel...

Misschien wil de BBC dit aangrijpen om het programma te hernieuwen...

Op deze opvallende manier...

Kan alleen maar meer kijkers opleveren.

 

 

Laat Vicki maar terug komen.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stomste dat Jeremy ooit gedaan heeft was in 2012 toen hij zijn rechten op Top Gear verkocht heeft aan BBC, moest hij dat toen niet gedaan hebben zou er in het recente verleden zoveel controverse niet geweest zijn wetende dat hij met z'n show naar een andere zender kan trekken.  Nu heeft BBC hem in z'n macht en moet hij naar de pijpen van BBC dansen en aangezien zijn contract met BBC op het einde van deze reeks verloopt heeft BBC momenteel de sterkste kaarten...  Al zou BBC wel verschrikkelijk stom zijn om hun goudhaantje buiten te smijten...

Enfin, misschien niet geheel toevallig dat het net nu gebeurde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien eens tijd om terug een deftig auto programma te maken met nuttige reviews en informatie.

Los van de sommige schitteren reportages maar laat aub al die zever en brol achterwege

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

... een deftig auto programma te maken met nuttige reviews en informatie.

 

Die vind ik meestal op Youtube. Geen programma's, wel degelijke en mooie reportages/reviews.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien eens tijd om terug een deftig auto programma te maken met nuttige reviews en informatie.

Los van de sommige schitteren reportages maar laat aub al die zever en brol achterwege

 

 

Kijk dan niet? Of naar iets anders? Fifth Gear? Youtube (CH on cars, Driven,... ?)

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het stomste dat Jeremy ooit gedaan heeft was in 2012 toen hij zijn rechten op Top Gear verkocht heeft aan BBC, moest hij dat toen niet gedaan hebben zou er in het recente verleden zoveel controverse niet geweest zijn wetende dat hij met z'n show naar een andere zender kan trekken.  Nu heeft BBC hem in z'n macht en moet hij naar de pijpen van BBC dansen en aangezien zijn contract met BBC op het einde van deze reeks verloopt heeft BBC momenteel de sterkste kaarten...  Al zou BBC wel verschrikkelijk stom zijn om hun goudhaantje buiten te smijten...

Enfin, misschien niet geheel toevallig dat het net nu gebeurde?

 

 

Top Gear werkt niet (meer) zonder JC. In die zin heeft hij het juist gespeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top Gear werkt niet (meer) zonder JC. In die zin heeft hij het juist gespeeld.

Inderdaad, heeft nog steeds de kaarten/macht in handen, maar is wel langs de kassa gepasseerd.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid