Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Jochen zei:

Er zijn al 6 afleveringen geweest!  Te downloaden of op Youtube komen ze ook maar de eerste zijn al weer weg zag ik.

Heb ze allemaal al gezien, niet slecht, maar ook niet echt top als je vergelijkt met gelijkaardige shows (Gas monkey garage, Wheeler dealers, ...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste aflevering gemist van het nieuwe seizoen van Top Gear dat pas gestart is. Hoe kan ik deze herbekijken? Via telenet gaat het niet. Ofwel doe ik iets verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Monterey Jack zei:

Heb ze allemaal al gezien, niet slecht, maar ook niet echt top als je vergelijkt met gelijkaardige shows (Gas monkey garage, Wheeler dealers, ...)

Ja , maar denk ik dat hij een op een oprechte manier toont hoe het is om een bedrijf op te starten .

En dan is hij nog een bekende persoon .

En toont ook veel respect voor collega's . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Monterey Jack zei:

Heb ze allemaal al gezien, niet slecht, maar ook niet echt top als je vergelijkt met gelijkaardige shows (Gas monkey garage, Wheeler dealers, ...)

Inderdaad geen topper als je Clarkson z'n show gezien hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25/11/2021 om 20:31, BMWMB zei:

Ik heb een abonnement genomen op Amazon Prime voor The Grand Tour.

De nieuwe serie van Hammond zou komen op Discovery+: https://www.motor1.com/news/515453/richard-hammond-discovery-restoration-show/

Vanaf 17 december nieuwe afleveringen! Top Gear kijk ik niet meer, vind er niets meer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Krikkie zei:

Vanaf 17 december nieuwe afleveringen! Top Gear kijk ik niet meer, vind er niets meer aan.

Ik vind Top Gear zeker niet slecht. Het zijn gewoon toffe mannen die het nu presenteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

Ik kijk niet meer. Vorig jaar gekeken. Dit jaar ook maar trekt op de hond zijn kloten. Veel te veel kinderachtig gedoe, te weinig aandacht voor een goede autotest. Vaak een hele aflevering met onnozelheden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid