Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Heb enkel nog maar de eerste twee gezien... De eerste met de Sport Turismo vs de GTC4 Lusso was leuk voor even maar hoefde echt geen hele aflevering te duren. Panda vs Suzuki was er een beetje over vond ik. Had een leuke test kunnen zijn maar ze moeten het weer zo sterk uitvergroten dan het belachelijk wordt...

De tweede met de tuktuk's ging toch nergens over?

Hopelijk is de derde inderdaad beter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Match Of The Day heb ik het ook...


Dat zou automatisch komen omdat er bij opgenomen programma’s te veel vertraging op zit.
Weet wel niet of je het live kan activeren / deactiveren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/3/2019 om 21:29, Gixxer zei:

Heb nu gezien dat wanneer je het programma nog eens bekijkt de titels weg zijn.
Kan er dat eens iemand proberen?

Nee werkt niet voor mij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, heb het gevonden. Tijdens afspelen 2 keer op de OK toets van je afstandsbediening duwen, en dan bij Taal Wijzigen de boel uitzetten.

 

20190317_232922.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Het nieuwe seizoen is nu al enkele weken bezig, ik moet zeggen dat ik het beter vind dan vorige jaren. Geen flauw idee wie die 2 nieuwe zijn, maar het werkt beter dan met LeBlanc en Reid :D 

LeBlanc acteerde veel te veel, nu is het weer idioot gedoe 😛 Hun accent maakt het ook anders dan vorig jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Freddie Flintoff, Chris Harris and Paddy McGuinness head to the searing heat of Ethiopia in their first cars; back at the track, Chris puts the Ferrari 488 Pista and McLaren 600LT through their paces.

Zal het eens een kans geven 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Monterey Jack zei:

Het nieuwe seizoen is nu al enkele weken bezig, ik moet zeggen dat ik het beter vind dan vorige jaren. Geen flauw idee wie die 2 nieuwe zijn, maar het werkt beter dan met LeBlanc en Reid :D 

LeBlanc acteerde veel te veel, nu is het weer idioot gedoe 😛 Hun accent maakt het ook anders dan vorig jaar.

Tijdens de eerste aflevering was ik een beetje sceptisch, zeker met hun accent, maar ik vind het echt wel goed. Gewoon entertainment met elke week een toffe challange en Chris die dan eens de laatste nieuwe supercar test. Meer moet dat niet zijn. De (positieve) sfeer tussen de karakters is ook eens aangenaam om te zien. Er is meer kameraadschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste keer sinds lang dat ik zelfs niet wist dat er nieuwe afleveringen/uitzindingen waren..

Weeral een nieuwe ploeg ? Het einde van top gear ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Germinal zei:

Eerste keer sinds lang dat ik zelfs niet wist dat er nieuwe afleveringen/uitzindingen waren..

Weeral een nieuwe ploeg ? Het einde van top gear ?

Hopelijk! Kijk nog liever naar alle afleveringen van "Thuis" na mekaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik onlangs ook gemerkt dat het weer bezig was... Ben ook niet zo overtuigd en die 2 nieuwe zijn ook maar acteurs want echte autoliefhebbers zijn het niet imo... Het echte trio waren allemaal liefhebbers pur sang...

Nu, ik kijk wel uit naar dat nieuw concept van Grand Tour met enkel specials...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Naish zei:

Ik onlangs ook gemerkt dat het weer bezig was... Ben ook niet zo overtuigd en die 2 nieuwe zijn ook maar acteurs want echte autoliefhebbers zijn het niet imo... Het echte trio waren allemaal liefhebbers pur sang...

Nu, ik kijk wel uit naar dat nieuw concept van Grand Tour met enkel specials...

Huidige top gear is ook telkens een "special". Het gaat voornamelijk om entertainment, niet over auto's testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het voor mij nooit geweest...

Ok leuke beeldjes van nieuwe auto's, maar echt testen... Daarvoor heb je YT...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de eerste aflevering gekeken. Blijft leuke televisie. Het format is ook wel leuk als het zo blijft, een 'special' en een test. Geen gasten of andere zever.

Die twee kerels zijn wel wat overenthousiast en moeilijk verstaanbaar :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de eerste aflevering gezien. Een beetje meer back to basics en een beetje meer mannen onder elkaar. De twee nieuwelingen zijn alletwee tamelijk macho. Geen assortiment meer van verschillende typetjes zoals een scenarist dat doet.

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/14/2019 at 10:52 PM, Le Capri Mauve said:

Ik heb ook de eerste aflevering gezien. Een beetje meer back to basics en een beetje meer mannen onder elkaar. De twee nieuwelingen zijn alletwee tamelijk macho. Geen assortiment meer van verschillende typetjes zoals een scenarist dat doet.

Aan de andere kant heeft het vorige format met Clarkson en co het wel 13j ongewijzigd uitgehouden. Bewijst dat ze daar wel iets vasthadden. Nu moeten ze continu bijsturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vondt dit seizoen maar niks eigenlijk. alles was veel te houterig en er was in mijn ogen geen gemie tussen de 3 heren.. heeft mij maar the grand tour :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/7/2019 om 20:39, Tuner111 zei:

vondt dit seizoen maar niks eigenlijk. alles was veel te houterig en er was in mijn ogen geen gemie tussen de 3 heren.. heeft mij maar the grand tour :) 

Uitstekend verwoord. 🤓

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid