Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

De eerste aflevering van het nieuwe seizoen werd zondag uitgezonden, ik vond het best oké. LeBlanc, Harris en Reid zijn geen Clarckson, May of Hammond, maar het is toch al stukken beter dan het eerste 'nieuwe' jaar. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
19 minuten geleden, Lefty zei:

Eerste 2 afleveringen vond ik echt dramatisch slecht, heb me bijna moeten dwingen om het uit te kijken.

Enkel de eerste gezien, werd er niet vrolijk van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die fake "spanning" en het acteerwerk echt wel storen. Dat gedoe over bigfoot, wtf eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Germinal said:

Inderdaad..
Dan is/was the grand tour beter ( behoudens de eerste aflevering van het laatste seizoen dewelke echt slecht was imho)

De laatste was ook slecht imo. Verder inderdaad wel een stuk beter, de chemie tussen dat trio blijft functioneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons content zijn voor Harris. Hij kan nog steeds z'n eigen ding doen in de webvideos, en verdient er goed z'n brood. Als je ziet wat die de laatste tijd al bijgekocht heeft van auto's...

Link naar reactie
Delen op andere sites

IMO verloochent hij zichzelf toch wat - ik ben er vrij zeker van dat hijzelf daar mee worstelt.

Dat bigfooot gedoe, sorry, maar dat is echt belachelijk acteerwerk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een programma dat zich niet enkel richt tot de hardcore autofan. Om een breder publiek aan te trekken trachten ze het een beetje aan te kleden. Of dit altijd geslaagd is laat ik in het midden. Ik kijk meestal uitgesteld zodat ik naar believen kan door- en terugspoelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, 3000 zei:

Laat ons content zijn voor Harris. Hij kan nog steeds z'n eigen ding doen in de webvideos, en verdient er goed z'n brood. Als je ziet wat die de laatste tijd al bijgekocht heeft van auto's...

Waar dan? chris harris on Cars al even geleden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, BELCAR said:

Is een programma dat zich niet enkel richt tot de hardcore autofan. 

 

Dat weet iedereen wel - maar ook al is dat het geval, dan nog is die bigfoot episode abominal geacteerd. Echt verschrikkelijk slecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, dragonfly zei:

Waar dan? chris harris on Cars al even geleden...

Inderdaad. Er zijn nog een aantal dingen verschenen op de site van TG maar frequentie is stevig gedaald. 
Heel jammer want hij blijft de beste in zijn vak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Glenn-N zei:

Beste aflevering sinds lang imho.

Jappen. :inlove:

Inderdaad Jappen :inlove: wel meer fan van de R34 dan van de RX7, goeie aflevering! Ze waren wel vergeten of ze wisten het niet dat de gtt een 2.5 heeft en een gtr een 2.6. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid