Ga naar inhoud

Top Gear


kefkie

Aanbevolen berichten

Stukje over de Stinger en I30N vond ik toch ook best oke. Was in dezelfde stijl als wat ze vroeger deden, alleen heeft Rory nog niet de présence van het oude trio. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rory moet weg. Als je met zo'n Stinger accelereert over een landingsbaan moet je echt niet zitten joelen ofzo.


Natuurlijk niet want we rijden allemaal met een supercar.
99% van de kijkers is dan ook superrijk en heeft geen boodschap aan een performante gezinswagen voor het gewone volk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Stuk met de TukTuk in Sri Lanka vond ik wel fijne tv gisteren. Oke, voorspelbaar en een zoveelste keer dezelfde insteek, toch vind ik LeBlanc en Harris wel een goede combinatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aflevering van vanavond was echt heel het uur meer dan ok. Bentley Continental GT. Dan een duel tussen een Bentley Continental GT en Bentley LM racecar op Ascari circuit. Rory kreeg de nieuwe Megane RS om te testen. (Met ook al z’n voorgangers) De star stak zelf niet tegen. (Gregory Porter, wat een reus) Maar het beste komt nog. De test van de Porsche GT2RS. Harris kon zich weer eens serieus uitleven.🥰

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2018 om 09:18, Monterey Jack zei:

Stukje over de Stinger en I30N vond ik toch ook best oke. Was in dezelfde stijl als wat ze vroeger deden, alleen heeft Rory nog niet de présence van het oude trio. 

Mooiste Hyundai tot nu toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er hier nog waarbij de Telenet Digicorder ondertitels erbij opneemt bij BBC2? Slechte foto maar you get the idea

IMG_0974.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid