Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Dante zei:

Hi. Ik ben gisteren naar de ring geweest en zag daar een blauwe f80 m3 rijden.Op de terugweg naar huis was er een zwaar ongeval op de A1 ter hoogte van Engelau richting Euskirchen  met diezelfde M3. Kent er iemand mss de eigenaar? Auto zag er niet goed uit. Dit bericht is enkel om te horen of alle inzittenden ok zijn.

Dat was ik jammer genoeg. Gelukkig enkel lichte verwondingen voor m’n passagier en mij. 

  • Verdrietig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is er de voorbij dagen nog geweest? Stilstaan / zitten nog steeds verboden?

Terrasjes / resto'ke in Adenau zou wel weer kunnen?

Zou eventueel met vrouw en kinderen tot ginder willen gaan, maar de kinderen zijn nog niet op de leeftijd dat ze een dag kunnen wandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geertt Vorige week vrijdag daar geweest en een volledig rondje gewandeld. Parkings rond circuit zijn open, maar in theorie enkel stilstaan thv Brunchen (Hatzenbach hangen bordjes over niet stilstaan, de trappen thv Breidscheid zijn volledig afgezet met nadars maar via de tunnel onder Wehrseifen kunt ge wel nog door,...)

Devil's Diner is open met zitplaatsen, maar enkel op vertoon van negative test (even naar de Rewe in Adenau, daar staat het gratis testcenter), zonder test enkel afhaal mogelijk. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, quadrifoglio zei:

@Geertt Vorige week vrijdag daar geweest en een volledig rondje gewandeld. Parkings rond circuit zijn open, maar in theorie enkel stilstaan thv Brunchen (Hatzenbach hangen bordjes over niet stilstaan, de trappen thv Breidscheid zijn volledig afgezet met nadars maar via de tunnel onder Wehrseifen kunt ge wel nog door,...)

Devil's Diner is open met zitplaatsen, maar enkel op vertoon van negative test (even naar de Rewe in Adenau, daar staat het gratis testcenter), zonder test enkel afhaal mogelijk. 

Zeer duidelijk, thx man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was weeral enorm druk vandaag. In dezelfde ronde 2 E36’s tegen de vangrail zien staan op enkele natte stukken, veel rijders die niet opzij wilde gaan of het gebruik van spiegels niet kennen. 
Het was weeral lang geleden :inlove:

 

F2663E05-686F-4A78-8505-0EDA3F658D8D.jpeg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dante, Ik heb de 328i nog niet gereden, @brjefs al wel dacht ik.

325i moet wel op toeren gehouden worden om wat vooruit te geraken. Ik zat af en toe in 3e aan 3.500 toeren terwijl ik eigenlijk nog in 2e zou moeten zitten. 325i moet het wel van het onderstel hebben. Eerste ronde was zoeken naar wat de auto aankon maar in de 2 ronde kan je die auto echt goed plaatsen en rijden, zeker na de karussel is dat echt een topauto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voor straks: 

Freitag, 10:05 Uhr

Bei den ADAC 24h Classics leben die Siebziger und Achtziger des Eifelmarathons wieder auf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een natte(!) top qualify binnen 10 minuten! [emoji3] Sensatie verzekerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Maxime S zei:

hoe doe je dat?

 

Hola VPN is een browserextensie, misschien nog het makkelijkste. Locatie op Duitsland zetten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Estre van 12 naar 3 in anderhalve ronde. OK [emoji28]

En nu P1 [emoji3] Die kerel komt toch echt van een andere planeet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een dubbel gevoel bij de stream. Over kwaliteit van beeld en geluid geen slecht woord, maar ik hoop dat de regie volgend jaar wel de kleinere teams ook opneemt.

95% was enkel GT3's dat je zag, enkel bij een ongeval of mankement kwamen de kleine teams en andere groepen in beeld.

Zonde!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd. Langs de andere kant was er daar wel altijd iets te beleven en ik vrees dat 95% van de kijkers geen interesse heeft in weten welke omgebouwde straat-BMW op kop ligt in zijn klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid