Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

Vet en idd koopje geweest met een ander zijn materiaal [emoji1] 

Daarvoor zijn de verhuurbedrijven er en sommigen geven ongelimiteerde km’s voor trackdays[emoji12]. Normaal kost de 330i wel bijna het dubbel van wat ik nu betaald heb voor een dag. Mijn eigen materiaal ging ik met die belasting niet meer thuis geraakt zijn denk ik [emoji1787]
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Balleke zei:

Daarvoor zijn de verhuurbedrijven er en sommigen geven ongelimiteerde km’s voor trackdaysemoji12.png. Normaal kost de 330i wel bijna het dubbel van wat ik nu betaald heb voor een dag. Mijn eigen materiaal ging ik met die belasting niet meer thuis geraakt zijn denk ik emoji1787.png

Vorige maand de promo zien passeren maar ik durfde het risico niet nemen met het weer. Dagje regen is dan wel dikke kak van het geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ringfreak-auto’s zijn altijd wel top van kwaliteit en ook betaalbaar nog. Ik huur daar ook elke keer als ik naar de ring rij.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige maand de promo zien passeren maar ik durfde het risico niet nemen met het weer. Dagje regen is dan wel dikke kak van het geld.

Ja dan is het veel geld, maar blijft toch leuk de ring in de regen [emoji3059]
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
https://www.facebook.com/100000565033917/videos/812584436284126
[emoji848] ook een manier om je gordels te dragen of ken ik dat type nog niet ...

Dat is het speciale “ik breek je borstbeen en laat je dan onderuit schuiven zodat ze je na het ongeval in de voet ruimte vinden” type [emoji15]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Voor wie het nog niet wist, alles is terug open. Enkel binnendeurs is nog een Masker vereist. De beste manier om te naderen over Prüm / Gerolstein. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/8/2021 om 16:28, Bouncing Bullet zei:

Voor wie het nog niet wist, alles is terug open. Enkel binnendeurs is nog een Masker vereist. De beste manier om te naderen over Prüm / Gerolstein. 

Ik ga zaterdag in Kelberg een auto halen om dan door te rijden naar de ring.

Hoe zijn de overige banen in de buurt? Normaal kom ik via B258 langs Ahrdorf, Musch, Mullenbach,…

Anders zet ik de gps via gerolstein en zo naar Kelberg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, kefkie zei:

Ik ga zaterdag in Kelberg een auto halen om dan door te rijden naar de ring.

Hoe zijn de overige banen in de buurt? Normaal kom ik via B258 langs Ahrdorf, Musch, Mullenbach,…

Anders zet ik de gps via gerolstein en zo naar Kelberg.

B258 kan je vergeten. Prüm, gerolstein, Kelberg is the way to go. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/8/2021 om 22:07, Bouncing Bullet zei:

B258 kan je vergeten. Prüm, gerolstein, Kelberg is the way to go. 

Autostrade in Venlo is ook afgesloten, een heel stuk binnendoor moeten rijden. Met heel wat flitspalen ook nog. Het stuk B258 waar ik normaal passeer was gewoon open met de nodige brokstukken naast de weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We wilden nog een lang weekendje boeken in de Eifel; 13 en 14 november is het laatste weekend tourifahrten zie ik, is daar dan nog iets te zien of is dat volledig afhankelijk van het weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
1 uur terug, PJH zei:

Da's eigenlijk zot hoe makkelijk het er uitziet als iemand een stukje kan rijden. Ik was al dood nog voor Flugplatz :D

Baankennis is the key 😉
Na een rondje of 100 zit het wel deftig in uw hoofd. Dan is het vooral kwestie van hoe groot uw ballen zijn 🤪

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, WoKe said:

Baankennis is the key 😉
Na een rondje of 100 zit het wel deftig in uw hoofd. Dan is het vooral kwestie van hoe groot uw ballen zijn 🤪

 

Dat heeft nu nekeer niks met ballen te maken :D Dan win je geen 24-uurs races.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic is hier misschien al eens aan bod geweest, maar blijkbaar ben je dus niet verzekerd als je op de ring rijdt, met je eigen auto.

Al die ongevallen die je daar dan ziet, zijn totaal voor eigen rekening of hoe zit dat precies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid