Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

Een nieuw bmw neus trekt op geen kl*te, maar ook hier begrijp ik totaal waarom audi hun logo zo onzichtbaar mogelijk in die grill heeft zitten. Dat trekt nog minder op iets. Das e groot zwart gat, en vanop zij lijkt het alsof die een dikke uitstekende kin heeft. :facepalm:

Bevestigd een beetje mijn idee dat de tjoeners van de 90's nu aan t roer staan bij autofabrikanten. Lijkt wel of die mottige carzone bodykits nu standaard worden gemonteerd.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, dragonfly zei:

Wat een smakeloze foorbak is dat zeg. Geef mij maar die RS6

Even erg. RS4/5 zijn best nog ok, misschien zelfs iets discreter dan vóór de facelift. S8 vind ik ook heerlijk, die zou ik boven de RS7 verkiezen, nauwelijks trager. Trouwens geen idee of dat veel duurder is... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belgische nieuwprijs scheelt 8.000 euro in het voordeel van de RS7. S8 is slechts marginaal trager, en ongeveer even snel als een M760i. 30 pk minder dan de RS7, identiek koppel, stukje zwaarder. Standaard waarschijnlijk ook beter uitgerust? Ik zou rap gekozen hebben. Het design van de A8 is niet echt populair, maar de S8 is daardoor wel terug een understated machine zoals vanouds. Groot contrast met het foorkraam dat de RS7 is geworden. En wil je uiteindelijk wel een RS in dat formaat van wagen, rij je daar ooit langer dan 10' als een hooligan mee? Deze bijvoorbeeld, heerlijk: https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-s8-tfsi-quattro-571ps-hd-matrix-b-o-152t-upe-mittweida/301941300.html?ref=srp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar zo saai hoeft het nu toch ook weer niet. Vergelijk dat eens met de S8 D2...

Aan de andere kant van het spectrum, vergelijk die starship enterprise RS6/RS7  eens met de RS6 C5. 

Verschrikkelijk 😧

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent me even kwijt, de D2 was toch ook understatement ten top? Opzichtigere bumpers passen niet op een S8. Er is in mijn ogen een goede reden waarom er nog geen M7/RS8 zijn gemaakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, JanC said:

Je bent me even kwijt, de D2 was toch ook understatement ten top? Opzichtigere bumpers passen niet op een S8. Er is in mijn ogen een goede reden waarom er nog geen M7/RS8 zijn gemaakt. 

Understatement, maar wel nog een apart en klassevol design. Huidige S8 is gewoon doodsaai IMO.

Check dat 😍

DSC00462.JPG

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

De generatie D2 S8, C5 RS6 en B5 RS4 zal de geschiedenis ingaan als de mooiste, beste en meest doeltreffende. Niet dat de anderen slecht zijn, B7 RS4 en D3 S8 bv zijn ook heerlijke modellen maar zoals eerstgenoemde gen zullen ze nooit meer worden en zijn ze ook nooit meer geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Lefty zei:

Understatement, maar wel nog een apart en klassevol design. Huidige S8 is gewoon doodsaai IMO.

Check dat 😍

DSC00462.JPG

 
Zalig, geen facelift toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lefty zei:

Understatement, maar wel nog een apart en klassevol design. Huidige S8 is gewoon doodsaai IMO.

Check dat 😍

DSC00462.JPG

stance ! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎/‎11‎/‎2020 om 18:57, Lefty zei:

Understatement, maar wel nog een apart en klassevol design. Huidige S8 is gewoon doodsaai IMO.

Check dat 😍

DSC00462.JPG

S8 D2 :inlove::inlove::inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd knappe auto, die (facelift) A4. De RS4 blijft me nog een tikje té extravert, maar 't zou gaan. In een docielere kleur steken en 't is al in orde.

Maar de standaardvelgen blijven wel mijn absolute préféré.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de facelift een verbetering voor wat de achterkant betreft, maar de voorkant vond ik vroeger knapper.
De RS4 is er zelfs iets braver op geworden, zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15/11/2020 om 15:01, JanC zei:

Even erg. RS4/5 zijn best nog ok, misschien zelfs iets discreter dan vóór de facelift. S8 vind ik ook heerlijk, die zou ik boven de RS7 verkiezen, nauwelijks trager. Trouwens geen idee of dat veel duurder is... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid