Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Wow, benieuwd hoe dat is afgelopen [emoji33]

Niks aan de hand, de fabrikant van die lip had op de post op Instagram gereageerd dat die wel tegen een stootje kunnen.

 

 

4682b237bf3fece16cbe9e11e7b8bb6e.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

En om de zoveel tijd, duikt de droom weerom op, niettegenstaande BMW zelf stelt dat ie er nooit komt :

BMW M3 Touring: Draft toont de visie van de G81-krachtstationwagen

2021-BMW-M3-Touring-G81-Entwurf-zerowt-7

https://www.bimmertoday.de/2020/08/10/bmw-m3-touring-entwurf-zeigt-vision-des-power-kombis-g81/

 

(Alhoewel ik dit in dit topic niet mag posten, want dit is het M-topic en 't is eigenlijk alleen maar een M-droom :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een touring voegt alleen maar extra gewicht toe aan de achterkant, die gaat dus veel meer zwalpen. Voor de rij-eigenschappen moet je dat niet kopen. Dat is alleen maar goed als je het echt nodig hebt om te laden, of om fiscale redenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een touring voegt alleen maar extra gewicht toe aan de achterkant, die gaat dus veel meer zwalpen. Voor de rij-eigenschappen moet je dat niet kopen. Dat is alleen maar goed als je het echt nodig hebt om te laden, of om fiscale redenen.
Geloof ik vrij, maar qua looks zou ik altijd de touring nemen eerlijk gezegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Luv4DLM zei:
4 uren geleden, Order66 zei:
Een touring voegt alleen maar extra gewicht toe aan de achterkant, die gaat dus veel meer zwalpen. Voor de rij-eigenschappen moet je dat niet kopen. Dat is alleen maar goed als je het echt nodig hebt om te laden, of om fiscale redenen.

Geloof ik vrij, maar qua looks zou ik altijd de touring nemen eerlijk gezegd.

Tuurlijk, dat is persoonlijk. Maar looks zouden bij mij nooit voorrang krijgen op dynamiek, tenzij het echt noodzakelijk zou zijn om bovenstaande redenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/22/2020 at 12:44 PM, Order66 said:

Tuurlijk, dat is persoonlijk. Maar looks zouden bij mij nooit voorrang krijgen op dynamiek, tenzij het echt noodzakelijk zou zijn om bovenstaande redenen.

Als het u zo nauw steekt qua dynamiek dat je geen touring wilt denk ik dat je beter gewoon geen M3 koopt :D 

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/8/2020 om 07:56, Order66 zei:

Een touring voegt alleen maar extra gewicht toe aan de achterkant, die gaat dus veel meer zwalpen. Voor de rij-eigenschappen moet je dat niet kopen. Dat is alleen maar goed als je het echt nodig hebt om te laden, of om fiscale redenen.

Zwalpen zeg je, maar wat meer gewicht hoog achteraan kan ook helpen in het 'zetten'. Of is dat dan een eufemisme :D

Koetswerkstijfheid is ook minder, en in die optiek zou jij dan altijd een M3 en nooit een M4 nemen zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Als het u zo nauw steekt qua dynamiek dat je geen touring wilt denk ik dat je beter gewoon geen M3 koopt :D 

Geen zorgen, die nieuwe M producten met haardrogers komen hier toch nooit binnen 🤪 of het nu coupé, berline of touring is 😅

aangepast door Order66
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, gTa zei:

Euh ... help eens even ... wat moet dit worden? Er is toch al een M850i en een M8? Wat moet dit dan worden?

Aan de louvres te zien iets mid-engined. Eindelijk een supercar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, gTa zei:

Euh ... help eens even ... wat moet dit worden? Er is toch al een M850i en een M8? Wat moet dit dan worden?

image.jpeg.8a3b168d3e20dfd5bfd06bbc79ff5429.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
56 minuten geleden, Maxime S zei:

goed klinkt dat toch niet voor een V8.

Dat motorblok klonk nooit echt als een 'typische' V8 natuurlijk... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid