Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

De thumbnail van de video is "6-speed manual V10 for $6,000" ;)  en op Instagram zegt hij, als commentaar op een post, dat het 850 dollar was om te shippen van NY naar Bremerhaven.

Manuele E61 M5? Oh yesss  :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, 3000 zei:

De thumbnail van de video is "6-speed manual V10 for $6,000" ;)  en op Instagram zegt hij, als commentaar op een post, dat het 850 dollar was om te shippen van NY naar Bremerhaven.

Dus in totaal nog iets cheaper dan ik dacht. 6k USD + een kleine 1k USD shipping, dan nog invoerrechten e.d., transport via camion tot aan zijn deur ... enz. dus een 8 à 9k EUR ofzo.

Shiiit. :inlove: 

39 minuten geleden, 3000 zei:

Manuele E61 M5? Oh yesss  :inlove:

Ja hé. :inlove: Stel u voor.

Wel prijzig in tax, zeker nu lichte vracht er uit gaat. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Order66 zei:

@bt. hoe ver staat het met uw machine?

Ik moet Guy nog eens horen maar de geruchtenmolen maakt gewag van de dichting(en) voor de uitlaatcollector die niet meer (OEM) beschikbaar zou(den) zijn. Voor de rest zo goed als klaar, meen ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Order66 zei:

Mijn E46 gisteren aan de garage. De M5 in de showroom, in mooi gezelschap ☺️

7-B48-EF6-F-AA7-F-45-B4-995-E-34979-B23-

Daaamn seg. Die Le Mans' erop. :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, bt. zei:

Ik moet Guy nog eens horen maar de geruchtenmolen maakt gewag van de dichting(en) voor de uitlaatcollector die niet meer (OEM) beschikbaar zou(den) zijn. Voor de rest zo goed als klaar, meen ik.

Ook last van de bloedarmoede bij BMW Classic dus. Ik wens je goede vooruitzichten!

Benieuwd hoe het zit met S38B38 onderdelen bij de revisie van mijn wagen.

aangepast door Order66
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de rode naafkapjes er achteraf zelf op gestoken? Die zaten op die ene speciale reeks daar ooit, zeker (met wat donkerder zilver velghart) en op enkele BBS.co.jp edities, als ik me niet vergis?

Ik vind het vet. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de rode naafkapjes er achteraf zelf op gestoken? Die zaten op die ene speciale reeks daar ooit, zeker (met wat donkerder zilver velghart) en op enkele BBS.co.jp edities, als ik me niet vergis?
Ik vind het vet. :inlove: 
De Japanse versie. Wat een velg [emoji7]
398fce706400bd215d5d2b206b3b785e.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Luv4DLM zei:

De Japanse versie. Wat een velg emoji7.png
398fce706400bd215d5d2b206b3b785e.jpg

Van het Europese BBS was er ook zo'n versie, een special edition. Ik denk dat die ook stickers met rode BBS-letters had op het gepolierde velgbed.
Of is dat deze Japanse versie, effectief?  't Vervaagt allemaal een beetje... :oops: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van het Europese BBS was er ook zo'n versie, een special edition. Ik denk dat die ook stickers met rode BBS-letters had op het gepolierde velgbed.
Of is dat deze Japanse versie, effectief?  't Vervaagt allemaal een beetje... :oops: 
Die gouden F1 champion edition?
Je had ze ook compleet in het zwart met rode centercaps en stickers. Die laatste stonden eens op de BBS stand op het autosalon.

50df484c5d8ae9b2b32346f4148de129.jpg
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neenee, donkerzilver velghart (zoals je toonde), rode naafkap, gewone blank hoogglansgepolierde velgringen (met klaarlak, neem ik aan) en daarop gelijkaardige rode BBS-letterstickers. Ik denk dat dat in onze contreien als een Nordschleife Special Edition oid is gebracht? Zit een zeeeer vage herinnering aan zoiets in m'n kop.

 

bbs-japan.co.jp biedt ze nog altijd aan :inlove: 

https://bbs-japan.co.jp/products/1104/

 

2020-10-11 14_04_52-LM _ BBS JAPAN.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

in Japan kan je de meeste BBS centercaps ook gewoon in het groen en blauw afzonderlijk bestellen, ze bieden dat daar quasi als optie aan. 

De logo's in de randen is meestal bij editie's en vooral door tuners nadien aangebracht

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, gTa zei:

Heb je de rode naafkapjes er achteraf zelf op gestoken? Die zaten op die ene speciale reeks daar ooit, zeker (met wat donkerder zilver velghart) en op enkele BBS.co.jp edities, als ik me niet vergis?

Ik vind het vet. :inlove: 

Ja, er zaten zwarte op. Die rode zijn extreem moeilijk te krijgen, originele van BBS zelf dan. Heb die 350€ betaald enkele jaren geleden. En dat moet een apart model zijn, voor de LM reeks. Ze hebben verschillende soorten op verschillende wielen. Had eerst rode besteld, maar was voor een ander model 😏

Ik moest de rode hebben, omdat het interieur Imolarood is, en de Recaro’s ook met rood zijn afgewerkt. Details 😉

De LM’s zijn trouwens in de correcte E46 M3 maten gekocht.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid