Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Op 17/12/2020 om 13:27, Waky zei:

e46 op deze originele 18'ers voor mij 🤤 perfectie

 

01.JPG

Een simpele grijze met de 18'ers, dat doet het nog altijd voor mij.

 

Edit: wel zilvergrijs, hierboven kan een tint donkerder zijn

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze wielen ook nog, worden momenteel gebruikt voor de keuring. Zal in maart eens een foto maken als ie in keuringsmodus staat. Ze hebben wel lichte schade. Misschien moet ik nog eens overwegen om ze te laten spuiten. Probleem is dat die gespoten zijn in shadow chrome, en dat zou moeilijk te reproduceren zijn. 
Deze op de foto lijken mij herspoten in gewoon zilver.

aangepast door Order66
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Order66 zei:

Ik heb deze wielen ook nog, worden momenteel gebruikt voor de keuring. Zal in maart eens een foto maken als ie in keuringsmodus staat. Ze hebben wel lichte schade. Misschien moet ik nog eens overwegen om ze te laten spuiten. Probleem is dat die gespoten zijn in shadow chrome, en dat zou moeilijk te reproduceren zijn. 
Deze op de foto lijken mij herspoten in gewoon zilver.

Heeft @Sega of @fonny dat niet eens laten doen? Als ik me niet vergis zag dat er top uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die S58 blijkt een heel pak potentieel te hebben.

Downpipe (met verlies van partikelfilter of niet?) in combinatie met een tunemap, maar stock turbo's e.d.: 757 pk en 850ish Nm. :silly: 

De Alpina's B3 hebben nu ook die B58 dus je kan eigenlijk perfect een performance '3 (met écht dikke prestaties) hebben zonder dat je die hondslelijke M3/M4-neus hoeft te rijden. :inlove: 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, JanC zei:

Uit een 3.0? Da's wel een erg straf specifiek vermogen... 

Precies. Hoe lang blijft dat heel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/12/2020 om 18:39, Jules_W zei:

Heeft @Sega of @fonny dat niet eens laten doen? Als ik me niet vergis zag dat er top uit. 

Klopt, ik heb deze laten doen en zagen er perfect uit. Ik kan alleen niet meer herinneren waar ik dit heb laten doen, ergens aan de kanten van Hoogstraten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/17/2020 at 12:43 PM, Jokke_vlo said:

@Jules_W woon jij in Geraardsbergen of Ninove? 

 

On 12/17/2020 at 1:12 PM, Jokke_vlo said:

Gezien je smaak dacht ik aan een andere "streek" :D 

Ela, ela...dat kan niet! Die bbs'en van 10k zijn geen replica's. 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

2021-bmw-m4-toronto-red-08.jpg

UK Pricing for the BMW M3 and M4 Competition Models Released

https://www.bmwblog.com/2021/01/12/uk-pricing-bmw-m3-m4/

The BMW M3 Competition will start at £74,755 and the M4 Competition will start at £76,055. That’s before the optional carbon fiber bucket seats, interesting paint colors and all of the other fun options we’ve seen in press photos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, twijfelgevalletje. Die (slomere, oudere maar karaktervolle) V12 er uit voor die V10. Extreem emotionele motor, maar ... te modern en te piekerig voor die "GT" E31 imo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Matthi hoe vindt gij dienen X3M rijden? Kan je die evt vergelijken met GLC63? En de motor (S58) tov de voorgaande (S55), qua timbre, krachtontplooiing?
En nog een interessante: X3M vs. X3 M40i?

thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gTa zei:

@Matthi hoe vindt gij dienen X3M rijden? Kan je die evt vergelijken met GLC63? En de motor (S58) tov de voorgaande (S55), qua timbre, krachtontplooiing?
En nog een interessante: X3M vs. X3 M40i?

thanks!

Interesse in een SUV? I hope not 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gTa zei:

@Matthi hoe vindt gij dienen X3M rijden? Kan je die evt vergelijken met GLC63? En de motor (S58) tov de voorgaande (S55), qua timbre, krachtontplooiing?
En nog een interessante: X3M vs. X3 M40i?

thanks!

Heb er eerlijk gezegd nog niet mee gereden.. :lol:

X3 M40i ook niet.. Enkel de M40d. Deze laatste was alleszins écht subliem! :inlove: 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Order66 zei:

Interesse in een SUV? I hope not 😅

Mogelijks wel, ja.

Waarom niet? Slechte ervaringen mee? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Matthi zei:

Heb er eerlijk gezegd nog niet mee gereden.. :lol:

X3 M40i ook niet.. Enkel de M40d. Deze laatste was alleszins écht subliem! :inlove: 

Gaat da maar keer aan den tand voelen hé chef :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, gTa zei:

Mogelijks wel, ja.

Waarom niet? Slechte ervaringen mee? :D 

Ik verwacht het gewoon niet van een petrolhead. Koop een 3 reeks dan ofzo met dezelfde motorisatie, evenveel ruimte en ligt veel beter op de weg 😁 Het zwaartepunt alleen al stoort mij aan zoiets. Heb al meerdere keren met een X3 gereden, en... neen.

Je koop wat je wil natuurlijk 😇

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toevallig net aan het kijken voor een SUV. Momenteel gaat het gek genoeg tussen de nieuwe Tiguan R en de X3 M40d. Met BIV inbegrepen is er minder dan 2000EUR verschil tussen die beiden ...

Ik doe momenteel 42K per jaar huurwagens niet meegeteld. Ik start mijn 218pk 500nm diesel eigenlijk bijna niet voor ritten minder dan enkele honderden km en vaak zijn het er >1000 op 1 dag. Ik hen nu een Tiguan en dacht daarom aan de nieuwe R-versie ... een 340pk diesel lijkt me echter ook leuk ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Order66 zei:

Ik verwacht het gewoon niet van een petrolhead. Koop een 3 reeks dan ofzo met dezelfde motorisatie, evenveel ruimte en ligt veel beter op de weg 😁 Het zwaartepunt alleen al stoort mij aan zoiets. Heb al meerdere keren met een X3 gereden, en... neen.

Je koop wat je wil natuurlijk 😇

Heb vorig jaar gewisseld van een 330d naar een X3 30d, ik weet niet hoe je erbij komt dat die even ruim zijn, het verschil is er namelijk wel degelijk. Door de hogere opbouw zijn de stoelen anders en heb je veel meer beenruimte, zowel voor als achteraan. Koffer is daardoor ook een pak groter.

Wat rijden betreft, uiteraard een pak minder sportief dan de 3 (welke verlaagd was / m-pakket) maar een pak beter dan de F11 welke ik ooit had (deze was ronduit onderstuurd, zeer vervelend)

17 minuten geleden, Cat7even zei:

Heeft er hier iemand een X3 M40d?

Niet dat ik weet, hier wel een 30d in de garage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Order66 zei:

Ik verwacht het gewoon niet van een petrolhead. Koop een 3 reeks dan ofzo met dezelfde motorisatie, evenveel ruimte en ligt veel beter op de weg 😁 Het zwaartepunt alleen al stoort mij aan zoiets. Heb al meerdere keren met een X3 gereden, en... neen.

Je koop wat je wil natuurlijk 😇

Awel: een 530d vs een X3 M40i ... welke van de 2 is méér petrolhead-waardig? :D 
Tussen 530d en 540i is de keuze (op dat vlak) snel gemaakt. Ik overweeg ook een 540i touring.
Ik ben een '5 gewoon qua ruimte (ook breedte en 'volume' binnenin) en dan is de '3 toch gevoelig kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid