Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Damn zeg. Efkens dromen. US manuele E60 M5 laten afkomen en daar de boite (en alles wat nodig is) inbouwen in een EU E61 M5 touring. Droom. :inlove: 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch absoluut niet de kar die je op zo'n pas wil meenemen. Komt daar langs geen kanten tot zijn recht.
Zo'n bakbeest met veel power en high speed stability moet je meenemen naar de zuidkant van de Pyreneeën.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, gTa said:

Toch absoluut niet de kar die je op zo'n pas wil meenemen. Komt daar langs geen kanten tot zijn recht.
Zo'n bakbeest met veel power en high speed stability moet je meenemen naar de zuidkant van de Pyreneeën.

De Stelvio? Dat is de ene hairpin na de andere :D 

Maar hey, die naam zal meer clicks genereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Phil zei:

Gisteren leuk speelgoed gespot bij BMW Belux.


50413050283_c74a6f9cd1_h.jpg
 

Door met de Porsche CC te spelen (718 Spyder in 't zilver, goudkleurige wielen, rode remklauwen) eigenlijk "geleerd" dat ik rode remklauwen in 'aurum' velgen eigenlijk echt dik vind, combo gaat echt goed. 

Kijk en nu hier idem, op die M2 Competition. Zalig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei nee, dat is echt mijn ding niet. Dat groen op die M8 hierboven vind ik dan wel weer zeer knap, maar zou het eens in het echt én in buitenlicht moeten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij de zwarte M2 competition! Ziet er echt stoer uit en idd, die aurum velgen met rode blokken is echt wel lekker.

Dat groen is wel mooi, maar die velgen, man man man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, binnenmuisarchitekt said:

Voor mij de zwarte M2 competition! Ziet er echt stoer uit en idd, die aurum velgen met rode blokken is echt wel lekker.

Rode blokken? 😛 

 

En wat hebben ze met die M2 gedaan? Die hebben ze precies al eens ingezet op Spa :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/10/2020 om 10:22, binnenmuisarchitekt zei:

rrrrrooode rrrremklauwen

Heb ik op de E34 M5, Porsche 993 Brembo Big Reds😇

 30427438-D64-F-4-B73-A9-DC-AEFA5-DA496-B

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/9/2020 om 21:29, gTa zei:

Heerlijk :inlove: zie 'm graag bezig, he's funny.

En wat een kar :inlove: 

 

 

Ondertussen gans die kerel z'n kanaal gezien, handig tijdens de rustiger dagen op't werk... Merci voor de tip!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, OK, da's niet weinig ... maar dat hoeft niet noodzakelijk een fataal probleem te zijn. Die motoren hebben enkele zorgenpunten, maar als je die aanpakt ... why not. Groot voordeel is dat 't een manuele is, dat is - denk ik - een serieuze sprong voorwaarts inzake betrouwbaarheid van die koten. :D 

En wat zou hij er voor betaald hebben? Als ik op autotrader kijk naar E60 M5, heeft de goedkoopste manuele nu een vraagprijs van 19k maar die is langs geen kanten zo battered als die van onze M539-Rus. Als je ook naar SMG'tses kijkt dan zijn de goedkoopste rond de 10-11k USD geprijsd, met vergelijkbare mileage. Met 't feit dat dat kot niet goed draaide en er echt verschrikkelijk uit ziet (gebarsten bumpers, bv) schat ik dat hij er geen 8k USD voor gegeven heeft. Doe prijs x 1,5 in vervang USD door EUR en ge hebt ongeveer de prijs van 't spel, hier in Europa geleverd en ingeklaard. (Toch?)  Dus dat ding heeft hem vermoedelijk een 12k EUR gekost, afgeleverd bij hem thuis. Da's nog altijd peanuts voor zo'n ketel als je in staat bent om daar zelf tegen bottom price (nl. geen werkuren te betalen, stukken aan B2B-prijs, veel zaken ook herstellen ipv te vervangen) aan te werken. Lijkt me een heerlijk project.

Ik zou die aandrijflijn wel in een E61 M5 koets stoppen :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid