Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

15K teveel. Weinig kilometers, maar de vraag is, wat is er allemaal aan vernieuwd. Een wagen van 32 jaar oud heeft veel nieuwe zaken nodig, alle slangen, rubbers, motorsteunen, ophanging enz... zijn allemaal meer dan over datum. Ik vrees dat een smeerbeurtje niet voldoende zal zijn 😅. Dat is wat kopers aan zo’n wagen meestal onderschatten. Als ze ermee willen rijden dan toch. Als bloempot kan je die natuurlijk in een hangar zetten...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 11m12s dus. Die andere wielen zijn nog best cool! (@13m42s)

 

aangepast door 3000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil nice met een beetje band rond die velg, in vergelijking met de grote velgen tegenwoordig met maar e schelleke rubber rond. 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als rijdersauto: zeer zeker. ❤️  Liever de M3 wel (de '4 is in schoonheid verloren, vooral in profiel, ten opzichte van de '3). En ik zou sowieso nog iets aan die neus moeten doen want dat blijft een verschrikking. Dan in een donkere kleur steken zodat al diene extraverte shizzle visueel wat weggestoken wordt, een proper klassieker interieur erin (zonder de kermiskleuren van het standaardpalet) en we zijn er bijna. Chroom uitlaattips behouden, bij de dealer zelfs de chroom raamomlijsting erop en die 19/20" velgen (niet die van het Competition Pack maar die andere) in Chrome Shadow (zilver metallic lak) laten steken zoals zoveel M-velgjes vroeger. Klaar. :D  (Los van de nosejob die dan nog moet gebeuren.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

OMGWTF :sick: :cry: 

"Maar dat is historiek, kijk maar naar de 327!" (wat dikke lulkoek is, natuurlijk ... daar was dat zuiver ingegeven door de vorm van de auto)
"Dat zal wel wennen!"  - Euh, nee?
"Hang daar een plaat op en dat komt goed!" - Euh, nee!?

:cry:

  • Vind ik leuk 6
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Men probeert dan van auto's er visueel breder en platter uit te doen zien voor de sportiviteit, doen ze hier net het omgekeerde feitelijk :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooiste G80 die 'k al zag. Op de still van die video, bedoel ik, wegens een doek erover. 
Maar de reusachtige nostrils zijn nog altijd té hard zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vindt ge van mijn nieuwe baard? Wel wat er alvast goed aan is is dat hij een deel van uw gezicht bedekt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid