Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Ik kan er niet aan doen, maar ongeacht de kleur vind ik dit één van de foutste auto's die je momenteel kan kopen.
Al twee keer in 't echt gezien, en dat heeft m'n mening niet veranderd, integendeel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

BMW teert op zijn badge. Had een ander merk zo een gedrocht uitgebracht, het was allang boeken toe, het zou nooit als "zo valt het nog mee" bekeken worden. 

Vroeger wou je voor de dood niet in een Kia gevonden worden, tegenwoordig is de Kia knapper dan een BMW. 

2022-kia-stinger-rear-1597198820.jpg?cro

 

Al verbleken beiden nog steeds bij een Giulia :inlove: 

ZtyjNeEJQTGiItvLjEMzKOSYxhfnCQiXjwcrY1uw

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/8/2021 om 22:27, JanC zei:

Ik kan er niet aan doen, maar ongeacht de kleur vind ik dit één van de foutste auto's die je momenteel kan kopen.
Al twee keer in 't echt gezien, en dat heeft m'n mening niet veranderd, integendeel.

Dit. Die neus is echt afgrijselijk, en dat went niet.

Zag vandeweek zo'n nieuwe 4 cabrio rijden. Achteraan/zijaanzicht echt een prachtige auto. Mogelijks mooist gelijnde cabrio van het moment. Maar die neus :cry: :( 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw haar kapster heeft een 128ti gekocht. Ze zei de concurrent van Golf GTI. Dacht wat zegt die nu maar blijkbaar is hij zo voorgesteld geweest.

Had er nog nooit van gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, toere zei:

Mijn vrouw haar kapster heeft een 128ti gekocht. Ze zei de concurrent van Golf GTI. Dacht wat zegt die nu maar blijkbaar is hij zo voorgesteld geweest.

Had er nog nooit van gehoord.

FWD dus geen BMW.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

bmw_m4_mint_green-15-830x553.jpg

https://www.bmwblog.com/2021/09/08/bmw-m4-mint-green-and-m-performance-parts-odd-choice/

bmw_m4_mint_green-2048x1365.jpg

Smaken en kleuren...

Individual Mint Green met goudkleurige velgen, ik vind de combi minder geslaagd.

Mint green meet chroom velgen of zwart met goudkleurige versie zou ik mijn ogen veel beter zijn...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

252755739_4535411193216221_6944472740748770492_n.thumb.jpg.da96cf8c410cd09e6ad043f04c384cdf.jpg

E46 cabrio. :inlove:

E46 M3. :inlove:

Ik was vergeten hoe goed die BBS-en daaronder passen. Een keer iets anders dan de CSL-velgen.
En eigenlijk wel klassevoller dan de BBS-LM.

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 8/11/2021 om 22:18, Geertt zei:

252755739_4535411193216221_6944472740748770492_n.thumb.jpg.da96cf8c410cd09e6ad043f04c384cdf.jpg

E46 cabrio. :inlove:

E46 M3. :inlove:

Ik was vergeten hoe goed die BBS-en daaronder passen. Een keer iets anders dan de CSL-velgen.
En eigenlijk wel klassevoller dan de BBS-LM.

@B3noît: misschien een leuke update voor de jouwe? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Maxime S zei:

@B3noît: misschien een leuke update voor de jouwe? :D 

Knap inderdaad, al zou ik dan eerder gaan veranderen naar de 18 duims styling 67.

Momenteel echter genoeg velgen liggen, zeker nu ik er recent 22 bij heb 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid