Ga naar inhoud

2022 BMW M2


Rabbit

Aanbevolen berichten

Discussie is hier al eens gevoerd, een M2 blijft een 2+2 en in vele situaties is dat van enorme meerwaarde. Een Emira, Cayman,.. heeft dat niet, einde verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, PJH zei:

Maar dat zijn gewoon auto's die ze direct besteld hebben om een stock te hebben he. Maar nieuw bestellen wordt wat moeilijker.

Er is ook ergens een filmpje van Harry's garage (dacht ik) waar ze toegeven dat ze eigenlijk niet weten wat die 4-cilinder nu gaat kosten, omdat de winstmarge van de V6 volledig weg is door de gestegen transportkosten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mannen van Throttle House hebben ook een Emira gekocht, en die hun levertijd hebben ze ook al 3x aangepast, waardoor ze nu anderhalf jaar langer moeten wachten dan eerst voorzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou persoonlijk op zoek gaan naar een mooie F87 M2. Misschien wordt de nieuwe idd ooit cult, maar wil je daar echt 20j op zitten wachten?

De gewone 2 vind ik dan weer beter te verteren. Met de juiste spec kan je em zelfs mooi vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/4/2023 om 13:58, bt. zei:

https://configure.bmw.be/nl_BE/configid/4a6037ay


Ge moet da in't zwart zien met een nummerplaat erop! :lolz:

Ik zat hem vandaag ook zo te configureren qua exterieur. 'K had wel de handbak genomen, maar volgens Throttle House moet je de automaat hebben.

Ik vind 'm ook een pak cooler dan een M4. Maar alleen in het zwart. In lichte kleuren valt de "boxyness" iets teveel op.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Rabbit zei:

En dan heb je voor hetzelfde geld dit

image.jpeg.026fea245344369cf19902b299f4556b.jpeg

Dat ding 😍 1 van de auto's die ik wel zou willen...Maar het blijft Porsche geld voor iets waarvan je weet dat het waarschijnlijk ooit eens maanden niet gaat rijden door mechanische pech

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jeroen_M5 zei:

Ik zat hem vandaag ook zo te configureren qua exterieur. 'K had wel de handbak genomen, maar volgens Throttle House moet je de automaat hebben.

Ik vind 'm ook een pak cooler dan een M4. Maar alleen in het zwart. In lichte kleuren valt de "boxyness" iets teveel op.

gaat Throttle House hem betalen of jij ? Je moet hebben waar jij je het beste mee doet, niet wat de zoveelste bende youtubers het beste vinden (ook al is er eentje van de 2 die het hier gerust mag komen uitleggen 😉)

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, berengun zei:

gaat Throttle House hem betalen of jij ? Je moet hebben waar jij je het beste mee doet, niet wat de zoveelste bende youtubers het beste vinden (ook al is er eentje van de 2 die het hier gerust mag komen uitleggen 😉)

😄

Ik zou ze uiteraard allebei eerst testen (de auto's), maar ik hecht zeker waarde aan de mening van die mannen! Ik kan er ook inkomen dat die automaat de auto veel levendiger maakt.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/4/2023 om 09:01, Tommie zei:

En toch is ook de nieuwe M2 een succes... 

Ja?

Bij mijn dealer zeggen ze dat er weinig of geen vraag naar is…

Ook hebben ze er slechts 1 van verkocht momenteel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/4/2023 om 07:30, davy zei:

Ja?

Bij mijn dealer zeggen ze dat er weinig of geen vraag naar is…

Ook hebben ze er slechts 1 van verkocht momenteel.

sowieso een moeilijker segment 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/4/2023 om 08:57, Rabbit zei:

En dan heb je voor hetzelfde geld dit

image.jpeg.026fea245344369cf19902b299f4556b.jpeg

Toch een moeilijke keuze,  want een M2 zal wel praktischer zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, tuscani zei:

Toch een moeilijke keuze,  want een M2 zal wel praktischer zijn. 

Inderdaad, net die praktische kant maakt het voor mij een hele goede auto. De Emira is heel mooi maar ik neem soms zelfs mijn fiets mee in mijn M2 en wat als er dan kids meewillen? Ook al met 3 volwassenen naar circuit ermee gereden, het zijn toch dingen die zo'n 2zits sportwagen als een Emira toch heel beperkt maken in "dagelijks" gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid