Ga naar inhoud

2-takt Karting: Belgian Max Challenge

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zeker doen, en die slicks en abo zijn niet gratis, dus ik verwacht zeker geen cadeau's :-)

abo is op naam dus kan ik niet doorgeven en die slicks kunnen daar wel tegen :)

Er zal meer rubber ophangen dan voor je vertrokken bent :D

• Vind ik leuk 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

atxgu0.jpg

Voorzien van een vers laklaagje! En we kunnen 'm weer opbouwen :-)

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ondertussen nog een filmpje ontdekt van tijdje geleden!

Rond de 1:06 kom ik voorbij gereden (bumpernummer 17)

Nummer 16 is m'n maat waarmee ik altijd ga karten

• Vind ik leuk 1
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Ga je voor een derde seizoen? Het is zo stil, dat ik veronderstel dat je niet meer ingeschreven hebt?

Geplaatst:

Ga je voor een derde seizoen? Het is zo stil, dat ik veronderstel dat je niet meer ingeschreven hebt?

Ik ben ingeschreven maar de start mis ik sowieso.

Fysiek kan ik het momenteel niet aan; als ik snel beter word rijd ik dit jaar mss nog een 1 of 2 wedstrijden mee en anders hopelijk terug de oude voor seizoen 2015!

Geplaatst:

Weet nu niet of ik ' vind ik leuk' aan moet tikken.

Nogmaals beterschap in ieder geval!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Weet nu niet of ik ' vind ik leuk' aan moet tikken.

Nogmaals beterschap in ieder geval!

Keek er ook naar uit maar helaas niets aan te doen. Zoveel geld uitgeven en dan maar half zijn is nutteloos. Want het is zwaar werken, wat iedereen ook denkt :P

• Vind ik leuk 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Nog eens oprakelen. Eerste test met de Gopro @ helm. Was al wat later op de dag, had weeral moeite om m'n hoofd nog recht te houden :lol:. Conditie is weer 0.0 na een aantal maand niet te rijden

Geplaatst:

Cool filmpje en zo'n X30 gaat precies nog vooruit ook. 't is 8 jaar geleden dat ik nog eens met zo één gereden heb, ze zijn er goed op vooruit gegaan :)

En sorry dat ik het zeg maar je laat overal zoveel tijd liggen... Wat draaide je zo ongeveer? (ik heb niet getimed) :D

Geplaatst:

Cool filmpje en zo'n X30 gaat precies nog vooruit ook. 't is 8 jaar geleden dat ik nog eens met zo één gereden heb, ze zijn er goed op vooruit gegaan :)

En sorry dat ik het zeg maar je laat overal zoveel tijd liggen... Wat draaide je zo ongeveer? (ik heb niet getimed) :D

Np, als't is om tijd te winnen mag iedereen commentaar geven  :lol:. 35.7 beste ronde ongv, op oude mojo D2 (tijdens filmpje denk ik max nog 36.2. Was stikkapot :lol:)

Heb daar al vluggere tijden gereden maar dan was er meer volk om wat rubber te leggen

Geplaatst:

Ik dacht dat er tips gingen volgen :P

Geplaatst:

Ik dacht dat er tips gingen volgen :P

Sorry, ik probeer morgen wat tips te geven maar als je banden volledig gort zijn gaat dat inderdaad niet allemaal lukken :P

Geplaatst:

Banden waren idd niet zo goed. D2's van vorig seizoen (moest nog roderen). D2 en X30 werkt sowieso al niet goed imo, vega FH is dan een pak beter.

Zaterdag richting Douvrin op nieuwe bandjes, hopen dat er daar wat grip ligt :)

Geplaatst:

Banden waren idd niet zo goed. D2's van vorig seizoen (moest nog roderen). D2 en X30 werkt sowieso al niet goed imo, vega FH is dan een pak beter.

Zaterdag richting Douvrin op nieuwe bandjes, hopen dat er daar wat grip ligt :)

Krijg filmpjes hier niet geladen. En blauw is inderdaad een leuke band, maar met de ICA was het toch meestal wit want destijds werkte die CRG totaal niet op hardere banden.

Heb je geen plannen om in de ASAF mee te racen??

Geplaatst:

Krijg filmpjes hier niet geladen. En blauw is inderdaad een leuke band, maar met de ICA was het toch meestal wit want destijds werkte die CRG totaal niet op hardere banden.

Heb je geen plannen om in de ASAF mee te racen??

Bedoelde eigenlijk de FH (groen), zelfs die is een pak beter dan een D2 imo. Blauw is zeker goed! En die witte ja, dat is nog andere koek... 2 sec vlugger dan pakweg een mojo. Maarja, ze kosten wat en na een uurtje hebben ze het ook wel gezien.. Langs de ene kant zou ik wel graag competitie meedoen, al heb ik bijlange het budget er niet voor (over). Bijgevolg zal het bij recreatie blijven, al zou ik misschien wel eens de mechaniekerskoers willen meedoen in Genk.

Geplaatst:

Mecaniekerskoers is de laatste jaren een klucht hé, veel te veel klasses door elkaar.

Zo 1 ASAF event valt mee van prijs hoor dus dat kan je nog eens overwegen :D

Geplaatst:

Komt er ooit wel 'ns van. K'heb hier nog een oude set bumpers liggen, kan wel 'ns van pas komen :lol:

• 2 jaren later...
Geplaatst:

Gezellige bende...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Klopt, jammer dat ze geen juniors of seniors gevolgd hebben :( 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid