Ga naar inhoud

2024 F70 BMW 1 Reeks


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Op welk chassis zou dit te komen staan? Is er hier al spraken van hybrid/full electric in dit segmet bij BMW?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Stancke zei:

Op welk chassis zou dit te komen staan? Is er hier al spraken van hybrid/full electric in dit segmet bij BMW?

PHEV heeft geen nut meer he.

Staat op het gedeelde UKL+ onderstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huidig model zie ik precies ook niet veel rijden. Reden te meer om volledig nieuw model te ontwikkelen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Jules_W zei:

Huidig model zie ik precies ook niet veel rijden. Reden te meer om volledig nieuw model te ontwikkelen? 

Huidig model is geen verkoopstopper inderdaad, als je gaat vergelijken met het model ervoor zie je ze erg weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevoelsmatig (ik ken de cijfers niet) zie ik er toch een pak rijden, zeker niet minder dan de F20. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat de nieuwe 1 zijn platform deelt met de aankomende elektrische mini cooper en countryman? Wordt dit een platform met enkel elektrische aandrijving, met daarnaast dan plugin en ICE alternatieven op het bestaande X1/ 2AT platform?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, SB-01 zei:

Huidig model is geen verkoopstopper inderdaad, als je gaat vergelijken met het model ervoor zie je ze erg weinig.

Het is natuurlijk smaak, maar ik vind ze ook belange niet zo mooi als de F20. Veel leasing wagens zijn basis-uitvoeringen en die zien er ook nog minder goed uit dan die met M paketten, wat volgens mij ook invloed kan hebben. Voor de nieuwe generatie zou het niet slecht zijn om de halogeen lampen er eens van tussen te halen. Die helpen ook niet voor de aantrekkelijkheid van de wagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Jules_W said:

Huidig model zie ik precies ook niet veel rijden. Reden te meer om volledig nieuw model te ontwikkelen? 

Is dat niet omdat veel volk een X1/X2 pakt in de plaats?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Maxime S said:

Neen, eerder met het feit dat het een gatlelijke auto is vermoed ik.

Dat heeft niemand tegengehouden een 2AT te kopen anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn ook vaak de meest basic uitvoeringen. Het type mensen die hun berlingo vervangen hebben door iets "premium"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/5/2023 om 16:04, Tommie zei:

PHEV heeft geen nut meer he.

Staat op het gedeelde UKL+ onderstel. 

Waar heeft dat geen nut meer ? Heeft PHEV geen bestaansrecht meer in Europa?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rabbit zei:

Waar heeft dat geen nut meer ? Heeft PHEV geen bestaansrecht meer in Europa?

Een PHEV heeft in mijn ogen ook wel nog nut. Maar hij zal bedoelen dat men vanuit Europa nogal stuurt naar volledig elektrisch en niet meer hybride, wat ervoor zou zorgen dat de PHEV toch te weinig zou verkopen. Denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, -Fred- zei:

Dat zijn ook vaak de meest basic uitvoeringen. Het type mensen die hun berlingo vervangen hebben door iets "premium"

eerder lease-rijders die hun Scenic of Zafira door een premium-merk vervangen hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Rabbit zei:

Waar heeft dat geen nut meer ? Heeft PHEV geen bestaansrecht meer in Europa?

De ontwikkelingskost gaat dat alvast niet verantwoorden nee. Niet op een wagen in dat segment.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het kán nog een RWD met een mooi uiterlijk worden? Fingers crossed!

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 3
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid