Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Ahja juist, als je de eerste bent die ze spot, helpt een coyote inderdaad niet.

Ja, maar zoals ze daar staan kan het ook goed zijn dat die 10 voor mij zonder dat ze het weten ook geflitst zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thv de werken E17 Waregem-Deerlijk

Thumb resize.

Ik zag die foto ook net op politiecontrole. Op zich is je laten pakken aan wegenwerken nogal belachelijk hé. Je weet op voorhand dat ze daar gaan proberen om hun kassa te vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans bestaat dat ik 25/2 ook geflitst ben aan wegenwerken :$

Het was rond half elf 's avonds. De auto voor mij reed te snel, werd geflitst, daarop heb ik nog geremd, maar weet niet of ik voldoende geremd heb. Wel geen flits meer gezien achter mij. Ook nog niets ontvangen. Ik kan ongeveer op beide oren slapen, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck zeg...

Ik ben nu al een paar dagen mij eens aan het inhouden op mijn dagelijkse traject... Gemiddeld verbruik zakt naar een goeie 7l :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck zeg...

Ik ben nu al een paar dagen mij eens aan het inhouden op mijn dagelijkse traject... Gemiddeld verbruik zakt naar een goeie 7l :D

Een dubbele win!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck zeg...

Ik ben nu al een paar dagen mij eens aan het inhouden op mijn dagelijkse traject... Gemiddeld verbruik zakt naar een goeie 7l :D

Zo saai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo saai

Waar, maar aan de andere kant is het ook maar snelweg... En als dat nu aan 130/140 of 160 is maakt niet zoveel uit zeker?

Tijdswinst is ook maar beperkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar, maar aan de andere kant is het ook maar snelweg... En als dat nu aan 130/140 of 160 is maakt niet zoveel uit zeker?

Tijdswinst is ook maar beperkt.

Rij dan 90, verbruik je nog minder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rij dan 90, verbruik je nog minder

:lolz:

Niet overdrijven ook hééé... Rijd dus nog steeds vlot tussen de 130 en 140 hoor... Maar dat scheelt toch meer dan 1 liter met anders :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar, maar aan de andere kant is het ook maar snelweg... En als dat nu aan 130/140 of 160 is maakt niet zoveel uit zeker?

Tijdswinst is ook maar beperkt.

Toch is het saai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is het saai

Jaja...

Jij bent dan ook niet iemand die dagelijks 150km rijdt... Moest jij dat doen aan de manier waarop jij rijdt, dan reden de flikken nu met een rode M3 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo verstoppen heeft echt niets meer met verkeersveiligheid te maken hé :facepalm:

Vandaag effectief daar gereden met het gedacht om 70 voorbij die container te rijden. Al van ver laten uitbollen vanaf 150 km/h.

Wel serieus, ik heb nog mogen op de remmen gaan, want die container staat echt helemaal in het begin van de werken.

Zo'n 100-200 meter achter het eerste bord 70. Ok, dat ze flitsen tot daaraan toe, maar in het midden van het traject ware realistischer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ze stonden rond 20h op de eerste brug na de afrit Kleine Bareel op de E19 komende van Breda te flitsen. Onmogelijk om die te zien staan, zal wel flink geld opbrengen daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze stonden rond 20h op de eerste brug na de afrit Kleine Bareel op de E19 komende van Breda te flitsen. Onmogelijk om die te zien staan, zal wel flink geld opbrengen daar.

Ze hebben daar zo'n bord radar gezet, waarschijnlijk daarvoor want een vaste flitspaal staat daar gelukkig niet.

Wordt inderdaad wat geknald op dat stuk, gelukkig moet ik er enkel 's ochtends voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben daar zo'n bord radar gezet, waarschijnlijk daarvoor want een vaste flitspaal staat daar gelukkig niet.

Wordt inderdaad wat geknald op dat stuk, gelukkig moet ik er enkel 's ochtends voorbij.

Ter hoogte van de afrit Kleine Bareel staat sinds een paar maanden wel een flitspaal. Dat is net het vervelende, je remt af thv de paal, trekt terug op en tegen dat je terug 160km/h rijdt flitsen ze je vanop de brug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter hoogte van de afrit Kleine Bareel staat sinds een paar maanden wel een flitspaal. Dat is net het vervelende, je remt af thv de paal, trekt terug op en tegen dat je terug 160km/h rijdt flitsen ze je vanop de brug.

Ik heb die nog niet gezien, ik kom er ook zelden, en ik ben er al voorbij als ik deftig op de autostrade zit richting A'pen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja...

Jij bent dan ook niet iemand die dagelijks 150km rijdt... Moest jij dat doen aan de manier waarop jij rijdt, dan reden de flikken nu met een rode M3 :D

Mij kunnen ze niet pakken:D

Maar inderdaad , moest ik dagelijks veel autostrade doen zou ik mij wel moeten leren inhouden denk ik :$

Op dat stuk van de E17 is nog nooit iemand gepakt. :ninja:

Ik ken wel nog een paar plaatsen hoor:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid