Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Al iets gehoord trouwens??? Ge gaat toch wel nog je rijbewijs hebben op 14 april en een paar maand later ook nog???

Brief gekregen ja.

Dagvaarding zal nog wel een klein jaar op zich laten wachten. Vorige keer was het:

maart: overtreding

december: dagvaarding

maart: rechtbank

april: inlevering

of zoiets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brief gekregen ja.

Dagvaarding zal nog wel een klein jaar op zich laten wachten. Vorige keer was het:

maart: overtreding

december: dagvaarding

maart: rechtbank

april: inlevering

of zoiets

Ze werken daar sneller dan in het centrum van het land. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wat er nog gaat binnenkomen. Indien de palen werken ben ik gisteren geflitst op de E19 in Rumst, en door die nieuwe op de Antwerpse ring.

Vandaag stonden ze in de voormiddag op het Spijker in Essen, iets voorbij het kruispunt richting Wildert, met iets verderop onderschepping, en in de late namiddag op de E34 Antwerpen-Eindhoven bij de werken in Lille vlak achter de aanhangwagen met signalisatie. Heel lastig om te zien staan, en je mag er maar 70. Serieuze noodstop moeten doen :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd wat er nog gaat binnenkomen. Indien de palen werken ben ik gisteren geflitst op de E19 in Rumst, en door die nieuwe op de Antwerpse ring.

Vandaag stonden ze in de voormiddag op het Spijker in Essen, iets voorbij het kruispunt richting Wildert, met iets verderop onderschepping, en in de late namiddag op de E34 Antwerpen-Eindhoven bij de werken in Lille vlak achter de aanhangwagen met signalisatie. Heel lastig om te zien staan, en je mag er maar 70. Serieuze noodstop moeten doen :$

Vanochtend stonden ze op de E34 in de tegengestelde richting, bij het begin van de werken in Turnhout. Donkere Golf IV break.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend stonden ze op de E34 in de tegengestelde richting, bij het begin van de werken in Turnhout. Donkere Golf IV break.

Hier op 't werk al 7 mensen die dachten dat ze eraan hingen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook compleet onnozel dat je daar nu maar 70 mag.

Aan Lummen mag je 50, das nog erger. Wie bedenkt zoiets, in frankrijk mag je 90 rijden langs wegenwerken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar uur geleden geflitst op de Houtlaan in Schilde juist voor de brug over 't Albertkanaal. Ik schat rond de 120 op teller en je mag er 90. :facepalm:

Groene Ford Focus die op de pechstrook stond met de 4 pinkers aan. Ik dacht dat die dus in panne stond en week wat uit en ineens *flits*, ik had het eigenlijk kunnen weten want daar staan ze al eens...

300 meter verder stond een politiecontrole met 3 combi's maar ik mocht raar genoeg gewoon doorrijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij da tik op een scheet van mijn deur werk!

Ik gelukkig niet, dan moet ik niet in m'n eigen aroma's opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou mijn hart vast voor de aankomende werken op de E40.

Vanmorgen stonden ze stil van Affligem tot Erpe-Mere (2-vakken) dusja totale ramp en dat in de paasvakantie :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen stonden ze stil van Affligem tot Erpe-Mere (2-vakken) dusja totale ramp en dat in de paasvakantie :(

Richting Gent? Hoe laat?

Ik ben deze morgen gepasseerd en heb bijna niets of niemand gezien. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al aan't overwegen om via Antwerpen rond te rijden.

Dat scheelt vermoedelijk zo'n 10 minuten, en is goed om m'n kist sneller fin-de-carrière te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is een klucht, ze hadden die brug al lang kunnen herstellen met dat geld!!

Dit zegt het waarom het van belang is

'Mislukken was geen optie', zo klonk het gisteren nog. 'Daarvoor heeft het systeem al te veel geld gekost. Het zou bovendien een serieuze blaam voor de politiek zijn geweest.'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag stond de zwarte Golf IV KI-... na de middag in de laatste bocht na het kruispunt van Vlimmeren op het stuk van Malle naar Turnhout. Vandaag de Golf IV break eveneens in de namiddag in de middenberm op de E19 vlak voor de afrit Meer Transportzone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid