Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Vanmorgen digitale flitser met de uilenogen op de E19 richting Antwerpen. The usual spot: middenberm, verstopt achter verlichtingspaal, iets voorbij oprit Mechelen-Zuid.

Heb de auto (VW of camionette) wel niet zien staan want was druk bezig met remmen :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren moest ik naar de kust. Ik neem de E40, knal goed door, en ter hoogte van Gistel moet ik even inhouden voor een voorligger, herneem terug en nader dan aan een 170 een BMW 3 serie. Op een meter of 25 zie ik de dubbele uitlaat, mijn ogen schuiven naar de GPS antenne die er niet is, en ik los het gas.

Ik schuif die kar voorbij aan een 160, blijf gewoon van het gas, en voeg in voor hen. Ik merk met mijn scheef oog dat ze gas bijgaven om mijn snelheid te matchen, want ze verwachtten niet dat ik zou vertragen.

Zonder verder expliciet in m'n spiegels te kijken, blijven die mannen een 30 seconden achter mij hangen, tot ik terug een 130-135 rij, en komen dan langszij. Omdat ze blijven hangen, kijk ik uiteindelijk toch eens naar links, en daar zit de passagiers-flik mij aan te kijken. Ik kijk hen aan met een pokerface, geen verrassing of herkenning, niets. Die flik kijkt mij met dezelfde pokerface aan. Gaf niets van teken. Na een seconde of 10, trok hij dan zachtjes op. (en nam ik de afrit :D) Chance.

574-BZI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren moest ik naar de kust. Ik neem de E40, knal goed door, en ter hoogte van Gistel moet ik even inhouden voor een voorligger, herneem terug en nader dan aan een 170 een BMW 3 serie. Op een meter of 25 zie ik de dubbele uitlaat, mijn ogen schuiven naar de GPS antenne die er niet is, en ik los het gas.

Ik schuif die kar voorbij aan een 160, blijf gewoon van het gas, en voeg in voor hen. Ik merk met mijn scheef oog dat ze gas bijgaven om mijn snelheid te matchen, want ze verwachtten niet dat ik zou vertragen.

Zonder verder expliciet in m'n spiegels te kijken, blijven die mannen een 30 seconden achter mij hangen, tot ik terug een 130-135 rij, en komen dan langszij. Omdat ze blijven hangen, kijk ik uiteindelijk toch eens naar links, en daar zit de passagiers-flik mij aan te kijken. Ik kijk hen aan met een pokerface, geen verrassing of herkenning, niets. Die flik kijkt mij met dezelfde pokerface aan. Gaf niets van teken. Na een seconde of 10, trok hij dan zachtjes op. (en nam ik de afrit :D) Chance.

574-BZI

Gelukkig!!!!

Had je het niet gezien dan had ik nu in mijn broek gepist van het lachen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig!!!!

Had je het niet gezien dan had ik nu in mijn broek gepist van het lachen :D

Ik was toch verdomme dicht genaderde zenne. :D

De zwaantjes stonden opnieuw op uitkijk aan Jabbeke vanmorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was toch verdomme dicht genaderde zenne. :D

De zwaantjes stonden opnieuw op uitkijk aan Jabbeke vanmorgen.

Gevaarlijk stukje daar rond jabbeke!!!!

Ik heb onlangs ook 2 stuks van die bmw's ingehaald op 10 min op de E40, dus pas maar op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit geen last van op de momenten dat ik daar voorbij kachel. Misschien staan ze 's morgens niet richting kust?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit geen last van op de momenten dat ik daar voorbij kachel. Misschien staan ze 's morgens niet richting kust?

Ben daar eens geflitst geweest de zondagmorgen om 8uur :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig wordt de vuilbak ook regelmatig op de E403 gebruikt. Het gekende Unesco bord (Brugge) was afgelopen de flitsplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

E34 Antwerpen - Knokke

Ongeveer 1km voorbij Vrasene. Tripod staat rechts.

Ik heb hem te laat gezien. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag of morgen zal er ook wel een briefje in m'n bus liggen.:(

Net boven de 90 op de teller waar 70 mocht. Zondagnamiddag om rond 3 uur op een rechte baan, m'n complimenten voor de manier waarop ze zich hadden verstopt.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

E34 Antwerpen - Knokke

Ongeveer 1km voorbij Vrasene. Tripod staat rechts.

Ik heb hem te laat gezien. :(

:shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een gevaarlijke idd! Ook eens m'n hart moeten vasthouden maar gelukkig niets!

Mja. Nu weet ik ze staan hè dus dat is maar eenmalig. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige vrijdag had ik het bijna vlaggen op de E40 Luik-Brussel ter hoogte van Haasrode.

Een "nieuwe" plaats, iets verder dan de gewoonlijke electriciteitscabine:

http://g.co/maps/czy8r

Er is daar een vangrail van 50m omdat er een bord staat. Op het einde van de vangrail stond de flitser.

De auto (Toyota stationwagen) stond geparkeerd op het baantje parallel aan de E40, Stenenkruis.

Streetview link: http://g.co/maps/t9yda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 3 jaren later...

net een grijze Opel Astra gezien thv Antwerpen-Berchem met een flitslamp in de bumper, en camera op het dashboard. was onderweg richting centrum.

plaat 1-KDD-148 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
3 minuten geleden zei McLovin:

Op de middenberm van de Drongensesteenweg, net voorbij de bebouwde kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gTa:

Op de middenberm van de Drongensesteenweg, net voorbij de bebouwde kom.

Ik heb het over die in het filmpje. Op de E17 richting Kortrijk achter een geluidsscherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei McLovin:

Ik heb het over die in het filmpje. Op de E17 richting Kortrijk achter een geluidsscherm.

Ha, die. Die staat op de E17 richting Kortrijk achter een geluidsscherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D 

Ik probeer het me te herinneren waar zo'n geluidsscherm staat, maar kan 't niet vastpinnen. Alleszins niet tussen Gent en Drongen. Ik vermoed ook niet tot Deinze.

Alhoewel, helemaal in het begin na Gent staat dat maar dat heeft zo geen gat, denk ik, waar ze zich in kunnen verstoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet, maar de geluidsmuren bij Gent uitrijden naar Kortrijk zien er anders en ouder uit. En daar loopt ook geen brug over.

Thanks for the help :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid