Ga naar inhoud

Nieuwe berekening voordeel allerlei aard personenwagens vanaf 2012


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Cool, die 10.000 eur staat nog steeds in het groen :D

Dus die GT3 is heel milieuvriendelijk!

Nee, dat is om het simpel te houden in hun boekhouding.

De groene letterkes zijn ontvangsten. De rode letterkes, daarvoor zorgen de sossen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Iemand een Landcruiser kopen? VVA is van 2600euro naar 9500euro gestegen. Is nog maar 3 maanden oud...
Ik geef 10k
Ik 9.5K.

Sorry Fuel :D

:( :(
Wat gade gij eigenlijk doen? Verkopen :( ?

IMG_7883-BorderMaker.jpg

+

farfargt3-clow-5.jpg

=

bod 15k. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een Landcruiser kopen? VVA is van 2600euro naar 9500euro gestegen. Is nog maar 3 maanden oud...

.. en nu serieus. Zwier eens meer gegevens op het net, want misschien zijn er wel geinteresseerden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar wordt die leeftijdscorrectie toegepast VOOR het plafonneren van het bedrag. En aangezien je zonder plafonneren aan 18K komt mag er nog 10% per jaar af gaan, je zit iedere keer boven de 10K.

Ik heb het nagevraagd en als ik antwoord heb post ik het hier zeker. Want als die methode klopt, zijn we serieus gekl*t! Dan blijft alles wat een beetje plezant is 5-6 jaar lang aan 10.000 EUR BIV staan... Maken ze de ganse 2e handsmarkt kapot...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nagevraagd en als ik antwoord heb post ik het hier zeker. Want als die methode klopt, zijn we serieus gekl*t! Dan blijft alles wat een beetje plezant is 5-6 jaar lang aan 10.000 EUR BIV staan... Maken ze de ganse 2e handsmarkt kapot...

Zie hierboven. De simulator geeft toch die waarden.

Nee ze doen dat niet kapot, ze noemen dat "responsabiliseren" van de eigenaar :wanker:

Of wat ze eigenlijk zeggen: "als ge veel centen hebt moogt ge vervuilen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

.. en nu serieus. Zwier eens meer gegevens op het net, want misschien zijn er wel geinteresseerden.

Nog efkes wachten. Alternatieven worden onderzocht. Ook recentelijk dan 2500euro BIV nog betaald...

Ale, tgaat over een LC5 3.0 D4-D Premium in Donker grijs. Volgens configurator Toyota momenteel 67550euro

aangepast door Riskitalltowin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog efkes wachten. Alternatieven worden onderzocht. Ook recentelijk dan 2500euro BIV nog betaald...

Ale, tgaat over een LC5 3.0 D4-D Premium in Donker grijs. Volgens configurator Toyota momenteel 67550euro

ik DACHT dat je BIV kon terugvorderen als je binnen een bepaalde termijn je auto terug verkocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid