Ga naar inhoud

Jaguar lovers


abtler

Aanbevolen berichten

Zelfde growl als op een R, of niet?

 

Plus: ik vind de V6 S nog mooier klinken. Allez, even mooi, anders, en nog net betaalbaar mooi. :lol:  Die hese, soms muzikale en dan weer echt boze V6-growl is beestig. :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zelfde growl als op een R, of niet?

 

Plus: ik vind de V6 S nog mooier klinken. Allez, even mooi, anders, en nog net betaalbaar mooi. :lol:  Die hese, soms muzikale en dan weer echt boze V6-growl is beestig. :inlove:

Da is.

F Type V6S  :inlove:

 

@@Wax-it.be regel mij eens een deftige rit. Na al dat gepats met mijn karren, you owe me one  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da is.

F Type V6S  :inlove:

 

@@Wax-it.be regel mij eens een deftige rit. Na al dat gepats met mijn karren, you owe me one  :lol:

 

Gisterenavond nog eentje tegengekomen die nogal enthousiast een rond punt verliet. Ma jongens toch :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Achtervleugel verneukt de lijn van de auto wel grondig. Gelukkig gratis delete.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaguar heeft het altijd halsstarrig ontkend. Aan de andere kant, waarom niet? We weten al lang dan vandaag dat er voor de Sportbrake een grote markt is maar ik zou het wel eerder verwachten bij de XE dan de XF. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ritsuke:

Jaguar heeft het altijd halsstarrig ontkend. Aan de andere kant, waarom niet? We weten al lang dan vandaag dat er voor de Sportbrake een grote markt is maar ik zou het wel eerder verwachten bij de XE dan de XF. 

Ja, de F-Pace zou die vraag opvangen in de hogere prijsklasse en de XE zou met een kleinere estate de Westeuropese vraag naar D-segment leasekrellen in breakvariant dienen. 't Verwondert me dat ze alsnog een break brengen van de XF. Mij goed, hoor, ik wil me gerust zoiets in 2e hands halen :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's 't "oud" model. Nogal prijzig om rijdende te hebben in België. En in zeer weinig kleuren beschikbaar (wit, zwart, donkergrijs, felblauw en rood, mogelijks ook zllver maar 'k ben niet zeker) en binnenin enkel maar in het zwart (met enkel keuze in zwarte, blauwe of rode stikking op sommige delen), zelfs geen andere keuze qua interieurlijsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid