Ga naar inhoud

Jaguar lovers


abtler

Aanbevolen berichten

@@Ritsuke :

Ken je iets over een Jag X-type? Gebruikelijke problemen, kosten,...? Welke dieselmotor is het betrouwbaarste? 2.0 of 2.2? Zijn Mondeo blokjes dus ik vermoed dat dat wel zal meevallen.. Koppeling/vliegwiel zijn zwakke punten zag ik.

Ik kan mijn vriendin in een break krijgen ipv kleine 4x4, als het een X-Type Estate is toch, dus moet ik die kans grijpen :D

Mijn buurman wil me schrik aanjagen door te zeggen dat het onderhoud en stukken onbetaalbaar zijn.

't Is een fabeltje dat Jag-stukken duur zijn, tenminste: toch niet van de gewone, recente Jags. Ik spreek me niet uit over b.v. een XKRS, daar heb ik geen weet van. Maar b.v. de wisselstukken en slijtagedelen van een XF en XJ diesel S zijn duidelijk goedkoper dan de vergelijkbare BMW of Mercedes. En de werkplaatsprijzen zijn vergelijkbaar. Plus: die X-type is voor een deel Mondeo dus ik ken me moeilijk inbeelden dat b.v. een setje remschijven voor dat ding belachelijk duur zouden zijn.

 

Edit: ik denk er net aan: @@Ritsuke zou je toch de prijzen van de gewone slijtageonderdelen moeten kunnen geven, en mogelijks weet die ook wel de zwakke punten van die modellen en wat het behoeft om die op te lossen, als er zich problemen voor doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is een fabeltje dat Jag-stukken duur zijn, tenminste: toch niet van de gewone, recente Jags. Ik spreek me niet uit over b.v. een XKRS, daar heb ik geen weet van. Maar b.v. de wisselstukken en slijtagedelen van een XF en XJ diesel S zijn duidelijk goedkoper dan de vergelijkbare BMW of Mercedes. En de werkplaatsprijzen zijn vergelijkbaar. Plus: die X-type is voor een deel Mondeo dus ik ken me moeilijk inbeelden dat b.v. een setje remschijven voor dat ding belachelijk duur zouden zijn.

 

Edit: ik denk er net aan: @@Ritsuke zou je toch de prijzen van de gewone slijtageonderdelen moeten kunnen geven, en mogelijks weet die ook wel de zwakke punten van die modellen en wat het behoeft om die op te lossen, als er zich problemen voor doen.

Jaguar goedkoper dan Benz in stukken? Ik hoor andere -misschien- biased meningen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaguar goedkoper dan Benz in stukken? Ik hoor andere -misschien- biased meningen

Wat kost het om 4 schijven en 4 sets blokken te vervangen op een E 350 CDI of een E 400 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kost het om 4 schijven en 4 sets blokken te vervangen op een E 350 CDI of een E 400 ?

Schijven moet ik opzoeken.

Blokken voor 199, blokken achter 179

Btw en werk inclusief, bij de dealer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

degene met de kleine lichtjes is dus een i6 ofziets ipv een V12 bedoel je?

dan zal de V12 wel mooier klinken, maar blijf het altijd moeilijk hebben met die achterlichten. die zo onder de bumper geplakt zijn. die kleinere zijn zoveel mooier, en zo'n wagen koop je ook wat met je hart en ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs in zo een saaie grijze kleur ziet de F-Type er geweldig uit. Ik zou niet weten hoe ik hem zou configureren. Z

oveel mogelijkheden..

jaguar-f-type-s-coupe-c88753110201413071jaguar-f-type-s-coupe-c88753110201413071

Fak me !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid