Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

Kom je soms van dat ambetant volk tegen aan die chargers dat absoluut een praatje moet maken over hoe geweldig Tesla is? Nu ja, was misschien meer tijdens de beginfase maar kan er mij wel wat bij voorstellen. [emoji3]


Nog niet gehad.. soms heb ik wel zin om praatjes te maken over hoe slecht.... [emoji18]
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Titleist said:

Kom je soms van dat ambetant volk tegen aan die chargers dat absoluut een praatje moet maken over hoe geweldig Tesla is? Nu ja, was misschien meer tijdens de beginfase maar kan er mij wel wat bij voorstellen. :D

Ne maat van mij met zijn Model S is dat al tegengekomen ja. Verschrikkelijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind daar niks verschrikkelijks aan. Het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten met dezelfde liefde voor Tesla.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2019 om 12:00, ir_fuel zei:

Dat kan je toch niet zomaar concluderen?

Hoeveel volt is zo een Tesla batterij?

Ik zou verwachten dat er bij zo'n laadstromen toch redelijk wat thermische problemen kunnen voorkomen. Ik weet dat ze vloeistofkoeling hebben in de batterij, maar dat kun je niet zomaar verbeteren met een softwareupdate :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minutes ago, PJH said:

Ik zou verwachten dat er bij zo'n laadstromen toch redelijk wat thermische problemen kunnen voorkomen. Ik weet dat ze vloeistofkoeling hebben in de batterij, maar dat kun je niet zomaar verbeteren met een softwareupdate :D

Dat is geen antwoord op de vraag 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik vorig jaar mijn Tesla heb besteld, heb ik ook Mercedes en BMW testgereden, en uiteraard de 'AP' bij deze merken getest. Het grote verschil zat 'm toen in de tijd dat deze auto's dat kunnen, vooraleer je het stuur terug moet vastnemen. Bij BMW en Mercedes was dat telkens geen 10 seconden, terwijl bij Tesla bijna 1 minuut was, wat een wereld van verschil is. 
Ondertussen hoef je bij de Tesla op de snelweg enkel maar de richtingaanwijzer aan te tikken, dan gaat 'm kijken of de weg vrij is om veilig voorbij te steken, dan doet 'm deze beweging, en zet nadien zelf de richtingaanwijzer af. 
De auto kan nu ook Navigation on Autopilot met Ramp on- Ramp off doen op de snelweg, dus gaat zelf de snelweg op, en bij de afrit gaat 'm er zelf af. In Europa kan dit nog niet, maar gaat niet lang meer duren.
Ik weet niet in welke mate de andere merken geëvolueerd zijn.
Inderdaad, bij Tesla 1min en bij m'n E om de 30sec ongeveer. Een appelsien tussen het stuur lost het wel op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een -weliswaar kritische- Tesla fan, maar die prijsdalingen, damn ik mag het niet gedroomd hebben. Zeer benieuwd hoe de tweedehandsmarkt gaat reageren. Als ze nog even zakken zou ik een Model S wel overwegen.

Ik vraag me af wat hier t effect van gaat zijn: een hogere verkoop of net veel potentiele klanten die afhaken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een -weliswaar kritische- Tesla fan, maar die prijsdalingen, damn ik mag het niet gedroomd hebben. Zeer benieuwd hoe de tweedehandsmarkt gaat reageren. Als ze nog even zakken zou ik een Model S wel overwegen.

Ik vraag me af wat hier t effect van gaat zijn: een hogere verkoop of net veel potentiele klanten die afhaken. 

 

Denk dat het initieel wat tot hogere verkopen zal leiden.. maar denk dat er weinigen zullen zijn die zeggen.. ok.. ik koop geen model s aan 120k maar nu wel aan 100k..

 

Vooral ook mogelijk dat eigen cliënteel mss zal weglopen. Ik koop er in elk geval nooit nog een...

 

2dehands.. tja.. die prijzen zakken natuurlijk per direct

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch gewoon reclame maken maar dan iets verfijnder dan wat we gewend zijn en quasi gratis? Bij Mediamarkt roepen ze BTW WEG ERMEE en dat op alle mogelijke manieren waarop ze ons kunnen bereiken. Bij Tesla geven ze een saaie uitleg met op het einde de melding dat je nog een week de tijd hebt want de prijzen gaan terug omhoog. 

De marktkramer in een modern jasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, brjefs said:

Dat is toch gewoon reclame maken maar dan iets verfijnder dan wat we gewend zijn en quasi gratis? Bij Mediamarkt roepen ze BTW WEG ERMEE en dat op alle mogelijke manieren waarop ze ons kunnen bereiken. Bij Tesla geven ze een saaie uitleg met op het einde de melding dat je nog een week de tijd hebt want de prijzen gaan terug omhoog. 

De marktkramer in een modern jasje

http://www.standaard.be/cnt/dmf20190311_04245537

Hapkin

Hapkin

Hapkin

Hapkin

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, brjefs zei:

Dat is toch gewoon reclame maken maar dan iets verfijnder dan wat we gewend zijn en quasi gratis?

Ik zei dat in het verleden ook al tegen het Tesla orakel met de blauwe potvis. Die had het dan eerder over fakenews/shorters en de georganiseerde criminele media (oid), maar dan niet inzien hoe Tesla zelf de media bespeelt.

Idem wat betreft beursmanipulatie. Hij is nu zo'n gespeeld slachtoffer van de SEC, maar er wordt zodanig vaak aan de boom geschud bij Tesla, waardoor je flinke beursbewegingen krijgt.. dan speelt hij dat spel gewoon mee? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, brjefs said:

Dat is toch gewoon reclame maken maar dan iets verfijnder dan wat we gewend zijn en quasi gratis? Bij Mediamarkt roepen ze BTW WEG ERMEE en dat op alle mogelijke manieren waarop ze ons kunnen bereiken. Bij Tesla geven ze een saaie uitleg met op het einde de melding dat je nog een week de tijd hebt want de prijzen gaan terug omhoog. 

De marktkramer in een modern jasje

En 30% van de waarde van je auto's doen van de ene dag op de andere is ook "gratis reclame" zeker?

Dat is daar gewoon paniekvoetbal om kwartaalcijfers en inventory te doen kloppen, ja.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, ir_fuel said:

En 30% van de waarde van je auto's doen van de ene dag op de andere is ook "gratis reclame" zeker?

Dat is daar gewoon paniekvoetbal om kwartaalcijfers en inventory te doen kloppen, ja.

De echte fanboys vinden dat toch geweldig zo'n high tech bedrijf dat constant bezig is en veranderingen doorvoert. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Timo said:

De echte fanboys vinden dat toch geweldig zo'n high tech bedrijf dat constant bezig is en veranderingen doorvoert. 

DISRUPTIE!1!!!!!!111!!!!

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid