Ga naar inhoud

Tesla lovers


whispy

Aanbevolen berichten

Op 7/3/2019 om 09:33, iceblue zei:

Tesla lanceert nieuwe snellader tot 250kw (120kw nu), dat is 1600km/uur !!! Een nieuwe watergekoelde kabel maakt dit mogelijk. model 3 en later de S en X krijgen software updates hiervoor. Eerste upgrade Q4 2019 in EU.

 

 

 

Dus hun hardware kan het al, aangezien je maar een nieuwe kabel en rrm software-update nodig hebt?

gaat wel een zware kabel worden, die komt met zijn eigen kraantje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De keren dat ze bij tesla A roepen en dan de week nadien B kan ik al niet meer op één hand tellen.

Normaal kan je dat toch niet noemen.. Dan liever een bedrijf dat amper communiceert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus hun hardware kan het al, aangezien je maar een nieuwe kabel en rrm software-update nodig hebt?
gaat wel een zware kabel worden, die komt met zijn eigen kraantje?


Waarom een zware kabel? De nieuwe kabel zou dunner en lichter worden dan huidige? En de huidige is prima hanteerbaar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Solden zijn voorbij, terug duurder geworden [emoji51]

??

Eerst 20k goedkoper en nu 2k duurder.. in welke wereld zijn de solden dan gedaan?? De P versie 38k goedkoper.. mmm
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minutes ago, Krikkie said:

Gewoon... Ze veranderen de prijs om de haverklap, welk merk doet dat nog? Morgen kan er terug 10k bijkomen 🤷‍♀️

En dan?

Je weet toch met wat voor bedrijf je te maken hebt en dat ze on the go aanpassingen doorvoeren en het ook KUNNEN en wilen doen. No shit dat dit geen BMW, MB, VW is waar het +2 jaar duurt om iets aan te passen en/of dus veel te traag reageren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, ik begrijp ook totaal niet waarom ze de 3 zo een miserabele kleine kofferklep gegeven hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, stijn82 said:

Wat een gezanik over een paar druppels water. 

niet echt. het is een serieuze beginnersfout qua ontwerp. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker een ontwerpfout, maar imho geen bepalende factor om wel of niet een model 3 aan te schaffen. Grootste probleem vind ik de kleine kofferopening, die typisch is voor sedans. Doe mij maar een hatchback. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, ik begrijp ook totaal niet waarom ze de 3 zo een miserabele kleine kofferklep gegeven hebben.
Omdat de Amerikanen en Aziaten dat niet willen en dat zijn de grootste markten.

Zo maakt(e) Volkswagen ook een Jetta speciaal voor die markten met een afzonderlijke koffer.
Is ook de reden dat een c klasse of drie reeks trouw blijft aan dat concept.

Ook de noord Afrikaanse markt wil geen hatchback. Kortom, enkel Europeanen zijn fan van de 4 deurs. En dan vooral in het noorden. In het zuiden kom je al meer 4deurs modellen tegen.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, al die regionale verschillen. in de USA krijg je bijvoorbeeld een auto niet verkocht als er geen bekerhouder in zit. ze vinden het heel belangrijk om bij het vertrekken van de mcdonalds/wendy's/.... hun beker van een halve liter nog eens bij te vullen, en uit te drinken in de auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Tjeu said:

 Kortom, enkel Europeanen zijn fan van de 4 deurs. En dan vooral in het noorden. In het zuiden kom je al meer 4deurs modellen tegen.

En dan nog vooral voor de premiumbakken in Noord-Europa, want buiten die segmenten zie je weinig berlines. Zuid-Europa, daarentegen, houdt inderdaad meer van de goedkopere varianten (Renault Clio-afgeleiden, Seat Toledo, Ford Focus etc). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid